Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Zámer organizácie uskutočňovať zmeny z pohľadu zákazníka

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
9 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
14069
Posledná úprava
24.05.2022
Zobrazené
1 708 x
Autor:
duffinka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Základným atribútom trhovej ekonomiky je sloboda zákazníka rozhodnúť sa nielen o tom čo nakúpi, ale predovšetkým od koho. Táto skutočnosť vedie k súťaži potenciálnych dodávateľov o zákazníka, ktorého je potrebné presvedčiť o tom, že práve dodávateľ X je ten správny, že jeho výrobok najlepšie uspokojí zákazníkove potreby. O víťazovi, ktorého si zákazník zvolí ako svojho dodávateľa môžeme povedať, že jeho konkurenčná schopnosť bola vyššia ako u ostatných účastníkov súťaže - konkurentov. Vyššia konkurencieschopnosť môže byť v širšom slova zmysle super pozíciou nasledujúcich faktorov:
· produkt a portfólio ponuky, ktoré sa prekrývajú s požiadavkami zákazníka,
· komunikačné schopnosti podniku vo vzťahu ku zákazníkovi,
· flexibilné uskutočňovanie zmien, procesov a reakcie na požiadavky zákazníka,
· pôsobenie podniku determinované geografickou polohou, imidžom pôsobiacim v oblasti ŽP, verejnej publicity, sociálnej zodpovednosti, angažovanie sa v oblastiach charity, športu, kultúry...
· kapitálová sila, finančná spôsobilosť, systém riadenia kvality, produktivita práce...

Rýchle tempo rozvoja svetovej ekonomiky núti ekonomické subjekty prispôsobovať sa podmienkam globálnej konkurencie a hľadať cesty úspešného uplatnenia sa v prostredí neustálych zmien. Schopnosť podnikov prežiť, prosperovať a rásť je podmienená progresívnou tendenciou vývoja strategických nástrojov uplatňovaných v konkurenčnom prostredí. Celosvetový trend v budovaní podniku svetovej triedy je orientovaný na zvyšovanie kvality produktov, znižovanie nákladov podniku, zvyšovaní produktivity, znižovaní časov medzi objednávkou a dodávkou, zvyšovaní pružnosti reagovania na potreby, znižovania negatívnych vplyvov produkcie na životné prostredie, atď.
...

Kľúčové slová:

organizácia

zákazník

zmena

konkurencieschopnosť

procesné manažérstvo

CRM

komunikácia

stratégia

ekonomika

trhová ekonomika

kvalita

produkt

produkcia

marketingová stratégia



Obsah:
  • Úvod
    Procesné manažérstvo
    Zvýšenie výkonnosti procesov
    Customer Relationship Management
    Komunikácia so zákazníkmi
    Stratégia udržania zákazníkov
    Stratégia zameraná na poskytovanie kvalitnej odbornej pomoci zákazníkom
    Zmeny v štruktúre spoločnosti
    Záver

Zdroje: