Popis:
		Pri plánovaní cestovného ruchu na úrovni samosprávy je nutné stanoviť vízie, ktorých cieľom je vytvorenie dobre dostupnej a kvalitne riadenej celoročnej cieľovej (konečnej) destinácie cestovného ruchu národného a medzinárodného významu, ktorú môžeme charakterizovať: 
- rôznorodosťou celoročnej ponuky foriem a produktov cestovného ruchu, zameraných najmä na relaxáciu, rekreáciu, kúpeľníctvo ( v prípade, že v danej obci sa nachádza zdroj), poznávanie, aktívne trávenie voľného času, vidiecky, incentívny cestovný ruch,
- vysokou kvalitou poskytovaných služieb a profesionalitou poskytovateľov služieb.
 
I. Určenie osobitostí regiónu
Je potrebné určiť znaky, ktorými môžeme daný región komunikovať:
- pestrosťou, malebnosťou, zachovalosťou a jedinečnosťou prírodného prostredia
- nekonečnou učebnicou vzácnej flóry a fauny
- rozmanitosťou ponuky a známosti kúpeľov (v prípade kúpeľných miest)
- rozmanitosti a bohatstva folklóru
- architektonické diela 
- genézou poznávania prostredia a jeho opisovania spojené s historickými osobnosťami Slovenska
...
		
        
    
    Kľúčové slová:
		
		  		  turizmus
		  		  geoturizmus
		  		  cestovný
		  		  cestovný ruch
		  		  cestovanie
		  		  samospráva
		  		  rekreácia
		  		  kúpele
		  		  voľný čas
		  		  kúpľníctvo
		  		  marketing
		  		  marketingová komunikácia
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- Úvod -3-
 I. Určenie osobitostí regiónu -3-
 II. Širšie znenie vízie -3-
 III. Stanovenie znakov, ktorým sa obec odlíši -4-
 IV. Určenie globálnych cieľov -4-
 V.Rozpracovanie špecifických cieľov -5-
 VI. Realizácia a kontrola stanovených cieľov a opatrení -16-