Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Podnikateľský plán - Relaxačno-regeneračné centrum FITs.r.o.

«»
Prípona
.doc
Typ
ročníková práca
Stiahnuté
21 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
12780
Posledná úprava
20.08.2020
Zobrazené
1 550 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V dnešnom uponáhľanom svete sa čoraz viac dostáva do popredia zdravý životný štýl, starostlivosť o vlastné telo, aktívny relax a oddych.
Aj to toto bolo jedným z hlavných dôvodov pre vytvorenie relaxačno- regeneračného centra. Toto centrum je svojim vybavením, charakterom služieb ako aj celkovou atmosférou prispôsobené špecifickým potrebám našich zákazníkov. Ponúka služby sauny, suchej pary, bylinkových kúpeľov, masáži, solária, doplnené o vybavenie základným fitness programom. Veríme, že naši zákazníci pozitívne privítajú aktívny relax v posilňovni, prílev energie v saune a soláriu.
Naše relaxačno - regeneračné centrum FIT s.r.o, bolo založené 29.5. 2004. Sídlo firmy je Obchodná 5, Žilina - Vlčince 010 03. Na účel relaxačno - regeneračných služieb sú určené priestory 540 m2. Priestory má firma prenajímané súčasným nájomcom. Cena prenajímanej plochy je 1000 Sk/m2/rok. Súvisiace služby, ako elektrická energia, vykurovanie, vodné a stočné sú fakturované osobitne.
Prevádzkovaná nehnuteľnosť sa nachádza na sídlisku Vlčince v Žiline, ktoré sa javí ako optimálne z hľadiska dostupnosti, charakteru obyvateľov ako aj vzdialenosti od konkurencie. Taktiež sa nám ponúka možnosť osloviť obyvateľov sídliska Solinky, ktoré je už dnes vďaka novootvorenej ceste priamo prepojené so sídliskom Vlčince, a taktiež obyvateľov priľahlej obce Rosina. Sprístupnenie týchto nových aktivít sa javí ako efektívne využitie tejto budovy.
...

Kľúčové slová:

podnikateľ

plán

podnikateľský plán

marketing

firma

marketingové prostredie

mikroprostredie

zákazník

marketingový sprostredkovateľ

konkurencia

segmetácia

produkt



Obsah:
  • 1.) Profil firmy
    2.) Marketingové prostredie
    Mikroprostredie - Interné
    - Externé: Dodávatelia
    Marketingoví sprostredkovatelia
    Zákazníci
    Konkurencia
    Verejnosť
    Makroprostredie - Demografické
    - Ekonomické
    - Prírodné
    - Technologické
    - Politické
    - Kultúrne
    3.) Segmentácia
    Deskriptívne kritériá segmentácie
    Psychografické kritériá segmentácie
    Behavioristické kritériá segmentácie
    4.) Produkt
    Jadro produktu
    Základný produkt
    Rozšírený produkt
    5.) Cena
    6.) Distribúcia