Marketing služieb - Internet banking (mBank)
		
      
            
      
      
            
      
      
            
      
      «»
     
		
		
 
		
		
		
		Popis:
		Opis služieb v marketingu, konkretne sa jedna o poskytovanie sluzieb internet bankingu 
Primárnym prevádzkovým a predajným kanálom mBank je však naďalej internet a telefón, pomocou ktorých môžu mať klienti neprežitý prehlaď o svojich financiách. mBank je transparentná a otvorená banka, ktorá chce poznať názory a požiadavky ľudí. Preto na svojich webových stránkach používa moderné komunikačné nástroje – mFórum a mBlog. Budúci aj súčasní klienti tu môžu pohodlne a aktívne diskutovať medzi sebou, ako aj so špecialistami a zamestnancami mBank...
		
        
    
    Kľúčové slová:
		
		  		  marketing
		  		  služby
		  		  internet banking
		  		  ľudia
		  		  procesy
		  		  marketingová komunikácia
		  		  mBank
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- 1. Charakteristika banky
2. Poslanie a predmet činnosti
3. Klasifikácie služby
4. Špecifiká služby
5. Spôsoby získavania informácií od klientov:
6. Produkt
7. Cena
8. Distribúcia a miesto 
9. Materiálne prostredie
10. Marketingová komunikácia
11. Ľudia
12. Procesy
13. Kvalita
14. Faktory celkového hodnotenia služby
Použitá literatúra 
		
		
				
		
		Zdroje:
		
		
				
 
 
 
 
 
  O súboroch cookie na tejto stránke
  Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.