Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketingové stratégie - marketingové strategické plánovanie

«»
Prípona
.ppt
Typ
prezentácia
Stiahnuté
32 x
Veľkosť
0,7 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
13101
Posledná úprava
16.10.2020
Zobrazené
1 319 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Proces tvorby marketingovej stratégie
Dobrá analýza - jasné ciele - dobrá stratégia
Charakteristické črty strategických procesov - rozhodnutí (čas, zdroje, rozhodovanie, význam, informácie, vplyv, neistota...) - vychádzajú z analýza SWOT i prognóz - MATADOR OMSK, GM Saturn...
Proces tvorby - aké kroky je vhodné (odporúčané) urobiť, aby sme na základe konkurenčných výhod vytvorili dobrú stratégiu (aby sa dala zrealizovať a vyhodnotiť = plán), eliminuje riziko.

Čo je marketingová stratégia?
Úvaha (predstava) o tom , ako dosiahnuť cielené budúce postavenie firmy na trhu (70-e r. ropná kríza - ponuka malolitrážnych automobilov):
- koho ? - aké trhy, akých zákazníkov (potreba - dopyt) - pozícia
- ako ? (M.mix - ponuka, rozsah M-operácií, intenzita pôsobenia, vzťah ku konkurencii, ...)
„Herný plán“ - súbor manévrov (spôsob), ktoré umožnia firme dosiahnuť a udržať projektované postavenie a ciele (Ako reagovať na prípadnú zmenu situácie? Čo robiť?)
...

Kľúčové slová:

marketing

manažment

marketingový manažment

marketingová stratégia

makretingové pánovanie

marketingové strategické plánovanie

konkurencia

marketingové ciele

produkt

trh

zisk

distribúcia



Obsah:
  • 1. Proces tvorby marketingovej stratégie
    2. Čo je marketingová stratégia?
    3. Členenie marketingových stratégií
    3.1. Marketingová stratégia na úrovni firmy
    3.1.1 Možnosti zvyšovania zisku
    3.1.2 Možnosti zvyšovania obratu (I. Ansoff)
    3.2. Stratégie na úrovni marketingových funkci
    3.2.1 Vzhľadom k marketingovému mixu
    3.2.2 Vzhľadom k cieľovým skupinám
    3.2.3 Vzhľadom k obchodu (komunikácii)
    3.2.4 Vzhľadom ku konkurencii
    3.2.5 Vzhľadom k času
    3.2.6 Vzhľadom k zemepisnému trhu
    4. Ohodnotenie strategických variantov