Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

Podnikateľský plán - Modernizácia výrobného podniku implementáciou technologického zariadenia

«»
Prípona
.doc
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
15 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
13313
Posledná úprava
19.11.2020
Zobrazené
2 125 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketingový plán je v modernej firme jednou z najdôležitejších súčastí podnikania, ktorý predstavuje nástroj vymedzujúci plánovanie, realizáciu a kontrolu, ktoré sú nevyhnutné k úspešnému progresívnemu rastu.
Vo firme String, s. r. o. prevláda názor, že aj samotný marketingový plán môže byť konkurenčnou výhodou ak sa skladá z nasledujúcich dimenzií:
- je zostavený odborne
- odráža minulosť, súčasnosť aj budúcnosť nielen podniku ale aj jeho okolia
- vymedzuje reálne premenné a ich relatívne možný vývoj.

Tento marketingový plán je zameraný na obsiahnutie všetkých opatrení a aktivít v spojení s dôsledkami, ktoré firme String, s. r. o. zabezpečia, ako sa dostať k cieľom, ako zistiť a presvedčiť sa, že sa firma prepracúva k cieľu a že sa už dostala k cieľu. Vychádza z podnikateľskej stratégie firmy, ktorou chce dosiahnuť ciele vytýčené v podnikateľskom zámere.

Firma má záujem rozšíriť svoje podnikateľské aktivity v oblasti stolárstva v súčinnosti so zvládnutím obchodných činností v oblasti nákupu a predaja drevnej hmoty a drevárenských výrobkov.
...

Kľúčové slová:

marketing

marketingový plán

firma

predmet činnosti

investícia

investovanie

analýza

SWOT

STEEP

realizácia projektu

štiepkovač

financie

finančný plán



Obsah:
  • 1. Úvod 3
    Účel marketingového plánu 3
    2. Profil firmy 3
    Identifikačné údaje 3
    3. História firmy 3
    Predmet činnosti 4
    Minulé a súčasné aktivity firmy 4
    Plánované aktivity firmy 6
    4. Ciele plánovanej investície 7
    5. Dopad realizácie projektu na región Oravy 7
    6. Dopad realizácie projektu na životné prostredie 7
    7. Marketing 8
    Analýza SWOT 8
    Stručná Steep analýza 8
    8. Finančný plán 9
    9. Postupnosť krokov pri realizácii projektu 10
    10. Plánovaný prínos z realizácie projektu 10
    11. Záver 11

Zdroje:
  • firemné zdroje