Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

Podnikateľský plán - Netc@fé Valut s.r.o.

«»
Prípona
.doc
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
49 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
11510
Posledná úprava
04.12.2018
Zobrazené
2 042 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Vzhľadom na to, že sa spoločnosť stáva viac a viac závislá na informačných technológiách, rozhodli sme sa založiť internetovú kaviareň priamo v centre Brezna tak, aby bola dostupná čo najväčšiemu okruhu ľudí, a preto budeme mať otvorené 24 hodín denne. Priam dokonalé umiestnenie našej firmy, kaviarne, sa nám rysuje v hoteli Ďumbier, v priestoroch bývalej kaviarne na rohu Námestia gen. Milana Rastislava Štefánika. Budeme ponúkať tieto služby: kurzy používania počítačov, či už pre kancelársku potrebu alebo programovanie. Tieto kurzy sa budú uskutočňovať v priestoroch našej kaviarne. Taktiež budeme ponúkať vysoko rýchlostné pripojenie do internetu, hranie počítačových hier a následne na to usporadúvanie turnajov, ktoré sa budú uskutočňovať priamo v priestoroch našej kaviarne. Pre najlepších hráčov budeme usporadúvať turnaje jedenkrát za kvartál, pre ktoré sa budú prenajímať väčšie priestory napr. kultúrny dom, telocvične až po veľkokapacitné haly. Samozrejme že počas týchto aktivít bude zákazník mať možnosť zakúpiť si u nás občerstvenie. Zákazníkov by sme mali osloviť už na začiatku našim názvom a logom, vzhľadom na to že slovo VALUT pochádza zo svetoznámej kultovej hry Fallout a popisuje bezpečný protiatómový kryt s vyspelou technikou.

Kľúčové slová:

podnikanie

marketingové prostredie

makroprostredie

segmentácia trhu

marketingový mix

komunikácia



Obsah:
  • Rozhodnutie podnikať
    Identifikačné údaje o firme
    Súhrnný prehľad o podnikateľskom pláne
    Marketingové prostredie
    Mikroprostredie:
    Makroprostredie:
    Nákupné správanie spotrebiteľa(delenie podľa životného cyklu)
    Zdroje a metódy zberu údajov
    Segmentácia trhu
    Strategický plán firmy
    Stratégia firmy a portfolio firmy
    Marketingový mix
    Marketingová komunikácia
    Záver

Zdroje:
  • „Podnikanie a Manžment“ - doc. Papula
  • Cenník nemenovanej gastronomickej spoločnosti