Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

Slovenská reštaurácia ZBOJNÍK - marketingový plán

«»
Prípona
.doc
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
121 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
6058
Posledná úprava
10.08.2017
Zobrazené
14 539 x
Autor:
sv370
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Pohostinské zariadenie sa bude nachádzať v priestoroch obytného domu v Trenčíne na Mierovom námestí s kapacitou 60 miest pri stole. Priestor bude rozdelený na zónu pre fajčiarov a zónu pre nefajčiarov, pretože chcem dosiahnuť spokojnosť zákazníka aj po tejto stránke. Budem podnikať na základe Živnostenského listu ako fyzická osoba. Zákazníci si budú môcť vybrať zo širokého sortimentu jedál a nápojov. Z názvu zariadenia je zrejmé, že daný sortiment jedál a nápojov bude úzko špecializovaný na slovenskú kuchyňu.

Okruh zákazníkov, resp. trhový segment, na ktorý som sa zameral je stredná a staršia ekonomicky činná generácia z Tuzemska a predovšetkým zo zahraničia. Zrealizovanie môjho podnikateľského zámeru zabezpečím financovaním z úverových i vlastných prostriedkov.

Kľúčové slová:

podnikateľský zámer

analýzy trhu

Zbojník

dopyt

služby

distribúcia

promotion

cena

výrobný proces

personalistika



Obsah:
  • 1. Základné údaje podnikateľského zámeru
    2. Stručný opis projektu
    3. Ciele podnikania
    4. Poslanie podniku
    5. Predmet činnosti
    6. Výber druhu podniku
    7. Lokalita
    8. Analýza trhu
    8.1 Analýza vonkajšieho prostredia
    8.1.1 Analýza ekonomického, sociálneho a kultúrneho prostredia
    8.1.2 Analýza konkurenčného prostredia
    8.1.3 Analýza informácii o dopyte po službách a klientele
    8.2 Analýza vnútorného prostredia
    8.2.1 Swot analýza „Zbojníka - Slovenskej reštaurácie"
    8.3 Analýza potenciálneho trhu
    9. Segmentácia trhu
    10. Marketingový mix
    10.1 Produkt
    10.2 Distribúcia
    10.3 Promotion
    10.4 Cena
    11. Výrobný proces
    12. Personalistika
    12.1 Pracovná náplň pracovníkov
    13. Finančné údaje
    13.1 Osobné náklady