Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

Marketingový plán - Kovoobrábanie NIKRO s. r. o

«»
Prípona
.doc
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
22 x
Veľkosť
0,6 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
13312
Posledná úprava
19.11.2020
Zobrazené
1 278 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Zaoberáme sa kusovou a malosériovou výrobou podľa požiadaviek zákazníka v oblasti kovoobrábania a zámočníctva, výrobou tlakových a beztlakových nádrží a zásobníkov. Máme oprávnenie na výrobu, opravu a rekonštrukcie tlakových zariadení a tlakových nádob stabilných, ako i montáž a rekonštrukciu, údržbu plynových zariadení (t.j. tlakové stanice a potrubné rozvody technických plynov).

Disponujeme výrobným a montážnym potenciálom 74 ľudí, s kvalitne vybavenými obrábacími a zámočníckymi dielňami na výrobu štandardných, ale aj atypických výrobkov, skladom štandardných katalógových výrobkov a hutného nerezového materiálu.

Spoločnosť NIKRO s.r.o. vyrába kvalitné výrobky pre tuzemský aj zahraničný trh. Medzi vyrábané výrobky patria napr. spojky Clamp v elektroleštenom prevedení v ľubovoľnom rozmerovom rade a technickom prevedení vrátane záslepiek v materiálovej kvalite AISI 316 L, hadicové nástavce, spojky, excentrické a centrické redukcie /Ra = 0,25 µm/. Drsnosť povrchu meriame perthometrom Mahr, s výpisom na tlač a vyhodnotením.

Na potrubné rozvody používa spoločnosť materiály /rúry, kolená, tvarovky/ v kvalitatívnych parametroch požadovaných zákazníkom - švové, bezšvové, až po elektroleštené, prípadne z materiálu zabezpečeného odberateľom. Pre úpravy vzhľadu podľa požiadaviek na našom zariadení brúsime a leštíme vonkajšie povrchy, elektroleštíme drobné súčasti.
...

Kľúčové slová:

podnik

podnikanie

podnikateľský plán

kovoobrábanie

marketing

marketingový plán

firma

strategické ciele

zámočníctvo

situačná analýza

trh

konkurencia

STEEP

SWOT

financie



Obsah:
  • 1. Úvod
    1.1.Stanovenie účelu marketingového plánu
    1.2. Profil firmy
    1.4. História firmy
    1.5. Zaangažovanie zainteresovaných
    2. Zhrnutie
    3. Situačná analýza
    3.1. Analýza produktu
    3.2. Analýza potrieb a očakávania zákazníkov
    3.3. Pohľad na odvetvie
    3.4. Analýza trhu a konkurencie
    3.5. Analýza STEEP
    3.6. Analýza SWOT
    4. Marketingové ciele
    5. Popis stratégie
    5.1. Rozšírením výrobného programu zvýšiť obrat
    5.2.Zmena trhového podielu výroby častí stavebných strojov
    5.3. Zvýšiť podiel na dodávkach pre zahraničných odberateľov
    5.4. Zabezpečiť stabilitu a trvalý rozvoj podniku
    6. Plány činností
    7. Spôsob hodnotenia marketingového plánu
    8. Nepredvídateľné okolnosti
    9. Investičný zámer NIKRO, s.r.o.
    10. Finančné ukazovatele
    11. Záver
    Prílohy

Zdroje:
  • firemné údaje