Analýza konkurencie SLSP a. s. v regióne Zvolen - Banská Bystrica
Diplomová práca70 s. / 5. roč. / doc
Diplomová práca je zameraná na analýzu produktov konkurenčných bánk Slovenskej sporiteľne. Cieľom diplomovej práce je určiť výhody a nevýhody produktov poskytovaných Slovenskou sporiteľňou v porovnaní s produktmi v konkurenčných bankách. V práci boli vybraté niektoré skupiny produktov a tie boli analyzované a porovnávané navzájom.
V práci sú zahrnuté aj návrhy opatrení na zlepšenie poskytnutých služieb a zavedenie nových produktov.
Údaje potrebné pre určenie výhod a nevýhod vybratých produktov...
|
|
0,6 |
8x |
|
Marketingový plán stavebnej spoločnosti Doprastav, a.s.
Seminárna práca18 s. / 2. roč. / doc
Doprastav, a.s., je moderná stavebná spoločnosť, ktorá už viac ako pol storočia vytvára stavebné diela vysokých architektonických a úžitkových hodnôt . Počas svojho vývinu sa vyprofilovala na najväčšiu, najsilnejšiu a najstabilnejšiu stavebnú spoločnosť na Slovensku, ktorá patrí k špičkám vo svojom odbore. Doprastav, a.s., je od roku 2001 súčasťou nadnárodnej skupiny DDM Group, ktorá patrí k najväčším stavebným zoskupeniam na území Českej a Slovenskej republiky. Okrem Doprastavu, a.s. a jeho dcé...
|
|
0,2 |
23x |
|
Marketing - poznámky - príprava na TEST 1. ročník, Bc.
Poznámky33 s. / 1. roč. / docx
1. Spoločensko-ekonomická podstata marketingu, terminologické a pojmové vymedzenie marketinguMarketing - sa považuje za osobitne účinný prístup k hľadaniu optimálnych efektov, a tým aj dosahovaniu cieľov organizácií na fungujúcom trhu. Tieto ciele môžu mať rôznu podobu od maximalizácie zisku až po rozšírenie určitých ideí (škodlivosti fajčenia, drog), napríklad v prípade sociálneho marketingu.Marketing je proces riadenia, ktorého výsledkom je poznanie, predvídanie, ovplyvňovanie a v konečnej fáz...
|
|
6,3 |
0x |
|
Marketingový plán - Letný Camp na Sihoti
Seminárna práca30 s. / 5. roč. / zip
K seminárnej práci vo Worde prikladám PowerPoint a reklamný leták. Nitra je v súčasnosti piatym najväčším mestom na Slovenku, s rozlohou 100,45 km2. Svojím obyvateľom ponúka širokú škálu každoročne organizovaných podujatí, či už kultúrnych, športových alebo spoločenských podujatí, z ktorých určite stojí za zmienku Nitrianske fašiangy, Divadelná Nitra, Nitrianska hudobná jeseň, Vianočná Nitra, Silvester na námestí a mnoho ďalších. Pre milovníkov histórie Nitra ponúka mnoho pamiatok, ktoré stoja z...
|
|
13,8 |
1x |
|
Slovenské Aerolínie - Marketingový plán
Diplomová práca71 s. / 5. roč. / doc
Cestovný ruch, označovaný za fenomén 20. storočia, je po naftovom a automobilovom priemysle najrýchlejšie sa rozvíjajúcim odvetvím ekonomiky. Podľa údajov Svetovej organizácie cestovného ruchu (WTO) dosahuje vyše 1900 mld USD obratu, z čoho hodnota pridaná spracovaním sa odhaduje na 950 mld USD. Tým sa podieľa 6% na svetovom hrubom domácom produkte. V cestovnom ruchu je priamo zamestnaných 6% pracovných síl a spolu s nepriamou zamestnanosťou vytvára až 12% pracovných príležitostí vo svete.Od oka...
|
|
0,8 |
6x |
|
Podnikateľský plán - hotel Splendid
Ekonomický plán20 s. / 2. roč. / doc
Cieľom vypracovania tohto podnikateľského plánu je naučiť sa správne zostaviť konkrétny manažérsky projekt, štylizovať štruktúru projektu a vytvoriť strategické a krátkodobé ciele podniku. Chcem sa naučiť postup výpočtu miezd zamestnancov aj odborne odhadnúť hospodársky výsledok podniku po rekonštrukcii. Aktuálnosť témy spočíva v tom, že v súčasnej dobe je jedným z hlavných prostriedkov na získanie financií z externých zdrojov podniku dobre vypracovaný podnikateľský projekt. Vypracovanie podnika...
|
|
0,2 |
23x |
|
Podnikateľský plán -MAJ Autoslužby
Ekonomický plán18 s. / 2. roč. / doc
Cieľom vypracovania tohto podnikateľského plánu je naučiť sa správne zostaviť konkrétny manažérsky projekt, štylizovať štruktúru projektu a určiť predpokladané prijími a výdavky podniku.Aktuálnosť témy spočíva v tom, že v súčasnej dobe je jedným z hlavných prostriedkov na získanie financií z externých zdrojov podniku dobre vypracovaný podnikateľský projekt. Vypracovanie podnikateľského zámeru je nanajvýš užitočné „cvičenie“ pre každého manažéra, pretože ho prinúti odpovedať si na množstvo dôleži...
|
|
0,2 |
18x |
|
Marketingový plán - NABYMAX, s.r.o.
Ekonomický plán14 s. / 2. roč. / doc
Firma NABYMAX, s.r.o. je novozaložená firma v Poprade, ktorá sa zaoberá nákupom a predajom nábytku. Firma sa chce špecializovať najmä na kancelársky nábytok, so zámerom ponúkať kompletnejšiu škálu služieb a s cieľom vybaviť kancelárske priestory s využitím najmodernejších, funkčne orientovaných kritérií. Tento podnikateľský plán bude slúžiť najmä pre porovnanie skutočného stavu s plánovaným a pre potreby získania dlhodobého bankového úveru pre začínajúcich podnikateľov. Nachádzajú sa tu informác...
|
|
0,3 |
25x |
|
Využitie marketingu v samospráve
Semestrálna práca27 s. / 5. roč. / doc
ÚvodV tejto práci sa zaoberám problematikou vplyvu a využitia marketingu v oblasti samosprávy. Práca je rozdelená na tri hlavné kapitoly. Prvá hovorí o teoretických východiskách marketingu, definuje moderné ponímanie marketingu a jeho postavenie v súčasnej spoločnosti. Taktiež oboznamuje so základnými pojmami v tejto oblasti ako sú trh, dopyt, ponuka a marketingový plán. Predstavuje nový spôsob riadenia a organizovania ako je marketingový management.Druhá časť práce je zameraná na analýzu mestsk...
|
|
0,2 |
1x |
|
Marketingový výskum na internete
Diplomová práca80 s. / 5. roč. / pdf
Internet si za krátku dobu svojej existencie vytvoril veľmi silnú
pozíciu nielen v samotnom marketingovom mixe, ale i v oblasti
marketingového výskumu. Túto skutočnosť potvrdzujú nielen novo
vznikajúce spoločnosti, ktoré sa zaoberajú predovšetkým
marketingovým výskumom na Internete, ale taktiež aj fakt, že sa
v posledných rokoch čoraz viac celosvetových konferencií venuje tejto
problematike. Najcennejšia a najpodstatnejšia je však odozva od
klientov, ktorí túto novú výskumnú a marketingov...
|
|
1,0 |
29x |
|
Vedenie účtovníctva - podnikateľský plán
Ekonomický plán21 s. / 2. roč. / doc
1. Zhrnutie
Vedenie účtovníctva som sa rozhodla vykonávať na základe živnostenského listu. Hlavným poslaním mojej malej firmy je ponúkať služby v oblasti vedenia účtovníctva pre malých a stredných podnikateľov. V mojej ponuke je vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva, poradenstvo v ekonomickej oblasti, v právnej oblasti a v personalistike. Svoje služby ponúkam na základe vzdelania, ktoré som získala štúdiom na Obchodnej akadémií a neskôr štúdiom popri zamestnaní na Ekonomickej fakulte v...
|
|
1,4 |
278x |
|
Využitie marketingu v organizácii zaoberajúcej sa distribúciou zdravotníckych prostriedkov
Diplomová práca90 s. / 5. roč. / zip
Hlavným cieľom našej diplomovej práce je na základe marketingovej analýzy navrhnúť
marketingový plán vrátane marketingovej stratégie, marketingového mixu a plánu implementácie.
Celý marketingový výskum bol vykonaný vo firme zaoberajúcej sa distribúciou zdravotníckych
prostriedkov. V tejto práci sme pre novo zavádzaný produkt uskutočnili prieskum trhu
s diagnostickými súpravami v Českej republike. Vychádzajúc zo SWOT analýzy a prieskumu trţného
prostredia firmy VIDIA s.r.o....
|
|
1,8 |
11x |
|
Dagmar Lesáková a kol.: Strategický marketing (1.časť)
Skriptá80 s. / 4. roč. / pdf
Ide o sken prvej polovice učebnice na Strategický marketing (kapitoly 1 až 7, vrátane).1 PODSTATA A VYMEDZENIE STRATÉGIECieľom kapitoly je:- vysvetliť podstatu strategického riadenia podnikov,- charakterizovať tri úrovne stratégií používaných v podnikateľských subjektoch,- uviesť základné prístupy k vymedzeniu stratégie,- definovať marketingovú stratégiu a jej základné charakteristiky,- vymedziť pojem a vlastnosti konkurenčnej výhody.1.1 PODSTAT STRATEGICKÉHO RIADENIA PODNIKOVStratégia je nástro...
|
|
10,9 |
5x |
|
Juvenile s. r. o. - marketingový plán
Semestrálna práca41 s. / 1. roč. / doc
V našej práci sme vypracovávali základy nášho marketingového plánu. Základné informácie o našej firme uvádzajú základnú charakteristiku firmy JUVENILE a opisujú služby, ktoré poskytuje. Opis firmy je ďalej rozvinutý pri opisovaní marketingového prostredia, v ktorom sú charakterizované mikroprostredie a makroprostredie firmy, čiže všetko, čo ovplyvňuje činnosť firmy- či už „zvonka“, alebo „zvnútra“. Náš marketingový program značne ovplyvňujú aj ďalšie rozpracované časti- nákupné správanie spotreb...
|
|
2,2 |
17x |
|
Podnikateľský projekt
Semestrálna práca20 s. / 2. roč. / doc
Podnikateľský projekt je druh podnikania s definovaným začiatkom a cieľmi. Je to ako mapa. Ak ideme niekam, kde sme už predtým viackrát boli, mapu nepotrebujeme. Ale každý nový podnikateľský zámer alebo aj rozvoj existujúceho podniku je veľmi často ako cesta na miesto, kde sme nikdy predtým neboli. Preto nevyhnutne potrebujeme mapu, ktorá nám pomôže sa tam dostať. Čím presnejší podnikateľský zámer sa nám podarí pripraviť, tým väčšiu nádej máme, že sa v budúcnosti nestratíme a nespôsobíme sebe a ...
|
|
0,2 |
418x |
|
Marketingový plán vstupu na zahraničný trh (spoločnosť MAX-SPORT)
Ekonomický plán30 s. / 3. roč. / docx
1. Charakteristika spoločnosti
Predstavenie firmy a jej poslanie
Spoločnosť vznikla v roku 2005 so zámerom vyvíjať a vyrábať doplnky výživy na Slovensku.
Špecializujeme sa na vývoj, výrobu a predaj kvalitných doplnkov výživy určených pre širokú športujúcu verejnosť. V spojení s technológmi, fyziológmi, športovcami a odborníkmi na výživu sme si stanovili cieľ - kvalitné a zároveň cenovo dostupné produkty pre každého.
Naše produkty vám pomôžu v dodržiavaní zdravého životného štýlu, dodajú vám ...
|
|
0,3 |
32x |
|
Súbor prednášok z predmetu Firemné plánovanie
Prednášky26 s. / 3. roč. / doc
Prečo plánovať? „Každý, kto chce dnes podnikať, si musí utvoriť predstavu o tom, v akom odbore chce podnikať, ako si predstavuje svoje podnikanie a jeho výsledky. Uvažuje teda smerom do budúcnosti, ...“„Plánovanie je nutné preto, že iba tak možno dopredu posúdiť, či to čo máme v úmysle možno aj hospodársky a finančne realizovať.“ FIREMNÉ PLÁNOVANIEPredpokladá vytýčenie cieľov, hľadanie ciest, prostriedkov a zodpovednosti za realizáciu cieľov a zámerov.Pojem plánovať - znamená projektovať, načrtn...
|
|
0,2 |
6x |
|
Podnikateľský plán - predaj nadzemných a podzemných nádrží a záručný a pozáručný servis
Ekonomický plán12 s. / 2. roč. / doc
Podnikateľský plán som vypracovala pre novovznikajúcu firmu, ktorá má vzniknúť začiatkom tohto roka. Predmetom činnostitejto firmy je predaj nadzemných a podzemných dvojplášťových nádrží.
Výhodou tejto firmy bude, že v danom regióne a taktiež na celom Slovensku je jediný výrobca. Firma bude pracovať na neobsadenom trhu. Ďalšou výhodou je, že firma bude poskytovať záručný a pozáručný servis.
Firma má zabezpečeného dodávateľa t.j. ZEST Michalovce, s touto firmou má uzavreté zmluvy, tak bude scho...
|
|
0,1 |
11x |
|
Marketingová analýza spoločnosti Yves Rocher
Semestrálna práca29 s. / 2. roč. / doc
Yves Rocher est à l’origine une entreprise familiale bretonne crée en 1956. Depuis cette date Yves Rocher a fait un énorme succès puisqu’il bénéficie aujourd’hui d’une renommée tant nationale qu’internationale. Le groupe Yves Rocher rassemble 7 marques de l’enseigne: Yves Rocher, Daniel Jouvance, Docteur Pierre Ricaud, Isabel Derroisné, Kiotis, Galerie Noémie et Petit Bateau. «Yves Rocher est actuellement la première marque de produit de beauté naturelle et soins esthétiques en France, elle est ...
|
|
0,3 |
10x |
|
Podnikateľský plán - jazyková škola
Ekonomický plán15 s. / 1. roč. / doc
Podnikateľský plán na predmet podnikové hospodárstvo.
ZhrnutieHlavný predmetom podnikateľskej činnosti spoločnosti DREAMS ACADEMY bude usporiadavanie kurzov a seminárov, ktoré budú zamerané na rozširovanie vzdelanostného a spoločenského rozhľadu. Kurzy budú zamerané na výučbu cudzích jazykov, najmä anglického a nemeckého jazyka. Konkrétne výučba anglického jazyka prebieha prostredníctvom jednej z najefektívnejších a najúspešnejších metód v súčasnosti. Dôležitou oblasťou činnosti spoločnosti je ...
|
|
0,2 |
51x |
|
Podnikateľský plán - Netc@fé Valut s.r.o.
Ekonomický plán20 s. / 2. roč. / doc
Vzhľadom na to, že sa spoločnosť stáva viac a viac závislá na informačných technológiách, rozhodli sme sa založiť internetovú kaviareň priamo v centre Brezna tak, aby bola dostupná čo najväčšiemu okruhu ľudí, a preto budeme mať otvorené 24 hodín denne. Priam dokonalé umiestnenie našej firmy, kaviarne, sa nám rysuje v hoteli Ďumbier, v priestoroch bývalej kaviarne na rohu Námestia gen. Milana Rastislava Štefánika. Budeme ponúkať tieto služby: kurzy používania počítačov, či už pre kancelársku potr...
|
|
0,1 |
49x |
|
Marketing - prednášky 2022/2023, (prof. Ing. Vanda Lieskovská, PhD. Katedra obchodného podnikania)
Prednášky552 s. / 1. roč. / pdf
Marketingové makroprostredie - Odpoveď do prípadovej štúdie• Demografické Ktoré demografické trendy predstavujú pre našu spoločnosť príležitosti a ktoré hrozbu?• Ekonomické Aký vplyv na našu spoločnosť bude mať vývoj príjmov, cenovej hladiny, úspor a úverov?• Prírodné Aká je prognóza nákladov a dostupnosti prírodných zdrojov a energie? Je spoločnosť ohľaduplná k životnému prostrediu?• Technologické K akým technologickým zmenám dochádza? Aká je pozícia spoločnosti, pokiaľ sa jedná o technológie?•...
|
|
18,4 |
2x |
|
Marketing - (Teoretické základy marketingu, Marketing a spoločnosť, Marketingové prostredie...)
Prednášky80 s. / 1. roč. / doc
1.1 Obsah a podstata marketinguMarketing je spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú.Definícia vychádza z nasledujúcich zákl. pojmov:1.) potreby - ľudská potreba je stav pocižovaného nedostatku2.) želania - ľudské želania reprezentujú formu ľudských potrieb3.) dopyt 4.) produkt - človek uspokojuje svoje potreby prostredníctvom produktov5.) výmena a transakcia - výmenou sa rozumie ľudská ...
|
|
0,9 |
31x |
|
Marketingový plán - Intenzifikácia výrobných procesov - Dúha a.s. Prešov
Ekonomický plán60 s. / 5. roč. / doc
Účelom marketingového plánu je na základe analýzy trhu vypracovať marketingové ciele, definovať a rozpracovať stratégie fungovania a rozvoja podniku, vypracovať plán činnosti podniku tak, aby sa tým zabezpečil dlhodobý rozvoj a prosperita podniku. Jeho cieľom je tiež rozšíriť kvalitu poskytovaných služieb, ich komplexnosť a pružne reagovať na požiadavky, potreby a záujmy zákazníkov. Marketingový plán je spracovaný v súlade s odporúčanou štruktúrou a modernou literatúrou.Naša vízia spočíva v zabe...
|
|
1,0 |
31x |
|
Marketingový plán produktu obce Alekšince
Seminárna práca14 s. / 4. roč. / doc
Účelom marketingového plánu je v obci čo najlepšie využiť prírodný potenciál daného územia a vytvoriť si nové miesto v konkurencii. Osoby, ktoré budú vykonávať tento marketingový plán budú veľmi spokojné, pretože miesto pre danú aktivitu-súťaž o najkrajšieho psa je výnimočné a napĺňa obyvateľov obce niečím novým, potešujúcim a neopakovateľným. Veríme, že obec Alekšince bude mať vysokú návštevnosť a výsledky úspešnosti produktu budú hodnotené len kladne.
Účelom marketingového plánu je v ob...
|
|
0,1 |
20x |
|
Marketingový plán nového projektu stavebnej firmy - Marketing plan of the construction company
Diplomová práca99 s. / 6. roč. / pdf
Každý podnik pôsobiaci v komplexe trhového prostredia, sa v súčasnosti viac či menej stretáva s intenzívnym rastom domácej alebo zahraničnej konkurencie. Pri presadzovaní sa podniku na trhu a presviedčaní mienky kupujúcich, budovaní imidžu medzi verejnosťou, hrá dôležitý význam využitie marketingových nástrojov. Marketingové plánovanie by malo byť neoddeliteľnou zložkou rozvoja akéhokoľvek podniku, ktorý chce prosperovať v trhovej ekonomike a dostať sa do povedomia zákazníkov. Marketingový plán ...
|
|
1,3 |
8x |
|
Prípadová štúdia z marketingu - spoločnosť Lobda s.r.o.
Projekt30 s. / 3. roč. / doc
1. CHARAKTERISTIKA FIRMY
Spoločnosť Lobda s.r.o. vznikla zápisom do obchodného registra 1.12.1994. Firma sídli na Lieskovskej ceste 88 vo Zvolene. Zaoberá sa výrobou športových lôpt. Svojou činnosťou sa zaradila medzi špičku na Slovenskom trhu a medzi domácimi výrobcami nemá žiadnu konkurenciu. Tromi najväčšími spoločnosťami sú zahraničné spoločnosti so zvučným menom a to: Nike, Wilson a Train.
V spoločnosti pracuje 52 pracovníkov, z toho 40 výrobných. Firma vyrába basketbalové, futbalové, vol...
|
|
1,0 |
21x |
|
Podnikateľský plán - seminárna práca z predmetu Obchodné podnikanie
Ročníková práca32 s. / 3. roč. / doc
ZHRNUTIE PROJEKTU
Akciová spoločnosť I.D.C. Holding sa zaoberá výrobou a predajom širokého a rozmanitého sortimentu trvanlivého pečiva a cukroviniek. Spoločnosť vychádza z viac ako 50 ročnej tradície výroby v Pečivárňach Sereď. Jej víziou je stať sa stabilným stredoeurópskym potravinárskym holdingom. V súčasnosti je najviac zameraná na podnikanie v krajinách V4. Na Slovensku má spoločnosť svoje výrobné závody v Seredi, Trnave, Cíferi a v Ilave. Za prvý polrok 2009 spoločnosť vyrobila viac ako ...
|
|
0,3 |
57x |
|
Náčrt podnikateľského plánu - rýchle občerstvenie Yoi
Seminárna práca16 s. / 4. roč. / doc
Podnikateľský plán sa zameria na založenie malej prevádzky na poskytovanie rýchleho občerstvenia. Prevádzka bude mať jednoduchý názov Yoi, čo v preklade z japončiny znamená slová ako dobre, pekne, príjemne. To všetko sa bude snažiť Yoi svojim zákazníkom poskytovať. Dobré jedlo, pekne naservírované v peknom a príjemnom prostredí, navyše bez zbytočného čakania a podávané príjemnou obsluhou.Špecializovať sa bude hlavne na výrobu domácich Gyoza taštičiek s rôznymi náplňami, zeleninovými či mäsovými ...
|
|
0,2 |
7x |
|
Marketingové stratégie - marketingové strategické plánovanie
Prezentácia44 s. / 3. roč. / ppt
Proces tvorby marketingovej stratégie
Dobrá analýza - jasné ciele - dobrá stratégia Charakteristické črty strategických procesov - rozhodnutí (čas, zdroje, rozhodovanie, význam, informácie, vplyv, neistota...) - vychádzajú z analýza SWOT i prognóz - MATADOR OMSK, GM Saturn...Proces tvorby - aké kroky je vhodné (odporúčané) urobiť, aby sme na základe konkurenčných výhod vytvorili dobrú stratégiu (aby sa dala zrealizovať a vyhodnotiť = plán), eliminuje riziko.Čo je marketingová stratégia?Úvaha ...
|
|
0,7 |
33x |
|
Podnikateľský plán - Modernizácia výrobného podniku implementáciou technologického zariadenia
Ekonomický plán14 s. / 5. roč. / doc
Marketingový plán je v modernej firme jednou z najdôležitejších súčastí podnikania, ktorý predstavuje nástroj vymedzujúci plánovanie, realizáciu a kontrolu, ktoré sú nevyhnutné k úspešnému progresívnemu rastu.Vo firme String, s. r. o. prevláda názor, že aj samotný marketingový plán môže byť konkurenčnou výhodou ak sa skladá z nasledujúcich dimenzií: - je zostavený odborne - odráža minulosť, súčasnosť aj budúcnosť nielen podniku ale aj jeho okolia- vymedzuje reálne premenné a ich relatívne možný ...
|
|
0,2 |
15x |
|
Marketingový plán - Kovoobrábanie NIKRO s. r. o
Ekonomický plán22 s. / 5. roč. / doc
Zaoberáme sa kusovou a malosériovou výrobou podľa požiadaviek zákazníka v oblasti kovoobrábania a zámočníctva, výrobou tlakových a beztlakových nádrží a zásobníkov. Máme oprávnenie na výrobu, opravu a rekonštrukcie tlakových zariadení a tlakových nádob stabilných, ako i montáž a rekonštrukciu, údržbu plynových zariadení (t.j. tlakové stanice a potrubné rozvody technických plynov).Disponujeme výrobným a montážnym potenciálom 74 ľudí, s kvalitne vybavenými obrábacími a zámočníckymi dielňami na výr...
|
|
0,6 |
23x |
|
Slovenská reštaurácia ZBOJNÍK - marketingový plán
Ekonomický plán20 s. / 1. roč. / doc
Pohostinské zariadenie sa bude nachádzať v priestoroch obytného domu v Trenčíne na Mierovom námestí s kapacitou 60 miest pri stole. Priestor bude rozdelený na zónu pre fajčiarov a zónu pre nefajčiarov, pretože chcem dosiahnuť spokojnosť zákazníka aj po tejto stránke. Budem podnikať na základe Živnostenského listu ako fyzická osoba. Zákazníci si budú môcť vybrať zo širokého sortimentu jedál a nápojov. Z názvu zariadenia je zrejmé, že daný sortiment jedál a nápojov bude úzko špecializovaný na slov...
|
|
0,1 |
121x |
|
Manažérsky projekt - PROFIgips, s.r.o.
Ekonomický plán28 s. / 3. roč. / doc
Spoločnosť vznikla v roku 1998 ako súkromná firma PROFIgips. Na začiatku zamestnávala 10 zamestnancov, ktorých počet sa každoročne zvyšoval, až dosiahol súčasných 30 zamestnancov. Firma začínala s menšími zákazkami až do roku 2004. V roku 2004 sa pretransformovala na PROFIgips, s.r.o. a získala prvú veľkú ponuku pracovať na automobilke KIA Motors Slovakia Žilina. Postupne sa priberali ďalšie ako napríklad Archív SPP Bratislava, Multifunkčný objekt centrum Chodov a mnoho ďalších. V auguste 2007 f...
|
|
0,8 |
30x |
|
Využívanie štrukturálnych fondov na zabezpečenie rozvoja malého a stredného podnikania
Diplomová práca74 s. / 5. roč. / rar
Cieľom diplomovej práce je poskytnúť prehľad o možnostiach financovania malých a stredných podnikov zo štrukturálnych fondov a na príklade konkrétneho návrhu projektu priblížiť spôsob vypracovania a postup administratívnych krokov samotného priebehu pomoci. V jednotlivých častiach práce sa zameriame na problematiku zostavovania projektov a administratívneho postupu a realizácie štrukturálnej pomoci. Získané informácie aplikujeme na konkrétnom návrhu projektu pre zlievárenskú spoločnosť. Predpokl...
|
|
0,1 |
3x |
|
Podnikateľský plán - Spracovanie dreva (marketingový plán)
Ekonomický plán14 s. / 5. roč. / doc
Účelom podnikateľského plánu je charakterizovať (definovať) marketingové ciele firmy A.N.T. Trade v oblasti drevospracujúceho priemyslu a spôsoby dosiahnutia cieľov v časovom horizonte rokov 2007 - 2011 v uvedenom mikro- a makroprostredí.Firma má v úmysle v rokoch 2008 - 2009 investovať do modernizácie doterajšej piliarskej výroby nákupom nového strojného vybavenia, nakoľko chce rozšíriť výrobu úseku finálnych výrobkov drevených obalov. To znamená, že spoločnosť A.N.T. Trade, s.r.o. á záujem roz...
|
|
0,1 |
36x |
|
Podnikateľský plán - Relaxačno-regeneračné centrum FITs.r.o.
Ročníková práca14 s. / 2. roč. / doc
V dnešnom uponáhľanom svete sa čoraz viac dostáva do popredia zdravý životný štýl, starostlivosť o vlastné telo, aktívny relax a oddych. Aj to toto bolo jedným z hlavných dôvodov pre vytvorenie relaxačno- regeneračného centra. Toto centrum je svojim vybavením, charakterom služieb ako aj celkovou atmosférou prispôsobené špecifickým potrebám našich zákazníkov. Ponúka služby sauny, suchej pary, bylinkových kúpeľov, masáži, solária, doplnené o vybavenie základným fitness programom. Veríme, že naši z...
|
|
0,1 |
21x |
|
Marketingový plán - Mekka “Aspoň raz v živote“
Semestrálna práca30 s. / 2. roč. / doc
1.1 Stanovanie účelu marketingového plánu Ako firma, ktorá je na trhu pomerne dlhé obdobie s rovnakými produktami, chce marketingový plán využiť na oboznámenie postavenia na trhu a z neho vylpývajúce príležitosti, požiadavky zákazníka na inovácie a zlepšenia produktov a prístupov. Zistiť príležitosti pre rozšírenie podniku a ponuku nového produktu, vyčísliť množstvo dopytu prostredníctvom marketingového prieskumu v určenej cieľovej skupine. V oboch prípadoch určiť stratégiu marketingovej komunik...
|
|
14,4 |
69x |
|
Marketing - 40 vypracovaných otázok
Vypracované otázky18 s. / 1. roč. / doc
2. Charakterizujte základné pojmy marketingu (trh, výmena, transakcie a napísať čo to je).Medzi základné pojmy patria:Potreby:- stav nedostatku alebo pocit neuspokojenia- nie sú stále, vyvíjajú sa a dajú sa formovať- ak nie je potreba uspokojená človek : 1. hľadá objekt, kt. by ju uspokojil, 2. potrebu redukujeŽelania- reprezentujú formu ľudských potrieb, kt. podoba sa odvíja od kultúry a individuálnej osobnosti- odzrkadľuje predstavy o existujúcich produktoch a službách- podmienené vonkajším pr...
|
|
0,2 |
80x |
|
Podnikateľský plán - súkromná materská škôlka
Semestrálna práca46 s. / 5. roč. / docx
Správny osobnostný rozvoj a vzdelávanie dieťaťa patrilo vždy medzi najdôležitejšie faktory pri príprave človeka na život. V dnešnej dobe je to o to dôležitejšie, keďže sa kladú na mladých ľudí čoraz väčšie nároky. Takisto aj rodičia sú v dnešnej uponáhľanej dobe čím ďalej vyťaženejší, na dieťa nemajú už toľko času a tak výchovu a vzdelávanie musia často už od najmenšieho veku zabezpečiť rôzne vzdelávacie zariadenia. Jednu z najdôležitejších úloh v tomto zohrávajú materské školy, ktoré deťom už o...
|
|
0,3 |
35x |
|