Analýza reklamy v konkrétnom podniku
Seminárna práca19 s. / 3. roč. / docx
Reklama má svoje prvopočiatky zakorenené už v dávnej histórií – pred viac ako 3000 rokmi p. n. l., kedy sa vtedajší obyvatelia rôznymi nápismi potrebovali inšpirovať a zviditeľňovať svoje obchody. Masové rozširovanie reklamy sa začalo v 17. storočí, kedy sa slovo ,,reklama“ začalo objavovať v slovníkoch a postupne všeobecne vysvetľovalo spôsoby podobné jej dnešnému chápaniu – ako forma platenej prezentácie produktov alebo služieb, za ktorou stojí konkrétny zadávateľ. Reklamu často využívajú aj b...
|
|
0,3 |
11x |
|
Teasingové kampane na Slovensku
Semestrálna práca30 s. / 4. roč. / docx
Základom úspechu predaja každého produktu pri jeho realizácií na trhu je komunikácia so zákazníkom, to znamená poskytovanie informácií o produkte, o podmienkach jeho predaja, ale tiež o prijímaní informácií a potrebách a prianiach tohto zákazníka a presvedčovanie zákazníka o nákupe produktu. (Vaňák, 2007, s .68)Ak sa podnik rozhodne pre stratégiu umiestnenia výrobku, začína rada aktivít pre uspokojenie a ovplyvnenie potrieb a prianí zákazníkov. Pri týchto aktivitách, ktoré sa premietajú do marke...
|
|
3,8 |
1x |
|
Marketing služieb - Internet banking (mBank)
Semestrálna práca15 s. / 4. roč. / docx
Opis služieb v marketingu, konkretne sa jedna o poskytovanie sluzieb internet bankingu
Primárnym prevádzkovým a predajným kanálom mBank je však naďalej internet a telefón, pomocou ktorých môžu mať klienti neprežitý prehlaď o svojich financiách. mBank je transparentná a otvorená banka, ktorá chce poznať názory a požiadavky ľudí. Preto na svojich webových stránkach používa moderné komunikačné nástroje – mFórum a mBlog. Budúci aj súčasní klienti tu môžu pohodlne a aktívne diskutovať medzi sebou, ...
|
|
1,6 |
54x |
|
Seminárna práca - Marketingová komunikácia
Seminárna práca13 s. / 3. roč. / doc
ÚVOD V dnešnej dobe môžeme zaznamenať nový pohľad na komunikáciu ako na prostriedok interaktívneho dialógu medzi firmou a jej zákazníkmi. Firmy si musia položiť nielen otázku: „Ako nájdeme svojich zákazníkov?“, ale tiež otázku: „Ako nájdu zákazníci nás?“ Vďaka technologickému pokroku môžu dnes ľudia spolu komunikovať nielen prostredníctvom tradičných médií (novín, rozhlasu, telefónu a televízie), ale tiež nových médií (počítačov, faxov, mobilných telefónov a pagerov). V dôsledku poklesu nákladov...
|
|
0,1 |
142x |
|
Marketingová komunikačná stratégia - imidž mesta Bardejov
Seminárna práca7 s. / 5. roč. / doc
Cieľom seminárnej práce je na základe sociologického prieskumu zistiť rozdiel v chápaní vlastného imidžu mesta verejnosťou. Informácie o vlastnom imidži mesta Bardejov som čerpala zo strategického plánu mesta a pri výbere nástroja komunikácie som vychádzala z teoretických marketingových poznatkov.1. VLASTNÝ IMIDŽ MESTA BARDEJOV1.1 Strategický plán rozvoja mestaBardejov má v rámci strategického rozvoja mesta vypracovaný od roku 2004 strategický plán, ktorý bol schválený ako "Program hospodárskeho...
|
|
0,2 |
22x |
|
Etika marketingu
Seminárna práca16 s. / 1. roč. / docx
1 Etika
1.1 Čo je etika?
„Etika je tak náročný predmet, že by sme ho najradšej obišli. Ekonómovia však začínajú znova objavovať (Adam Smith si to uvedomoval už pred dvesto rokmi), že krivky ponuky a dopytu, základné stavebné kamene ekonomickej analýzy, závisia na presvedčeniach a záväzkoch, ktoré sú vo svojej podstate morálnej povahy.“ (HEYNE, 1996, s. 8).
1.2 Etika marketingu
1.2.1 Podnikateľská etika
Je definovaná vzťahom etiky a podnikania. Zaoberá sa štúdiom morálnosti a nemorálnosti,...
|
|
0,3 |
35x |
|
Marketingová komunikácia
Záverečná práca20 s. / 1. roč. / doc
Marketingová komunikácia je dôležitou súčasťou marketingu, ktorý vznikol začiatkom dvadsiateho storočia s nutnosťou riešiť problémy, ktoré nedocenila klasická ekonomická situácia a ktoré boli spojené s odbytom vyrábaného tovaru. V dnešnej dobe je marketingová komunikácia a vo všeobecnosti marketing súčasťou nášho každodenného života a môžeme ju vidieť všade okolo nás. Stretávame sa s ňou v práci, v obchode, doma, či v televízii. Nakoľko je v niektorých prípadoch trh presýtený reklamou a inými ...
|
|
0,2 |
42x |
|
Marketing a marketingová komunikácia
Skriptá183 s. / 2. roč. / pdf
Predložená učebná pomôcka je určená pre predmet Marketing v študijnom programe bakalářského studia Manažment. Pri jej tvorbe som vychádzal z dostupnej zahraničnej i domácej literatúry s cieľom, aby študent získal poznatky, potrebné pre pochopenie základných princípov marketingu a aby dokázal aplikovať marketingové prístupy v praktickej činnosti v podnikateľskej sfére i v neziskových organizáciách.
|
|
0,9 |
26x |
|
Marketingový komunikačný mix pre podporu čerpania štrukturálnych fondov EÚ
Diplomová práca94 s. / 5. roč. / pdf
Cieľom diplomovej práce „Marketingový komunikačný mix pre podporu čerpania
štrukturálnych fondov EÚ“ je analýza informačných a komunikačných nástrojov pre
prípravu a implementáciu projektov v rámci vybraných opatrení operačného programu
Vzdelávanie (OPV), prostredníctvom kvalitatívneho výskumu. Teoretická časť práce je
venovaná problematike čerpania štrukturálnych fondov, ako aj teoretickým
východiskám marketingovej komunikácie. Taktiež popisuje štrukturálne fondy a ich
marketing so zamera...
|
|
1,2 |
2x |
|
Projekt MLYNY - marketingová komunikácia
Projekt15 s. / 1. roč. / docx
1.Vek respondentovZ celkového počtu opýtaných tvorili najväčšiu skupinu mladí ľudia vo veku 15-25 rokov, ktorých bolo 301 (43%). Druhou najpočetnejšou skupinou boli respondenti vo veku 26-40 rokov, ktorých bolo 29% (202). Ďalší v poradí boli respondenti vo veku 41-59 rokov, ktorí tvorili 21% z celkového počtu opýtaných. Najmenej početnou skupinou boli respondenti nad 60 rokov, ktorých bolo 49, čo predstavuje len 7% zo všetkých opýtaných.
|
|
0,4 |
2x |
|
Agentúra SARIO - podnikanie v EÚ
Seminárna práca7 s. / 3. roč. / doc
Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu bola zriadená na dobu neurčitú dňa 1. októbra 2001 rozhodnutím č. 94/2001 ministra hospodárstva Slovenskej republiky zo dňa 28. septembra 2001, na základe zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 303/1995 Z.z. o rozpočtových pravidlách v znení neskorších predpisov a podľa výnosu Ministerstva financií Slovenskej republiky č.41/59/1996 z 27. februára 1996, ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 3...
|
|
0,1 |
4x |
|
Suprasegmentálny systém v procese komunikácie
Seminárna práca14 s. / - roč. / doc
Osobnosť jednotlivca neformuje len vonkajší vzhľad či gestá, ale aj jeho rečový a hovorený prejav. Práve ten má neodmysliteľnú úlohu pri rozpoznávaní osoby, osobnosti, ale aj momentálneho stavu človeka. Nenadarmo preto vnikol prekrásny ľudový frazeologizmus - „Vtáka poznáš po perí a človeka po reči“. Už v starovekom grécku vznikla tvz. kalokagatia, podľa ktorej by nemal byť dokonalý len fyzický vzhľad, ale aj rečový prejav. Z tohto dôvodu začali grécki filozofi vyučovať rétoriku. Aj napriek tomu...
|
|
0,2 |
0x |
|
Osobitosti marketingovej komunikácie v rámci farmácie
Semestrálna práca11 s. / 2. roč. / doc
Ukážka:Marketingová komunikáciaMarketingová komunikácia je kontrolovaný, integrovaný program komunikačných metód a prostriedkov určený na prezentovanie firmy a jej výkonov existujúcim a potenciálnym zákazníkom. Prostredníctvom neho firma ovplyvňuje nákupné správanie spotrebiteľov v záujme realizácie tovaru na trhu. Základ komunikácie s trhom tvoria štyri metódy: reklama, podpora predaja, osobný predaj a public relations
|
|
0,1 |
5x |
|
Marketingová stratégia (otázky na skúšku)
Vypracované otázky23 s. / 4. roč. / doc
Na vývojové fázy strategického riadenia existujú viaceré názory, ktoré sú zhodné v tom, že prezentujú postupný prechod od jednoduchších prístupov k zložitejším, od mechanických riešení k tvorivým, od reagovania predovšetkým na interné problémy taktiež na externé a na zosúladenie takýchto predpokladov.•Finančne orientované plánovanie - začalo sa presadzovať v 50-tych rokoch a 60-tych rokoch 20. storočia. Dôraz sa kládol na krátkodobé riadenie, preferuje funkčné prístupy k riadeniu a typickými nás...
|
|
0,2 |
3x |
|
Nástroje marketingového komunikačného mixu
Seminárna práca26 s. / 3. roč. / ppt
Marketingová komunikácia (komunikačný mix) je súčasťou marketingového mixu. Prostredníctvom optimálnej kombinácie jednotlivých zložiek komunikačného mixu sa firma snaží dosiahnuť svoje marketingové i celkové firemné ciele. Doc. Jedlička marketingovú komunikáciu definuje ako „špecifický súbor medziľudských a medzipodnikových väzieb, ktorých snahou je využívať osobné a podnikové poznatky v súčinnosti so spoločenskými či trhovými informáciami a uspokojovanie spoločenských ako aj individuálnych po...
|
|
0,7 |
18x |
|
Študijný materiál - Úvod do marketingu
Skriptá40 s. / 1. roč. / doc
1. Úvod do marketingu
Marketing chápeme ako orientáciu firiem na trh, na jeho potreby a požiadavky. Firma sa pritom prispôsobuje požiadavkám trhu, uspokojuje ich, a tým dosahuje vlastné strategické ciele (rast zisku, konkurencieschopnosti, výnosnosti vlastného kapitálu a pod.)
Marketing vznikol v USA v roku 1910. odtiaľ sa rýchlo rozšíril, predovšetkým po 2.svetovej vojen do priemyselne vyspelých krajín západnej Európy, Japonska, ale aj do niektorých rozvojových krajín.
Marketing je manažérs...
|
|
0,3 |
1x |
|
Zážitok a emócia pri tvorbe reklamnej kampane
Seminárna práca6 s. / 5. roč. / doc
Zážitkové formy reklamy - dvojitý efektZadávateľ od agentúry často očakáva kampaň, ktorá produkt nielen spropaguje, ale vytvorí aj pozitívne citové väzby. Tým očakáva vytvorenie a podporenie vzťahu nielen k produktu, ale aj k firme samotnej. Ide o propagovanie formou akéhosi zážitku, príjemnej skúsenosti, ktoré sú následne zdrojom emócie.Zážitkové - emotívne formy reklamy vyžadujú od agentúry dôsledné uvažovanie o správaní cieľovej skupiny. Kvalita emócie totiž stojí na subjektívnom stave človek...
|
|
0,1 |
14x |
|
Prednášky z Marketingovej komunikácie
Prednášky85 s. / 3. roč. / ppt
História reklamných médií a nosičov
Slogany, vývesné štíty.
Obchodné značky v stredoveku.
Kníhtlač v 15. storočí, inzercia. Prvé noviny v Európe Niewe Tijdinghen – r. 1605 v Anteverpách. Prvé noviny na Slovensku Pressburger Zeitung – r. 1764.
Začiatok 20. storočia – na reklamu sa využíva všetko dostupné – obchodné účtenky, poštové pečiatky, známky, fasády domov, stĺpy.
Nové médium: fotografia. V priebehu I. svetovej vojny fotografia ako samostatný druh komunikácie a umeleckého prejavu.
...
|
|
0,3 |
2x |
|
Marketingová štúdia - penzión
Projekt- s. / 1. roč. / doc
Ukážka:Poslanie, vízia a predmet činnosti spoločnosti Penzión Zornička:Poslanie firmy:Poslaním našej firmy je čo najefektívnejšie využívanie všetkých vedomostí, skúseností a zručností nášho pracovného potenciálu, ktorým ponúkame predovšetkým zahraničnému klientovi komplexné služby v oblasti nadštandardného ubytovania, kvalitným reštauračných služieb a plného doplnkového servisu. Garantujeme našu maximálnu flexibilitu z pohľadu stále sa meniacich potrieb a požiadaviek našich „náročnejších“ zákazn...
|
|
0,1 |
28x |
|
Prednášky - predmet Marketing
Prednášky43 s. / 1. roč. / doc
1. prednáška - Teoretické základy marketingu. Marketing a spoločnosť- marketing vznikol v USA (prevažovala ponuka nad dopytom)- u nás sa začal využívať v roku 1990- aplikovaný vedný odbor, patrí do oblasti vied o riadení- široký rozsah činností, ktoré sú zamerané na vytváranie výmenVýmena - forma ľudskej činnosti pomocou ktorej možno požadovaný produkt získať za protihodnotu (je základom marketingu)- aby sa výmena mohla uskutočniť, treba splniť:1. výmeny sa musia zúčastniť najmenej 2 partneri (k...
|
|
0,3 |
2x |
|
Marketingová komunikácia - kyslíková voda O2 Efekt
Semestrálna práca10 s. / 1. roč. / doc
Dnes už nie je pre nikoho tajomstvom, že voda s vysokým obsahom kyslíka je veľmi prospešná pre ľudský organizmus a že kyslík zlepšuje kondíciu celého tela. Vedecké výskumy preukazujú, že užívanie vody so zvýšeným obsahom kyslíka zvyšuje obsah kyslíku v krvi a teda zlepšenie tráviacich procesov a zníženie srdcovej frekvencie. Pri pravidelnom užívaní okysličenej vody sa takmer okamžite dostaví zlepšenie zdravotného stavu, spôsobené efektívnejším zásobovaním buniek a tkanív kyslíkom. Technológia vý...
|
|
3,0 |
6x |
|
Základy marketingového managementu - Marketing služieb
Seminárna práca5 s. / 3. roč. / doc
Marketingový mixPrvky marketingového mixu sú:- Produkt - kombinácia tovarov a služieb, ktoré podnik ponúka cieľovému trhu- Cena - znamená sumu, za ktorú môže zákazník získať výrobok alebo službu- Distribúcia - aktivity, ktoré zabezpečujú dodanie produktu až ku koncovým užívateľom- Marketingová komunikácia - aktivity, ktoré sprostredkovávajú informácie o produkte a presviedčajú cieľových spotrebiteľov o výhodnosti jeho kúpyMarketingový mix služiebMarketingový mix služieb vychádza z tradičného mar...
|
|
0,1 |
23x |
|
Prednášky na Marketing
Prednášky44 s. / 1. roč. / doc
1. prednáška - Teoretické základy marketingu. Marketing a spoločnosť- marketing vznikol v USA (prevažovala ponuka nad dopytom)- u nás sa začal využívať v roku 1990- aplikovaný vedný odbor, patrí do oblasti vied o riadení- široký rozsah činností, ktoré sú zamerané na vytváranie výmenVýmena - forma ľudskej činnosti pomocou ktorej možno požadovaný produkt získať za protihodnotu (je základom marketingu)- aby sa výmena mohla uskutočniť, treba splniť:1. výmeny sa musia zúčastniť najmenej 2 partneri (k...
|
|
0,4 |
13x |
|
Marketingový výskum v neziskovej organizácií (B2C)
Seminárna práca9 s. / 4. roč. / pdf
1 ÚvodMarketing bol pred rokmi jednoduchší, pretože trhy boli monolitické a dostatočne veľké. Konkurentov nebolo veľa a nákupné chovanie spotrebiteľov bolo jednoduchšie. V dnešnej dobe sa na svetovom trhu neustále objavujú noví výrobcovia s novými produktami. Dnes už nie je takou vedou vyrobiť, ale vytvoriť záujem a loajalitu u spotrebiteľov práve o naše výrobky. Dlhodobo úspešné firmy môžu byť len tie, ktoré majú k dispozícii správne informácie o zákazníkovi a o trhoch, na ktorých pôsobí. Pre p...
|
|
0,2 |
1x |
|
Teória marketingovej komunikácie
Vypracované otázky28 s. / 2. roč. / doc
1. Podstata, význam a základné princípy MK
1.1 Podstata marketingu - vyskúmať potreby spotrebiteľov a uspokojiť ich
Úlohy MK z ek. Hľadiska - posun krivky dopytu doprava
- zmeniť tvar dopytovej krivky
Úlohy MK z všeobec.. hľadiska - lepším spôsobom ako konkurencia uspokojiť potreby zákazníka
- vybudovať pozíciu na trhu
konkurenčná výhoda - všetko, čo nás voči konkurencii zvýhodňuje
|
|
0,3 |
18x |
|
Marketingová komunikácia - ADIDAS
Semestrálna práca13 s. / 4. roč. / doc
Každá spoločnosť využíva marketing na propagáciu svojej spoločnosti a svojich produktov. Spoločnosť Adidas nie je výnimkou. Adidas ag (akciová spoločnosť) je známa svojimi kreatívnymi kampaňami, ktoré sa snažia osloviť širokú verejnosť. Nielen mužov, ale aj ženy. Produkty spoločnosti Adidas majú tradíciu a sú známe svojou kvalitou a nadčasovosťou. Jedným z najznámejších produktov sú tenisky. Kolekcia tenisiek Adidas originals je mimoriadne obľúbená, hlavne medzi mladými ľuďmi.
|
|
4,1 |
41x |
|
Poisťovňa union
Semestrálna práca44 s. / 3. roč. / docx
Union poisťovňa, a.s. bola založená v roku 1992 a patrí medzi zakladajúcich členov Slovenskej asociácie poisťovní. V roku 1997 vstúpil do Unionu majoritný akcionár s bohatými skúsenosťami v oblasti poisťovníctva - finančná skupina Eureko B.V. Holandsko.
Union ponúka viac ako 80 produktov životného a neživotného poistenia pre individuálnu ako aj firemnú klientelu. Spoločnosť je dlhodobo lídrom, s podielom cca 50 %, na trhu cestovného poistenia, má dominantné postavenie v oblasti špeciálnych rizí...
|
|
0,6 |
35x |
|
Etický kódex a jeho vplyv na marketingovú komunikáciu
Ročníková práca25 s. / - roč. / doc
Práca Etický kódex a jeho vplyv na marketingovú komunikáciu mi bola zadaná v rámci predmetu Marketing služieb. V práci sú obsiahnuté základy etiky, čo je morálka, ako právo vplýva na etiku, morálku a etický kódex, význam marketingovej komunikácie a ďalšie dôležité veci pre túto tému. Hlavnou témou tejto práce je vzťah medzi etickým kódexom a marketingovou komunikáciou a právnymi dopadmi pre porušenie či už etického kódexu alebo marketingovej komunikácie. Poslaním práva (čo býva vyjadrené v etick...
|
|
0,2 |
5x |
|
Aplikovaný marketing - vypracované otázky ku skúške
Vypracované otázky29 s. / - roč. / doc
1. Definovanie pojmu „marketing“, základné pojmy, základné činnosti marketinguMarketing-súhrn činností, ktoré zabezpečujú, aby sa dostal správny produkt správnemu spotrebiteľovi, v správnom čase, na správne miesto, v správnej kvalite a za správnu cenu- sociálny proces, v ktorom ľudia alebo skupiny ľudí získavajú, čo potrebujú a čo chcú, a to prostredníctvom tvorby a výmeny produktov a hodnôt-celé podnikanie, videné z hľadiska jeho konečného výsledku, teda z pohľadu zákazníkaZákladné pojmy Potreb...
|
|
4,6 |
0x |
|
Marketingová komunikácia a marketingový komunikačný mix
Semestrálna práca8 s. / 3. roč. / doc
Naša spoločnosť Auto-Bling s.r.o. je popredným importérom a distribútorom autodielov na osobné a ľahko úžitkové autá všetkých svetových značiek. Pôsobí na trhu s náhradnými dielmi na Slovensku 2 roky. Je partnerom mnohých významných svetových výrobcov autodielov, ktorým zaisťuje distribúciu ich produkcie. Jednoznačným cieľom všetkých zamestnancov AUTO-BLING s.r.o. je spokojný zákazník. V súčasnosti sa chystá odštartovať novú reklamnú kampaň zameranú hlavne na auto diely súvisiace so športovými ú...
|
|
0,4 |
10x |
|
Poznámky - Marketingová komunikácia
Seminárna práca11 s. / 1. roč. / doc
1. MARKETINGOVÁ KOMUNIKÁCIA V marketingovom prístupe nejde iba o to, produkt vyrobiť, ale ho aj náležite predstaviť zákazníkom. Celý marketing je založený na komunikácii, predstavuje nepretržitú komunikáciu so zákazníkmi. Preto aj pojem marketingová komunikácia zahŕňa v širokom zmysle slova vlastne všetky marketingové činnosti: vytvorenie produktu a jeho použitie, jeho distribúciu, cenu i propagáciu. Marketingová komunikácia je potom v tomto chápaní systematickým využívaním princípov, prvkov a p...
|
|
0,1 |
21x |
|
Bankový marketing
Prednášky54 s. / 2. roč. / ppt
Ukážka:Bankový marketing Marketing je proces plánovania a realizácie koncepcie, tvorby cien, propagácie a rozširovania myšlienok, tovaru a služieb, za účelom vyvolania výmeny, ktorá uspokojí požiadavky jednotlivcov a organizácií. (Americká marketingová asociácia)
|
|
0,3 |
46x |
|
Marketingová analýza vybraného produktu
Semestrálna práca13 s. / - roč. / doc
Spoločnosť Happy Future 2012, spol. s.r.o. vznikla v roku 1995. Jej identifikácia je spojená s dvoch pojmov, ktoré by mali evokovať budúcnosť. Jednak optimistické spojenie slov šťastná budúcnosť v angličtine ako medzinárodnom jazyku a jednak číslo 2012, ktoré je v určitých odborných kruhoch spájané s tzv. galaktickou transformáciou, ktorá má prebehnúť práve roku 2012 a ktorej podstatou je transformácia ľudského vedomia do ďalšej (vyššej) úrovne. Táto spoločnosť ponúka služby v oblasti predpoveda...
|
|
0,2 |
12x |
|
Marketingová komunikácia (reklamná kampaň)
Semestrálna práca10 s. / 1. roč. / doc
V tomto projekte som si ako produkt zvolila topánky značky L.A. shoes. Topánky vyrába spoločnosť L.A. shoes, s.r.o. so sídlom v Banskej Bystrici. Podnik pôsobí na trhu desiaty rok.
Podnik ponúka svoje výrobky konečným spotrebiteľom prostredníctvom vlastných maloobchodných predajní v najväčších obchodných centrách ale aj v samostatných maloobchodných predajniach na celom Slovensku. V súčasnosti má podnik 22 predajní v 18 mestách. Všetky predajne sú zamerané na predaj obuvi a doplnkového tovaru (...
|
|
0,1 |
10x |
|
Marketing poznámky
Poznámky33 s. / 1. roč. / docx
Poznámky z marketingu. Základné pojmyVývoj marketinguZákladné funkcieDistribúciaMarketingová komunikácia .....
|
|
0,1 |
1x |
|
Marketingová komunikácia - Benetton
Projekt3 s. / 2. roč. / doc
Spoločnosť Benetton založil Benátčan Luciano Benettov v roku 1965 so svojou rodinou a dal jej meno podľa ich priezviska. Pod túto spoločnosť patria odevné značky United Coulours of Benetton, Sisley, .... Spoločnosť sa sústredí najmä na Európsky trh s podielom predaja značky až 83,8%. Ázijský trh tvorí 11,8% a Americký len 4,2% . Hoci je Benetton v zahraničí chápaný ako konfekcia pre široké masy, vďaka originálnym reklamám je oveľa známejší a úspešnejší než väčšina konkurencie. U nás sa táto znač...
|
|
0,1 |
26x |
|
Marketingová komunikácia fiktívnej firmy
Semestrálna práca6 s. / 2. roč. / doc
CONSULT s.r.o. je fiktívna spoločnosť s fiktívnym sídlom v Žiline. Predmetom činnosti je poradenská činnosť v oblasti čerpania prostriedkov z fondov EÚ, vrátane vypracovania projektov pre čerpanie projektových podpôr z príslušných operačných programov. Firma pôsobí v tejto činnosti piaty rok. V prvom roku pôsobenia sa zaoberala hlavne poradenskou činnosťou pre subjekty, ktoré mali záujem o čerpanie prostriedkov z predvstupového programu SAPARD, kde cieľovou skupinou zákazníkov boli hlavne subjek...
|
|
0,1 |
38x |
|
Reštaurácia GasBomb
Semestrálna práca17 s. / - roč. / doc
V semestrálnej práci sa snažíme priblížiť a predstaviť fiktívnu reštauráciu Gasbomb. Miesto pre vybudovanie našej reštaurácie sme si nevedeli dlho vybrať, pretože v našom meste Žilina je reštaurácií viac než dosť. Rozhodli sme sa pre lokalitu v centre mesta na Mariánskom námestí, kde je vždy mnoho ľudí, teda našich potenciálnych zákazníkov. Konkurencia je silná, ale zákazníkov si snažíme získať hlavne kvalitnými službami, výhodnými cenami a príjemným prostredím.
V prvej časti sme charakterizov...
|
|
0,2 |
100x |
|
Vplyv televíze na deti
Seminárna práca10 s. / 2. roč. / doc
V dnešnej dobe je psychológia trhu neoddeliteľnou súčasťou marketingu a marketingovej komunikácie. Pomáha nájsť a analyzovať faktory, ktoré určujú správanie spotrebiteľa a možnosť ovplyvnenie tohto správania, či už prostredníctvom propagácie alebo napríklad správne vymedzeným rozhovorom vedúcim k predaju produktu alebo služby.
Psychológia trhu sa sústredí na spotrebiteľa a jeho správanie. Reklama tieto poznatky zúžitkuváva a cez médiá (najčastejšie TV) útočí na city ľudí. Ako tieto “psychologi...
|
|
0,1 |
28x |
|
Marketingová komunikácia a public relations
Seminárna práca9 s. / - roč. / doc
Úvod
V tejto seminárnej práci sa budeme venovať otázkam marketingovej komunikácie a to predovšetkým v oblasti vytvárania dobrých vzťahov k verejnosti alebo public relations, ktoré sú jedným z jej nástrojov. Je to mladá a veľmi moderná metóda, ktorá má dôležitú funkciu pre úspešnú činnosť firiem, organizácií, podnikov a spoločností.
Marketingová komunikácia a public relations
Public relations alebo v preklade vytváranie dobrých vzťahov k verejnosti je súčasťou marketingovej komunikáci...
|
|
0,1 |
25x |
|