Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Seminárna práca - Marketingová komunikácia

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
163 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
2973
Posledná úprava
29.03.2017
Zobrazené
10 439 x
Autor:
unbacione
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
ÚVOD

V dnešnej dobe môžeme zaznamenať nový pohľad na komunikáciu ako na prostriedok interaktívneho dialógu medzi firmou a jej zákazníkmi. Firmy si musia položiť nielen otázku: „Ako nájdeme svojich zákazníkov?“, ale tiež otázku: „Ako nájdu zákazníci nás?“ Vďaka technologickému pokroku môžu dnes ľudia spolu komunikovať nielen prostredníctvom tradičných médií (novín, rozhlasu, telefónu a televízie), ale tiež nových médií (počítačov, faxov, mobilných telefónov a pagerov). V dôsledku poklesu nákladov na komunikáciu sú firmy nútené presúvať sa od prostriedkov masovej komunikácie k takým prostriedkom, ktoré umožňujú dvojstranný dialóg.

Komunikácia firmy však presahuje rámec konkrétnych komunikačných prostriedkov. Štylizácia produktu a jeho cena, tvar a farba obalu, oblečenie a správanie personálu, každý kontakt so značkou vyvolá nejaký dojem, ktorý môže zlepšiť alebo zhoršiť vzťah zákazníka k firme. „Nielen komunikačný, ale celý marketingový mix musí byť zladený tak, aby firma dosiahla predpokladané strategické postavenie.“ (Kotler, 2001, s.541)

Kľúčové slová:

verbálna komunikácia

neverbálna komunikácia

písomná komunikácia

prvky komunikačného mixu



Obsah:
  • Úvod -3-
    I. Podstata a proces marketingovej komunikácie -4-
    1.1 Význam komunikácie -4-
    1.2 Druhy komunikácie -4-
    II. Komunikačný mix -6-
    2.1 Tvorba komunikačného mixu -7-
    2.2 Podstata jednotlivých komunikačných nástrojov -7-
    2.3 Komunikačná stratégia -9-
    III. Medzinárodná komunikačná politika -10-
    Záver -12-
    Zoznam použitej literatúry -13-

Zdroje:
  • Čimo,J. - Mariaš,M.:Riadenie marketingových aktivít.Bratislava.GeoPARNAS.2005.273s.
  • Kotler,P. - Armstrong,G.:Marketing.Praha:GRADA.2004.856s.
  • Kotler,P.: Marketing management. Praha:GRADA.2001.719s.