Pepsi - výrobkové stratégie nápoja pepsi - aloe firmy PEPSI-COLA
Semestrálna práca29 s. / 5. roč. / doc
1898-1940V roku 1898 na juhu Spojených štátov v Severnej Karolíne vynašiel lekárnik Caleb Bradham liek proti nechutenstvu, ktorý nazval PEPSI. Požiadal o registráciu značky, vydal necelú stovku akcií a začal sirup Pepsi predávať vo veľkom. Prvý plniaci závod na výrobu Pepsi vznikol v roku 1905 a už o dva roky neskôr ochranná značka Pepsi dobyla prvé územie mimo Spojených štátov- Mexiko. Dvadsiate roky boli pre spoločnosť Pepsi- Cola neziskovým obdobím, ktoré bolo sprevádzané dvoma bankrotmi a vy...
|
|
0,2 |
33x |
|
Reklama ako informačné médium (Marketingová komunikácia a reklama, Média a informácie, Etika v reklame)
Semestrálna práca40 s. / 3. roč. / doc
Bolo by zaujímavé vedieť, aké asociácie sa ľuďom spájajú so slovom reklama, na čo v súvislosti s týmto slovom myslia jej tvorcovia, na čo jej zadávatelia a na čo spotrebitelia. Dôležité pre nás všetkých je vedieť, čo a za akých podmienok môžeme od reklamy čakať. Po zmene systému hospodárstva z plánovaného na trhové, po otvorení sa trhu veľkej konkurencii už nestačí len vyrábať efektívne a kvalitne. Je potrebné nájsť si pre svoje výrobky ten správny spôsob propagácie. Rozvinutý marketing sa stal ...
|
|
0,2 |
11x |
|
Sociálna komunikácia (pre majstrov a vychovávateľov) - doc. Dr. Ján Brindza, CSc.
Skriptá59 s. / 3. roč. / pdf
Medziľudská komunikácia, vzájomná interakcia, dorozumievanie alebo oznamovanie niečoho niekomu patrí medzi základné ľudské aktivity. Porozumenie medzi ľuďmi sa deje prostredníctvom komunikácie. A. D. Mead uvádza dva typy komunikácie. Prvým typom je komunikácia v pravom zmysle slova. Jej obsahom je púhe oznámenie jednej bytosti druhej, postoj k nejakej zložke prostredia, ktoré je významné pre obidve bytosti. Táto prostá forma komunikácie sa vyskytuje aj u nižších živočíchov. V ľudskej spoločnosti...
|
|
0,5 |
213x |
|
Obchodné rokovanie - príprava rokovania, fázy rokovania, hodnotenie výsledkov...)
Analýza21 s. / 2. roč. / doc
Rozvoj modernej spojovacej techniky vytvára neuveriteľné možnosti vzájomnej komunikácie a uľahčuje prenos informácii na hociktoré miesto na Zemi. Skúsenosti ukazujú, že i keď technické prostriedky komunikáciu veľmi zjednodušujú nie sú schopné nahradiť osobné rokovanie.
Rokovanie je na mieste kedykoľvek, ak existuje priestor pre dohodu, t.j. vtedy ak existuje prienik obojstranne prijateľných výsledkov.
Treba si uvedomiť, že umenie rokovať - to nie je len porozprávať sa. Je to omnoho viac. Ide...
|
|
0,1 |
58x |
|
Porovnanie využívania nástrojov marketingovej komunikácie u vybraných expresných prepravcov na Slovensku
Diplomová práca91 s. / 5. roč. / doc
V diplomovej práci analyzujeme a porovnávame, ako využívajú nástroje marketingovej komunikácie vybraní expresní prepravcovia na Slovensku. Na základe získaných informácií formulujeme závery a odporúčania v oblasti komunikačného mixu pre spoločnosť DHL a ostatné expresné spoločnosti.
Diplomová práca sa člení na päť kapitol. Cieľom prvej je analyzovať trh vybraných expresných prepravcov na Slovensku. Druhá kapitola je teoretická, venujeme sa nástrojom marketingovej komunikácie. V tretej na zákla...
|
|
1,0 |
73x |
|
Rétorika ako komunikačná zručnosť, ako súčasť profesionálnych kompetencií a profesionálneho imidžu.
Prednášky46 s. / 2. roč. / doc
1.Rétorika ako komunikačná zručnosť, ako súčasť profesionálnych kompetencií a profesionálneho imidžu. Neexistujú absolútne meradlá na hodnotenie kariéry. Úspech alebo zlyhanie sa vzťahujú predovšetkým na sebarealizáciu v hierarchii potrieb. Jednotlivec si hodnotí vlastné kariérne ciele, ktoré sú pre neho významné a uspokojujúce. Úplné pochopenie individuálnej kariéry si vyžaduje skúmanie subjektívneho i objektívneho aspektu. Subjektívne hľadisko predstavujú hodnoty, postoje, osobnosť, motivácia....
|
|
0,6 |
31x |
|
Poľné cesty, cestné komunikácie, doprava - vypracované otázky
Vypracované otázky19 s. / 3. roč. / docx
1. Rozdelenie pozemných komunikácií podľa dopravného významu, určenia a technického vybavenia.
Všeobecne záväzným zákonom pre poľné a lesné cesty je zákon č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách (cestný zákon) v znení neskorších predpisov. Podľa tohto zákona pozemné komunikácie sa rozdeľujú podľa dopravného významu, určenia a technického vybavenia na:
• diaľnice (D) - určené na rýchle a hospodárne spojenie, na dopravné spojenie medzi
dôležitými centrami štátneho a medzinárodného významu, s...
|
|
0,1 |
10x |
|
Komunikácia a sociálne zručnosti, ako prostriedok zlepšovania vzťahov so študentmi
Seminárna práca25 s. / 2. roč. / docx
Komunikačné cykly, nástroje a prostriedky sú najefektívnejšie pomôcky na vytváranie a formovanie modernej spoločnosti. Sociálne zručnosti, ako tie najsilnejšie predpoklady spolu s etikou, dokážu vytvárať prostredie, kde dokážeme realizovať náš sociálny, či vedomostný postup dopredu.
„Doba rýchleho pokroku“ ako ju nazývame je predmetom, nielen rýchlosti vývoja, ale aj hľadania prostriedkov, ako čo najlepšie a najrýchlejšie dokážeme interpretovať svoje myšlienky a podať ich tak, aby aj tá druhá ...
|
|
0,1 |
32x |
|
Manažérska funkcia vedenie v systéme manažérskych funkcií
Semestrálna práca15 s. / 1. roč. / doc
V literatúre o manažmente sa vyskytuje mnoho teórií, ktoré popisujú vplyv manažérov na svojich podriadených. Viesť a riadiť ľudí je jednou z dôležitých činnosti, ktoré sú nevyhnutné na to , aby boli úspešne plnené a dosahované ciele. Súčasťou úspešného riadenia firmy je aj jej vedenie. Zatiaľ čo riadenie dáva organizácií konkrétne ciele, pravidla, poriadok a kontrolu, vedenie vytvára spoločné hodnoty a vízie, podporuje motiváciu, posilňuje dôveru a identifikáciu s firmou a uľahčuje zmeny, ktorým...
|
|
0,4 |
14x |
|
Konektivita automobilov - Inovácie vo výrobe a prevádzke automobilov
Semestrálna práca14 s. / 5. roč. / docx
Konektivita automobilovKonektivita automobilov patrí medzi najrýchlejšie sa vyvíjajúce trendy v automobilovom priemysle. Dopyt po informáciach sa neustále zvyšuje a je umožnené značne vďaka rozšíreniu smartfónov a tabletov vo svete. Pripojiteľnosť na internet a prístup k informáciam je čoraz žiadanejší. Automobilový výrobcovia a ich externí dodávatelia prišli s možnosťou prepojenia internetu a automobilu cez mobilné telefóny, tablety alebo zabudovaním prijímačov, tým sa automobil stáva nielen do...
|
|
1,5 |
4x |
|
Multikulturálna komunikácia - sociálne procesy
Diplomová práca91 s. / 5. roč. / zip
Cieľom práce je priblíženie problematiky "multikulturálna komunikácia" s aplikovaním na príkladoch vo firemnom prostredí a poukázanie na dôležitosť poradensva v tejto oblasti. Práca rozoberá problematiku multikulturálnej komunikácie v podnikoch, medzinárodných firmách, správanie pri jednaniach jednotlivých národov, postrehy z prostredia medzinárodných spoločností a to, multikultúrneho firemného prostredia, možné problémy a ich riešenia.
Úvod
Multikulturálna komunikácia je v súčasnosti ...
|
|
1,8 |
9x |
|
Slovnaft - analýza marketingovej stratégie
Bakalárska práca73 s. / 3. roč. / pdf
Az elmúlt évtizedek során a világ gazdaságában rengeteg változás zajlott le. Az
egyes régiók különféle módon, más-más körülmények között fejlıdtek a földrajzi-,
kulturális- és demográfiai jellemzık függvényében. A piacok globalizálódása soha nem
látott méreteket öltött, a multinacionális vállalatok pedig minden eddiginél nagyobb
hatalomra tettek szert. A változások természetesen az energiaszektort sem kerülték el, a világ növekvı
energiaigényének kielégítésére, és a versenyképesség megırzés...
|
|
0,7 |
2x |
|
Seminárna práca z Komunikácie v manažmente
Seminárna práca41 s. / 2. roč. / doc
„Komunikácia predstavuje moc. Kto sa naučil ju efektívne využívať, môže zmeniť svoj pohľad na svet aj pohľad, ktorým svet pozerá na neho.“
Anthony Robbins
Manažéri v súčasných firmách si uvedomujú, že dobrá komunikácia medzi ľuďmi vnútri organizácie sa môže javiť ako kľúčový problém. Sú si vedomí, že efektívne fungovanie komunikácie, vhodná firemná kultúra, či príjemná pracovná atmosféra dokážu pôsobiť nielen ako jasný motivátor pre zamestnancov, ale aj ako faktor úspešnosti firmy pri presa...
|
|
1,1 |
78x |
|
Komunikačné zručnosti, komunikačný proces
Seminárna práca15 s. / 2. roč. / doc
Každý podnik, organizácia, či inštitúcia sú v súčasnosti postavení do úlohy komunikátora, a to v zmysle manažérskych úloh a cieľov, ktoré musia z hľadiska svojej existencie zabezpečovať. Komunikácia a komunikačný proces na jednej strane zjednocuje ľudí, ktorí v ňom pracujú a rozdielnou mierou sa zúčastňujú na jeho úspechu, a na strane druhej vstupuje do všetkých procesov riadenia a podmieňuje ich kvalitu a efektívnosť.
Komunikačné zručnosti sú jedným zo základných predpokladov nielen úspechov v...
|
|
0,1 |
175x |
|
Komunikácia medzi rodičmi a adolescentmi
Seminárna práca18 s. / 1. roč. / doc
Spoločnosť i rodina sa rýchlo vyvíja. Výrazne sa zvyšujú očakávania všetkých, ktorí rodinu tvoria a to z hľadiska citového, vzťahového a z hľadiska sebarealizácie. Takmer každý človek túži žiť v šťastnej a fungujúcej rodine. Dôležitým prostriedkom ako utvárať kvalitné vzájomné vzťahy v rodine, je komunikácia. Ide hlavne o komunikáciu medzi jednotlivými členmi rodiny navzájom. Ale byť vo vzťahu s druhým človekom znamená, že skôr alebo neskôr dôjde ku konfrontácii. Existujú rozpory vo vnímaní, v n...
|
|
0,2 |
36x |
|
Distribučný mix, služby zákazníkom, ECR
Seminárna práca32 s. / 3. roč. / doc
Distribučná politika je neoddeliteľnou súčasťou marketingovej politiky, a preto ju treba vždy chápať vo vzťahu k ostatným zložkám marketingu. V našej práci sa venujeme problematike distribučného mixu a jeho úzkej spojitosti s ďalšími časťami marketingového mixu, konkrétne komunikačnej, produktovej a cenovej politiky. Tieto štyri politiky sa navzájom ovplyvňujú, a preto treba aj distribučnú politiku definovať z pohľadu „4P“.V ďalšej časti sme sa zamerali na oblasť poskytovania služieb zákazníkom ...
|
|
0,2 |
46x |
|
Emotívnosť v televíznom spravodajstve
Diplomová práca65 s. / 5. roč. / rar
Citovaná myšlienka sa bude niesť celou prácou ako leitmotív; no ešte predtým ako sa budeme venovať vývinu, obsahu a cieľom diplomovej práce, je nevyhnutné, aby sme zadefinovali jej formu. Táto diplomová práca má sumarizačný charakter; nechce byť vyčerpávajúcim exkurzom do myšlienkových koncepcií jednotlivých autorov, prípadne venovať sa vzájomným komparáciám prác. Snaží sa nájsť presahy medzi jednotlivými dielami a uviesť myšlienky z citovaných prác do spoločného synkretického celku.
Pre plno...
|
|
0,5 |
12x |
|
Operatívny manažment výroby - skriptá
Skriptá111 s. / 3. roč. / pdf
Učebné texty predmetu Operatívny manažment, predstavujú výber poznatkov určených pre
absolventov študijného programu výrobné inžinierstvo, zamerania výrobný manažment
vo štvrtom ročníku denného a externého inžinierskeho štúdia. Obsah vychádza a nadväzuje
na poznatky z predchádzajúcich predmetov manažérskeho zamerania s cieľom pripraviť pre
prax všestranne zdatného manažéra. Kvalitu manažéra určuje minimálne :
• jeho odbornosť - vedomosti potrebné pre danú sféru riadenia resp. výkonu činnost...
|
|
1,1 |
24x |
|
Lobing, Mobbing, Sexuálne obťažovanie
Semestrálna práca19 s. / 3. roč. / docx
Lobing predstavuje špecifický typ interpersonálnej komunikácie, ktorý slúži na presadzovanie podnikových záujmov prostredníctvom ovplyvňovania legislatívneho prostredia. Je to legálny nástroj, ktorým môže podnik vplývať na verejné inštitúcie. Predstavuje špecializovanú a odbornú reprezentáciu prostredníctvom širokej škály prostriedkov, ktoré v zásade vylučujú korupčnú výmenu služieb. Ako reprezentant partikulárnych záujmov lobbista dodáva informácie a techncko-odborné expertízy, ktoré môžu byť u...
|
|
0,1 |
15x |
|
Využitie marketingu na príklade rodinného podniku
Diplomová práca65 s. / 5. roč. / pdf
V diplomovej práci sa zaoberáme problematikou vyuţívania marketingu na príklade rodinného podniku, kde sme si za prvý cieľ práce stanovili analýzu konkrétneho rodinného podniku. Druhým cieľom je dotazníkovou formou zistiť postoje zákazníkov k marketingovému mixu a komunikácie firmy SVX s.r.o. a na základe výsledkov inovovať marketingovú komunikáciu podniku. V prvej časti sa venujeme teoretickým základom marketingu, marketingového mixu a marketingovej komunikácie pouţívaných v podmienkach slovens...
|
|
1,1 |
2x |
|
Skriptá - Psychológia pre manažérov
Skriptá111 s. / 2. roč. / doc
Zložitosť manažérskej práce kladie vysoké požiadavky na manažérov na všetkých úrovniach. K samotnej práci dnes nestačia len odborné znalosti, ale predovšetkým schopnosť viesť ľudí, porozumieť im, dokázať ich povzbudiť k výkonom.Práca s ľuďmi je jednou z najťažších, ale aj jednou z najzaujímavejších činností. Už samotný fakt, že sa pri nej stretávame s rôznymi typmi ľudí, rozmanitosťou pováh, osobnostnými vlastnosťami, nás vedie k otázke, ako to všetko máme zvládnuť. Pri hľadaní odpovede na niekt...
|
|
0,6 |
8x |
|
Problematika poklesu pôrodnosti z pohľadu hodnotových premien súčasnej mladej generácie v ČR
Seminárna práca13 s. / 1. roč. / doc
V súčasnosti môžeme byť svedkami mnohých paradoxov: moderná technológia ponúka viac vymožeností, ale my máme čoraz menej a menej času. Vytvorili sme sieť počítačov pre viac informácií, ale chýba vzájomná komunikácia medzi ľuďmi. Budujú sa väčšie domy - avšak rodiny sú menšie.
Znižuje sa počet pôrodov, počty detí v školách sú nižšie. Pôrodnosť má stále klesajúcu tendenciu. Príčinou tohto javu je množstvo faktorov, ktorými sa sociológovia zaoberajú. Čo všetko ovplyvňuje správanie mladých ľudí vo...
|
|
0,1 |
4x |
|
Komunikácia s jedincom s viacnásobným postihnutím
Seminárna práca13 s. / 3. roč. / doc
Každý človek bez ohľadu na to, či je zdravý alebo zdravotne postihnutí má právo na vzdelávanie. Aby sa mohol vzdelávať a zaradiť sa do života, musí vedieť komunikovať s okolím. Viacnásobne postihnutí je skupina osôb, ktoré vykazujú súčasne príznaky viacerých postihnutí (napr. hluchoslepí, mentálne + zrakovo, reč...). Cielená pozornosť sa tomuto problému venuje až v posledných desaťročiach či rokoch. Je dôležité, aby sme sa snažili ľuďom s viacnásobným postihnutím pomáhať a na to je potrebná komu...
|
|
0,1 |
23x |
|
Asertivita a asertívna komunikácia
Semestrálna práca21 s. / 2. roč. / doc
"Asertivita " je téma aplikovateľná na život každého človeka, pretože každý z nás sa doma alebo na pracovisku stretáva s ľuďmi, s ktorými musí komunikovať. V interpersonálnych vzťahoch sa často ľudia stretávajú so situáciami, ktoré sú im nepríjemné. Všetci sa tieto situácie snažíme riešiť, nie vždy však správnym spôsobom. Dochádza potom k rôznym nedorozumeniam a konfliktom. Zvládanie technik asertívneho správania môže značne zlepšiť komunikáciu a teda aj vzťahy medzi ľuďmi. Asertívne správanie p...
|
|
0,2 |
27x |
|
Firmu robia úspešnou úspešní ľudia
Seminárna práca17 s. / 5. roč. / doc
Cieľom seminárnej práce je charakterizovať manažment, jeho úlohy, vedenie ľudí, motiváciu, komunikáciu a vzdelávanie zamestnancov, ktoré tvoria subsystém riadiaceho procesu. Zaoberám sa podsatou vedenia a základnými funkcie riadenia ako je plánovanie, organizovanie, personalistika, vedenie a kontrola.Práca je rozčlenená na tri kapitoly, v ktorých postupne rozoberám pojmy spojené s jej obsahom. V prvej kapitole charakterizujem manažment a tri skupiny úloh, ktoré vyplývajú zo základných manažérsky...
|
|
0,1 |
23x |
|
Výchovné problémy súčasnej rodiny
Bakalárska práca47 s. / 5. roč. / pdf
V dnešnej dobe je veľmi dôležité, aby rodina bola funkčná a rodič bol pre dieťa pozitívnym vzorom. Význam rodiny spočíva nielen v tom, že sa dieťa do nej narodí a dedí genetickú výbavu, ale aj v tom, že rodičia svojím vplyvom určujú jeho životnú dráhu, formujú osobný vývin a sú pre neho vzorom správania.
V súčasnosti sa vo viacerých rodinách častejšie vyskytujú problémy, ktoré súvisia s výchovou detí, čoho dôsledkom je rozpad rodín, pričom najviac trpia najmä deti.
Na základe toho bolo cieľom...
|
|
0,3 |
52x |
|
Analýza reklamy v konkrétnom podniku
Seminárna práca19 s. / 3. roč. / docx
Reklama má svoje prvopočiatky zakorenené už v dávnej histórií – pred viac ako 3000 rokmi p. n. l., kedy sa vtedajší obyvatelia rôznymi nápismi potrebovali inšpirovať a zviditeľňovať svoje obchody. Masové rozširovanie reklamy sa začalo v 17. storočí, kedy sa slovo ,,reklama“ začalo objavovať v slovníkoch a postupne všeobecne vysvetľovalo spôsoby podobné jej dnešnému chápaniu – ako forma platenej prezentácie produktov alebo služieb, za ktorou stojí konkrétny zadávateľ. Reklamu často využívajú aj b...
|
|
0,3 |
13x |
|
Etika a etiketa v elektronickej komunikácii manažéra
Seminárna práca11 s. / 5. roč. / doc
Komunikácia a spolupráca je základným kameňom dnešnej spoločnosti. Výmena informácií a prostriedky pre tímovú spoluprácu predstavujú kritický bod pre rozvoj akejkoľvek ľudskej aktivity. Ak hovoríme o manažérskej aktivite, treba brať do úvahy jeho profesionálne správanie sa v oblasti elektronickej komunikácie.
Prvá kapitola obsahuje tematickú časť zameranú na objasnenie pojmov súvisiacich s touto tematikou. Druhá kapitola hovorí o komunikácii manažéra ako takej a nástroje, ktorými by mal manaž...
|
|
0,1 |
16x |
|
Teasingové kampane na Slovensku
Semestrálna práca30 s. / 4. roč. / docx
Základom úspechu predaja každého produktu pri jeho realizácií na trhu je komunikácia so zákazníkom, to znamená poskytovanie informácií o produkte, o podmienkach jeho predaja, ale tiež o prijímaní informácií a potrebách a prianiach tohto zákazníka a presvedčovanie zákazníka o nákupe produktu. (Vaňák, 2007, s .68)Ak sa podnik rozhodne pre stratégiu umiestnenia výrobku, začína rada aktivít pre uspokojenie a ovplyvnenie potrieb a prianí zákazníkov. Pri týchto aktivitách, ktoré sa premietajú do marke...
|
|
3,8 |
2x |
|
Sociálna pedagogika - prednášky
Prednášky38 s. / 1. roč. / doc
Vo všeobecnosti sa pod pojmom pedagogika rozumie všetko, čo súvisí s výchovou, vzdelávaním a vyučovaním v škole, ale aj v celej spoločnosti.
Hlavné tématické okruhy:
- Pedagogika (pojem, vývoj, predmet, pramene)
- Základné pojmy pedagogiky (výchova, vzdelávanie, vyučovanie, edukácia, učenie, schopnosti,...)
- Utváranie osobnosti (osobnosť žiaka, učiteľa)
- Sociálna pedagogika jej pojatie a charakteristika (úvod do soc.ped., úlohy, funkcie)
- Základné pojmy súvisiace s výchovou a soc. ped. ...
|
|
0,4 |
306x |
|
Interkulturálny manažment a podniková kultúra - Maroko
Semestrálna práca9 s. / 4. roč. / doc
Maroko, ako jedna z mála arabských krajín, sa dodnes pýši označením „kráľovstvo“. Pobrežie štátu, ktorý sa nachádza v severozápadnej časti Afriky, obmýva Atlantický oceán a Stredozemné more. Od Európy ho delí len Gibraltársky prieplav, široký 14 km. Maroko je rozmanitá spoločnosť s dlhou a bohatou kultúrnou históriou a dedičstvom, krásnymi plážami, horami a saharskou púšťou. Názov krajiny je odvodený od mesta Marrakech, je to krajina plná rozporov. Jeho kráľovské mestá pripomínajú atmosféru stre...
|
|
0,1 |
8x |
|
Seminárna práca z Kominikácie
Seminárna práca18 s. / 2. roč. / doc
Komunikácia je základným spojovacím článkom medzi ľuďmi v procese riadenia. Len prostredníctvom komunikácie môžu ľudia v každej organizácii pracovať efektívnejšie ako celok.Komunikácia má veľa foriem a úrovní. Komunikujeme rečou, jej slovným zložením, dynamikou a zafarbením, gestikuláciou, polohou tela, mimikou, pohľadom. Pre človeka je nanajvýš dôležité, že bez komunikácie nie je možné budovanie vzťahov a bez vytvárania fungujúcich vzťahov nie je možné pracovať v tíme ani tím viesť.Odpoveď na o...
|
|
0,1 |
18x |
|
Marketing služieb - Internet banking (mBank)
Semestrálna práca15 s. / 4. roč. / docx
Opis služieb v marketingu, konkretne sa jedna o poskytovanie sluzieb internet bankingu
Primárnym prevádzkovým a predajným kanálom mBank je však naďalej internet a telefón, pomocou ktorých môžu mať klienti neprežitý prehlaď o svojich financiách. mBank je transparentná a otvorená banka, ktorá chce poznať názory a požiadavky ľudí. Preto na svojich webových stránkach používa moderné komunikačné nástroje – mFórum a mBlog. Budúci aj súčasní klienti tu môžu pohodlne a aktívne diskutovať medzi sebou, ...
|
|
1,6 |
54x |
|
Starnutie- semestrálna práca
Semestrálna práca46 s. / 1. roč. / doc
Téma venovaná starým ľuďom je v súčasnosti čoraz viac prezentovaná a publikovaná. Starý človek sa dostáva opäť do pozornosti sociológov, filozofov, lekárov, teológov. Každý sa snaží veľmi detailne popísať starého človeka a vôbec starnutie ako súčasť kvalitatívnej premeny v našom živote. Podľa výskumov v oblasti sociológie, populácia v Európe a vo svete všeobecne zažíva rozpaky v prístupe ku starým ľuďom. Na jednej strane sú prijímaní ako nositelia múdrosti, skúseností, na druhej strane sú odsúva...
|
|
0,3 |
0x |
|
Psychológia v práci manažéra
Vypracované otázky27 s. / 5. roč. / doc
Vypracované otázky na skúšku z predmetu Psychológia v práci manažéra
1. Rozhodovanie (psychologické aspekty, limity, strom rozhodovania, modely, stratégie)
- predstavuje jednu z najvýznamnejších aktivít, ktoré manažéri v organizáciách realizujú.
- je akt voľby medzi najmenej 2 možnosťami konania (správania sa).
- je zložkou sekvenčných manažérskych funkcií, najvýraznejšie sa však uplatňuje v plánovaní, lebo jadro plánovacích procesov tvoria rozhodovacie procesy.
Nekvalitné rozhodovanie ...
|
|
0,6 |
26x |
|
Rétorika - vypracované otázky
Vypracované otázky62 s. / 2. roč. / doc
1.Rétorika ako komunikačná zručnosť, ako súčasť profesionálnych kompetencií a profesionálneho imidžu.
Neexistujú absolútne meradlá na hodnotenie kariéry. Úspech alebo zlyhanie sa vzťahujú predovšetkým na sebarealizáciu v hierarchii potrieb. Jednotlivec si hodnotí vlastné kariérne ciele, ktoré sú pre neho významné a uspokojujúce. Úplné pochopenie individuálnej kariéry si vyžaduje skúmanie subjektívneho i objektívneho aspektu. Subjektívne hľadisko predstavujú hodnoty, postoje, osobnosť, motivác...
|
|
0,6 |
10x |
|
Komunikácia - význam, delenie, modely
Semestrálna práca15 s. / 1. roč. / doc
Jednou z náročných, každodenných úloh, či povinností vrcholového manažmentu podniku je komunikácia. Je dôležitá súčasť manažérskej funkcie vedenia ľudí. Vrcholoví manažéri jej venujú vyše 75% svojho času. Komunikácia, resp. komunikačný proces v podniku prebieha nepretržite a jej kvalita, resp. úroveň významne ovplyvňuje výsledok úsilia nielen podniku, ale aj jednotlivcov, ktorí v podniku pracujú. Ako „budúca manažérka“ si myslím, že je veľmi dôležité nepodceňovať silu komunikácie či už v osobnom...
|
|
0,1 |
57x |
|
Seminárna práca - Marketingová komunikácia
Seminárna práca13 s. / 3. roč. / doc
ÚVOD V dnešnej dobe môžeme zaznamenať nový pohľad na komunikáciu ako na prostriedok interaktívneho dialógu medzi firmou a jej zákazníkmi. Firmy si musia položiť nielen otázku: „Ako nájdeme svojich zákazníkov?“, ale tiež otázku: „Ako nájdu zákazníci nás?“ Vďaka technologickému pokroku môžu dnes ľudia spolu komunikovať nielen prostredníctvom tradičných médií (novín, rozhlasu, telefónu a televízie), ale tiež nových médií (počítačov, faxov, mobilných telefónov a pagerov). V dôsledku poklesu nákladov...
|
|
0,1 |
150x |
|
Neverbálna komunikácia v pracovnom prostredí
Seminárna práca12 s. / 3. roč. / doc
Asi ste sa už stretli s tvrdením, že neverbálna komunikácia je omnoho podstatnejším nosičom informácií ako je napr. obsah reči. To znamená, že omnoho dôležitejšie než to "čo" hovoríte je to "ako" to hovoríte. A ak by sme to mali rozvinúť ešte viac, tak úplne najdôležitejšie je - ako sa pri tom tvárite. Ani si neuvedomujeme, či chceme alebo nie, všetko čo robíme, ako hovoríme, tvárime sa, či stojíme, súvisí s neverbálnou komunikáciou. Dá sa povedať, že kto sa v nej aspoň trochu vyzná a pozná jej ...
|
|
0,1 |
24x |
|
Analýza reklamní kampane
Diplomová práca89 s. / 5. roč. / doc
Reklama je už po storočia často využívaným prostriedkom v konkurenčnom boji. Počas svojej dlhej existencie prešla mnohými zmenami, avšak jej filozofia ostáva rovnaká: upútať pozornosť jedinca k produktom, ich producentom alebo myšlienkam. Podniky veľmi rýchle pochopili, že k tomu, aby boli úspešní a dosiahli zisk, musia byť schopní nielen vyrobiť kvalitný výrobok či ponúkať žiadanú službu, ale musia dokázať svoje výrobky a služby odpovedajúcim spôsobom prezentovať verejnosti a vyvolať tak v pote...
|
|
0,9 |
51x |
|