Analýza reklamy v konkrétnom podniku
		
      
            
      
      
            
      
      
            
      
      «»
     
		
		
 
		
		
		
		Popis:
		Reklama má svoje prvopočiatky zakorenené už v dávnej histórií – pred viac ako 3000 rokmi p. n. l., kedy sa vtedajší obyvatelia rôznymi nápismi potrebovali inšpirovať a zviditeľňovať svoje obchody. Masové rozširovanie reklamy sa začalo v 17. storočí, kedy sa slovo ,,reklama“ začalo objavovať v slovníkoch a postupne všeobecne vysvetľovalo spôsoby podobné jej dnešnému chápaniu – ako forma platenej prezentácie produktov alebo služieb, za ktorou stojí konkrétny zadávateľ. Reklamu často využívajú aj bežný ľudia v svojom každodennom živote. Aj napriek tomu všetkému mnoho ľudí v súčasnosti považuje reklamu za novodobú otravnú a útočiacu zbytočnosť.
Reklama zaznamenala búrlivý vývoj súvisiaci s potrebou nových techník, spôsobov komunikácie aj médií. Táto potreba vyplýva zo stále sa zväčšujúcej ignorácie tradičných reklám bez myšlienok a známok kreativity, presýtenosti rôznymi posolstvami a nárastu konkurencie. Týka sa to tak isto hmotných produktov ako aj služieb, ktoré s rastúcou životnou úrovňou tiež zaznamenávajú veľký rozvoj pri rastúcom blahobyte.
Hlavným cieľom našej práce je na základe teoretických poznatkov porovnať zaužívanú prax na základe analýzy reklamy v podniku Ultra plast s.r.o. Štruktúru našej práce tvoria dve kapitoly, z ktorých prvá je teoretická a druhá je praktická.
		
        
    
    Kľúčové slová:
		
		  		  marketing
		  		  reklama
		  		  marketingová komunikácia
		  		  rozvoj reklamy
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- ZOZNAM ILUSTRÁCIÍ 3
Úvod 4
1. Marketing 5
1.1 Marketingová komunikácia 6
1.2 Reklama 7
2. Reklama v praxi 11
2.1 Firma a jej organizačná štruktúra 12
2.2 Dôvody využitia reklamy 13
2.3 Konkrétny rozvoj reklamy 14
Záver 18
ZOZNAM BIBLIOGRAFICKÝCHA ODKAZOV 19
Obrázok 1: Reklamný pútač
Obrázok 2: Výkonnosť reklamy 
		
		
				
		
		Zdroje:
		
		    
		    		    - C.L. Tyagi, Arun Kumar. 2004. Advertising Management. Atlantic Publishers & Distribution, 2004. 440 s. ISBN 81-269-0257-4
 
						    - Don E. Schultz. 1995. Moderní reklama : Umění zaujmout. 1. Vydanie. Grada Publishing, 1995. 704 s. ISBN 80-7169-062-7
 
						    - Heinz Schwalbe. 1994. Praktická reklama . 1. Vydanie. Praha: Grada, 1994. 160 s. ISBN 80-7169-112-7
 
						    - Helena Labská. 1994. Marketingová komunikácia. 1. Vydanie. Edičné stredisko: Ekonomická univerzita v Bratislave, 1994. 116 s. ISBN 80-225-0534-X
 
						    - Jiří Mikeš. 2007. Reklama: jak dělat reklamu. 2. Vydanie. Grada Publishing a.s., 2007. 182 s. ISBN 80-2472-001-9  
 
						    - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš. 2010. Reklama: jak dělat reklamu -3. 3. Vydanie. Grada Publishing a.s., 2010. 208 s. ISBN 80-2473-492-3
 
						    - John Egan. 2007. Marketing communications. 2007. 1. Vydanie. Cengage Learning EMEA, 2007. 467 s. ISBN 18-448-0121-7
 
						    - Jon Steel. 2003. Reklama plánovaní a příprava. 1. Vydanie. Brno: Computer Press, 2003. 256 s. ISBN 80-251-0065-0
 
						    - K.Ch. Behrens. 1970. Handbuch der Werbung . 2. Vydanie. Gabler, 1970. 1136 s. ISBN 34-099-9302-9
 
						    - Paul Russell Smith, Jonathan Taylor. 2004. Marketing communications: an integrated approach. 4. Vydanie. Kogan Page Publisher, 2004. 696 s. ISBN 0-749-4426-54
 
						    - Philip Kotler. 2002. Marketing podle Kotlera. 1. Vydanie. Praha: Management Press, 2002. 258 s. ISBN 80-7261-010-4
 
						    - Richard J. Valey. 2002. Marketing communication : principles and practice . 1. Vydanie. British Library, 2002. 378 s. ISBN 0-415-23039-X
 
						    - Thomas Patalas. 2009. Guerillový marketing. 1. Vydanie. Praha: Grada, 2009. 192 s. ISBN 978-80-247-2484-3
 
						    - William Wells, John Burnett, Sandra Ernst Moriarty. 2003. Advertising: principles & practice. 6. Vydanie. Prentice Hall, 2003. 599 s. ISBN 01-301-7722-2
 
								
		
		
				
 
 
 
 
 
  O súboroch cookie na tejto stránke
  Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.