Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketingový plán - Letný Camp na Sihoti

«»
Prípona
.zip
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
13,8 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
47783
Posledná úprava
21.08.2020
Zobrazené
677 x
Autor:
semin
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
K seminárnej práci vo Worde prikladám PowerPoint a reklamný leták.

Nitra je v súčasnosti piatym najväčším mestom na Slovenku, s rozlohou 100,45 km2. Svojím obyvateľom ponúka širokú škálu každoročne organizovaných podujatí, či už kultúrnych, športových alebo spoločenských podujatí, z ktorých určite stojí za zmienku Nitrianske fašiangy, Divadelná Nitra, Nitrianska hudobná jeseň, Vianočná Nitra, Silvester na námestí a mnoho ďalších.
Pre milovníkov histórie Nitra ponúka mnoho pamiatok, ktoré stoja za návštevu. Najdominantnejšou pamiatkou mesta je Nitriansky hrad, ktorý bol už v minulosti mocnou pevnosťou, ktorá odolala aj Mongolským útokom. Do hradu sa vchádza z Horného mesta. Horné mesto je najpôsobivejšia časť Nitry, ozdobená vzácnymi historickými budovami, akými sú napríklad Kostol sv. Petra a Pavla, Malý a Veľký seminár s diecéznou knižnicou, v ktorej sú stovky vzácnych kníh, prvotlačí a rukopisov, Kluchov palác, ktorého roh podopiera obor Atlanta, Nitranmi dôverne nazývaný Corgoň. Nitriansky hrad je spolu s opevnením najväčším stredovekým hradiskom.
Okrem bohatej histórie je Nitra známa aj ako centrum poľnohospodárstva, či mesto mladých, keďže tu sídlia dve vysoké školy, a to Slovenská poľnohospodárska univerzita a Univerzita Konštantína Filozofa. Uprostred rušného mesta sa nachádza zelená oáza, známa ako Nitriansky mestský park, ktorý je vyhľadávaným miestom najmä počas letných mesiacov.
...

Kľúčové slová:

MAMUS

marketingový plán

marketing

plán

situácia

analýza

situačná analýza

realizácia

tím

realizačný tím

projekt

cieľ

skupina

cieľová skupina

propagácia

stratégia

produkt



Obsah:
  • Úvod 3
    1 Marketingový plán obce 4
    1.1 Stanovenie účelu marketingového plánu 4
    1.2 Profil obce 4
    1.2.1 Poloha 4
    1.2.2 Geografia a demografia 4
    1.2.3 História 6
    1.3 Realizačný tím projektu 7
    2. Zhrnutie 7
    3. Situačná analýza 8
    3.1 Poslanie mesta 8
    3.2 Analýza produktu mesta 8
    3.3 Analýza potrieb a očakávanie cieľových skupín 9
    3.4 Analýza vonkajšieho a vnútorného prostredia 9
    3.5 Analýza trhu a konkurencie 10
    3.6 SWOT analýza 10
    4. Marketingové ciele 11
    5. Popis stratégie /produkt, cena, propagácia, dostupnosť/ 11
    5.1 Produkt - Letný Camp na Sihoti 11
    5.2 Cena 12
    5.3 Propagácia 12
    5.4 Dostupnosť 13
    6. Plány činností /kto, čo, kedy, ako, príp. za koľko/ 13
    7. Spôsob hodnotenia a monitorovania marketingového plánu 13
    8. Nepredvídané okolnosti 14
    Príloha č. 1 14
    Použitá literatúra 15

Zdroje: