Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Marketingový plán - Rozšírenie a modernizácia výroby a zvýšenie konkurencieschopnosti

«»
Prípona
.doc
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
12631
Posledná úprava
03.08.2020
Zobrazené
1 207 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Tento marketingový plán bol spracovaný pre spoločnosť Ing. Tomáš Hodúr - COM - KLIMA podnikajúcu v oblasti výroby klimatizačných zariadení, vzduchotechnických potrubí a doplnkového sortimentu pre vzduchotechniku za účelom plánovania marketingových aktivít vo fáze rastu spoločnosti. Existujúci odberatelia svojim neustále rastúcim dopytom vytvárajú tlak na zvyšovanie produkcie spoločnosti. Navyše firma vníma viaceré potenciálne odbytové príležitosti na trhu. Tento marketingový plán definuje aktivity, ktoré majú pomôcť spoločnosti zvládnuť fázu rastu. Účelom podnikateľského plánu je spracovať základné predpoklady na ďalší rozvoj spoločnosti na budúci rok a do roku 2012 tak, aby bolo zrejmé, že spoločnosť po inovácii technického zariadenia a jeho inštalácii zlepší svoje postavenie na vnútornom, ale predovšetkým na zahraničnom trhu Európskej únie.
...

Kľúčové slová:

marketing

plán

marketingový plán

rast

rozvoj

rast spoločnosti

rozvoj spoločnosti

rast firmy

rozvoj firmy

situácia

analýza

situačná anazlýza

produkt

SWOT

marketingová komunikácia



Obsah:
  • Marketingový plán - „Rozšírenie a modernizácia výroby a zvýšenie konkurencieschopnosti“
    Zhrnutie
    Situačná analýza
    Marketingové ciele
    Marketingová stratégia
    Plán činností a realizácia
    Spôsob hodnotenia marketingového plánu
    Nepredvídateľné okolnosti
    Finančné ukazovatele
    Záver