Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Marketingový plán - NABYMAX, s.r.o.

«»
Prípona
.doc
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
25 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
12976
Posledná úprava
17.09.2020
Zobrazené
5 668 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Firma NABYMAX, s.r.o. je novozaložená firma v Poprade, ktorá sa zaoberá nákupom a predajom nábytku. Firma sa chce špecializovať najmä na kancelársky nábytok, so zámerom ponúkať kompletnejšiu škálu služieb a s cieľom vybaviť kancelárske priestory s využitím najmodernejších, funkčne orientovaných kritérií.
Tento podnikateľský plán bude slúžiť najmä pre porovnanie skutočného stavu s plánovaným a pre potreby získania dlhodobého bankového úveru pre začínajúcich podnikateľov. Nachádzajú sa tu informácie o produktoch, cieľoch, o súčasnej konkurencie na trhu, analýze prostredia, aké výhody chce ponúkať NABYMAX, s.r.o. svojim zákazníkom, aká bude jeho cieľová skupina, predbežné hospodárske výsledky a podiely na trhu, aký chce spoločnosť dosiahnuť.
Poslaním firmy je ponúknuť firmám ale aj obyvateľstvu nábytok za dobrú kvalitu a rozumnú cenu. Spojiť minulé a budúce štýly do prítomnosti, tak aby každý zákazník si našiel čo potrebuje. Všetko za pomoci kvalifikovaného personálu a dodávateľov, ktorí používajú najmodernejšie a ekologicky nezávadné metódy výroby.
Strategickým cieľom firmy NABYMAX, s.r.o. je aby prenikla na slovenské, ale aj zahraničné Cdosiahnutí tohto podielu, firma chce postaviť 3 pobočky v trenčianskom, banskobystrickom a žilinskom kraji.
...

Kľúčové slová:

marketing

analýza

podnik

popis podniku

konkurencia

SWOT

trh

tovar

marketingový plán

stratégia

financie

finančné prostriedky



Obsah:
  • 1. Úvod
    2. Popis podniku
    3. Organizačná štruktúra (popis činnosti a zodpovednosti jednotlivých pracovníkov, administrácia)
    4. Analýza odvetvia
    5. Konkurencia
    6. SWOT analýza
    7. Analýza trhu (cieľová skupina, distribúcia)
    8. Analýza tovaru ( popis niektorých druhov, tvorba cien)
    9. Marketingový plán a stratégia
    10. Dopad na životné prostredie
    11. Rozvrh finančných prostriedkov

Zdroje: