Marketing podniku marketingový mix (holistický prístup, 7P), odbytová činnosť podniku, nástroje a stratégie predaja
Semestrálna práca22 s. / 1. roč. / docx
Jedným z rozhodujúcich faktorov úspechu každej spoločnosti je dôsledne zvládnutý marketing. Každá spoločnosť, či už začínajúca, alebo už jestvujúca na trhu, musí zreteľne poznať svoje silné a slabé stránky. Odpoveďou na otázku, kedy si spoločnosť zabezpečí konkurencieschopnosť na trhu a zabezpečí si úspech, je zodpovedný prístup manažmentu k marketingu a jeho činnostiam. Splnenie požiadaviek kupujúceho vyjadruje hlavnú filozofickú a realizačnú výzvu pre marketing, teda aj pre spoločnosť, ktorá p...
|
|
0,1 |
4x |
|
Tvorba marketingovej stratégie v slovenských liečebných kúpeľoch, a.s. Piešťany
Bakalárska práca60 s. / 3. roč. / doc
Cieľom bakalárskej práce bolo analyzovať jednotlivé marketingové stratégie Kúpeľov Piešťany a navrhnúť možnosti ich zlepšenia. Práca je rozdelená na tri kapitoly. Obsahuje 3 obrázky, 8 tabuliek a 4 prílohy. Prvá kapitola je venovaná pojmu stratégia, charakteristike marketingovej stratégie, jednotlivým typom marketingových stratégií podnikov služieb, špecifickým znakom služieb a marketingovému mixu služieb. V ďalšej časti je charakterizovaný súčasný stav Kúpeľov Piešťany, čo zahŕňa postavenie kúp...
|
|
1,0 |
69x |
|
Typy rastových stratégií - strategický marketing
Seminárna práca17 s. / 2. roč. / docx
Strategický riadiaci proces je súborom činností a rozhodnutí, ktoré vedú k formulovaniu plánu podniku a jeho realizácii. Je podstatnou súčasťou aktivít každého moderného podniku (či už je malý alebo veľký), ktorý pôsobí v trhových podmienkach. Jeho úlohou je dlhodobé usmerňovanie činností podniku tak, aby bolo naplnené jeho poslanie a zaistené ciele. Zahŕňa kľúčové rozhodnutia a kľúčové kroky, realizované vrcholovým vedením podniku i vedením jednotlivých podnikových útvarov s jednotnou úlohou: v...
|
|
0,1 |
16x |
|
Podnikateľský plán - Penzión Pod Zámkom
Semestrálna práca42 s. / 3. roč. / doc
Podnikateľský plán z predmetu Agroturistika, cestovný ruch a jeho formy, agroturistika a jej formy, marketingová stratégia, charakteristika regiónu a obce, historické pamiatky, geografická charakterstika územia, SWOT analýza, charakteristika projektu, ekonomika prevádzky, manažment prevádzky, analýza konkurecie.V dnešnej uponáhlanej dobe, keď je každý zaťažený prácou a stresom, je dôležité si nájsť miesto na relaxáciu so svojimi blízkymi. Ľudia cestujú kvôli tomu, aby spoznávali nové miesta a no...
|
|
2,8 |
49x |
|
Marketing (charakteristika, ciele, marketingový mix...)
Referát10 s. / 2. roč. / docx
1. Aká je charakteristika marketingu? Slovo marketing sa skladá z dvoch slov a to market, čo znamená trh a ing, čo znamená prebiehajúca činnosť. Z celospoločenského hľadiska sa marketing chápe ako spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú.Marketing je identifikácia, zabezpečovanie, predpokladanie a ovplyvňovanie dopytu po tovaroch a službách.Marketing je obchodná politika a výrobná politi...
|
|
0,1 |
4x |
|
Strategický marketing (podoby marketingových stratégii, prístupy tvorby cien...)
Referát9 s. / 2. roč. / docx
Podoby marketingových stratégii 1. Produktové stratégie Produktové stratégie sa zameriavajú na zmenu výrobkového portfólia, modifikáciou produktu, štandardizáciou produktu, spôsobom balenia a požičiavaním značiek.Produktová stratégia je proces koordinovania rozhodnutí o druhoch produktov, produktových radoch a produktovom mixe ( portfóliu). Prienik na trh Prienik na trh ide o zvýšený predaj toho istého produktu väčšiemu počtu zákazníkov rovnakého typu. Rozšírenie trhu Rozšírenie trhu znamená zís...
|
|
0,1 |
1x |
|
Manažment rizík v marketingu
Bakalárska práca42 s. / 3. roč. / doc
Marketing je vednou disciplínou, ktorá nachádza významné uplatnenie v mnohých oblastiach života. Má pozitívny vplyv nielen na rozvoj hospodárskej sféry, ale aj na aktivity v oblastiach nevýrobnej sféry. Je zrejmé, že marketing zahrňuje celý súbor činností a často je obťažné určiť, v čom spočíva príčina danej situácie a čo je jej dôsledkom. V úvode tejto práce sa teda zameriame na jeho charakteristiku, obsah a zloženie. Druhú časť práce tvorí charakteristika rizika a manažérstvo rizika. Riziko hr...
|
|
1,0 |
22x |
|
Využitie marketingu v organizácii zaoberajúcej sa distribúciou zdravotníckych prostriedkov
Diplomová práca90 s. / 5. roč. / zip
Hlavným cieľom našej diplomovej práce je na základe marketingovej analýzy navrhnúť
marketingový plán vrátane marketingovej stratégie, marketingového mixu a plánu implementácie.
Celý marketingový výskum bol vykonaný vo firme zaoberajúcej sa distribúciou zdravotníckych
prostriedkov. V tejto práci sme pre novo zavádzaný produkt uskutočnili prieskum trhu
s diagnostickými súpravami v Českej republike. Vychádzajúc zo SWOT analýzy a prieskumu trţného
prostredia firmy VIDIA s.r.o....
|
|
1,8 |
11x |
|
Marketingový mix a jeho časti - podnik Zlatý klas, s.r.o (pekáreň)
Seminárna práca18 s. / 2. roč. / doc
Čo je produkt a úrovne produktu podľa KotleraPodľa Kotlera má vlastný produkt tri úrovne. Jadro produktu - to je jeho centrum, jeho úžitok, či užitočnosť, prečo vlastne zákazník ten produkt kupuje, čo mu výrobok prináša. Toto sa musí pri vývoji výrobku definovať jako prvé. Druhou úrovňou produktu je súbor niekoľkých základných, reálnych znakov výrobku: úroveň kvality, balenie, značka, vyhotovenie a štýl. Sú to skutočné, niekedy často hmatateľné parametre výrobku. Treťou úrovňou je rozšírenie pro...
|
|
0,2 |
45x |
|
Marketingová komunikačná stratégia - imidž mesta Bardejov
Seminárna práca7 s. / 5. roč. / doc
Cieľom seminárnej práce je na základe sociologického prieskumu zistiť rozdiel v chápaní vlastného imidžu mesta verejnosťou. Informácie o vlastnom imidži mesta Bardejov som čerpala zo strategického plánu mesta a pri výbere nástroja komunikácie som vychádzala z teoretických marketingových poznatkov.1. VLASTNÝ IMIDŽ MESTA BARDEJOV1.1 Strategický plán rozvoja mestaBardejov má v rámci strategického rozvoja mesta vypracovaný od roku 2004 strategický plán, ktorý bol schválený ako "Program hospodárskeho...
|
|
0,2 |
25x |
|
Podnikanie na Ukrajine
Ročníková práca26 s. / 3. roč. / doc
Široké možnosti pre všestrannú vzájomne výhodnú spoluprácu medzi Ukrajinou a Slovenskou republikou sú podmienené mnohými objektívnymi faktormi: existenciou spoločných hraníc, hlbokými historickými a kultúrnymi zväzkami našich národov, neprítomnosťou akýchkoľvek vzájomných územných nárokov; tradičnými ekonomickými vzťahmi, vzájomne sa doplňujúcim charakterom národných ekonomík; existenciou dosť početnej ukrajinskej národnostnej menšiny na Slovensku a slovenskej na Ukrajine. Obidve krajiny si zvol...
|
|
0,2 |
16x |
|
Študijný materiál z predmetu Strategický marketing
Študijný materiál23 s. / 4. roč. / docx
1.1 Podstata strategického riadenia podnikov- je to nástroj, ktorý podnik používa na dosiahnutie svojich cieľov. Vymedzujú sa ňou dlhodobé ciele, volia postupy na ich plnenie a alokujú zdroje na ich dosiahnutie. Východiskom tvorby stratégie je analýza zákazníkov, konkurentov a schopností podniku, označená ako analýza 3C.Analýza zákazníkov:- Kto tvorí zákaznícku bázu podniku- Kde a kedy zákazníci nakupujú- Čo motivuje zákazníkov k nákupu- Aká je segmentácia konkrétneho produktového trhu z hľadisk...
|
|
0,1 |
18x |
|
Zámer organizácie uskutočňovať zmeny z pohľadu zákazníka
Seminárna práca6 s. / 3. roč. / doc
Základným atribútom trhovej ekonomiky je sloboda zákazníka rozhodnúť sa nielen o tom čo nakúpi, ale predovšetkým od koho. Táto skutočnosť vedie k súťaži potenciálnych dodávateľov o zákazníka, ktorého je potrebné presvedčiť o tom, že práve dodávateľ X je ten správny, že jeho výrobok najlepšie uspokojí zákazníkove potreby. O víťazovi, ktorého si zákazník zvolí ako svojho dodávateľa môžeme povedať, že jeho konkurenčná schopnosť bola vyššia ako u ostatných účastníkov súťaže - konkurentov. Vyššia kon...
|
|
0,2 |
9x |
|
Marketingová stratégia podniku Kovotvar Kúty
Projekt14 s. / 4. roč. / docx
Charakteristika podnikuVýrobné družstvo Kovotvar Kúty vzniklo na Slovensku dňa 1.10.1953 pod názvom TOPĽA. Od doby založenia po dnešné dni družstvo prešlo obrovským vývojom a mnohými zmenami ako nutnosť prispôsobiť sa podmienkam spoločnosti a trhu. V roku 1964 bol stanovený názov KOVOTVAR KÚTY, ktorý mal prevádzky okrem Kútov aj v Šaštíne, Holíči a Jablonici. Družstvo sa tak stalo jedným z najvýznamnejších podnikov v regióne – Západné Slovensko. Pre celkový vývoj družstva a jeho smerovanie boli ...
|
|
0,6 |
48x |
|
Marketingové aplikácie (spracovanie knihy Marketingové aplikácie - J.Čimo a kolektív)
Poznámky13 s. / 2. roč. / doc
MARKETING STROJ. PRIEMYSLUštruktúra: jednoduché a malé nástroje, priemyselné nástroje, poľnohospodárske stroje, obrábacie stroje a nástroje, dopravné stroje. KLASIFIKÁCIA stroj. výrobkov - finálne, kompletizačné. ŠPECIFIKÁ MG: 0. Proces integrácie mg a výrobnej stratégie (prijatie zákl. podnik. cieľov, nadväzujúce mg ciele, politika produktu, voľba výrobného procesu)1. VSTUPY DO VÝR.PROCESU(suroviny sú pracovné predmety vytvorené/získané ľud. prácou; základné a pomocné; nákladovosť, vyčerpateľno...
|
|
0,2 |
9x |
|
Strategický marketing - vypracované otázky na skúšku
Vypracované otázky25 s. / 4. roč. / doc
Vypracované otázky (81 otázok) na skúšku zo Strategického marketingu na SPU v Nitre.
1. Definície marketing a strategický marketing
Marketing je podniková filozofia založená na poznaní trhu.
Marketing orientuje podnik na uspokojovanie potrieb spotrebiteľov.
Marketing je metóda, postup uvedenia nápadu na trh.
Marketing je spôsob riadenia a podnikania.
Strategický marketing je aktivita založená na riadení jednotlivých činností a ich koordinácií a súčinnosti čiastkových op...
|
|
0,3 |
46x |
|
Marketingové stratégie - marketingové strategické plánovanie
Prezentácia44 s. / 3. roč. / ppt
Proces tvorby marketingovej stratégie
Dobrá analýza - jasné ciele - dobrá stratégia Charakteristické črty strategických procesov - rozhodnutí (čas, zdroje, rozhodovanie, význam, informácie, vplyv, neistota...) - vychádzajú z analýza SWOT i prognóz - MATADOR OMSK, GM Saturn...Proces tvorby - aké kroky je vhodné (odporúčané) urobiť, aby sme na základe konkurenčných výhod vytvorili dobrú stratégiu (aby sa dala zrealizovať a vyhodnotiť = plán), eliminuje riziko.Čo je marketingová stratégia?Úvaha ...
|
|
0,7 |
33x |
|
Marketing a manažment - vypracované štátnicové otázky
Štátnicové otázky185 s. / 5. roč. / zip
1. Pojem, proces a teórie rozhodovaniaV manažmente má rozhodovanie privilegované postavenie. Prostredníctvom rozhodovania sa realizujú výsledky plánovania, organizovania, koordinovania a práce s ľuďmi.Herbert Simon rozlišuje 2 druhy rozhodovania: 1) naprogramované rozhodovanie - rieši problémy, s ktorými sme sa už stretli, problémy rutinné a opakované. Poznáme postup riešenia, máme urobený program, používajú sa pravidlá, štandardné postupy a taktiky 2) nenaprogramované rozhodovanie - rieši probl...
|
|
0,5 |
26x |
|
Podnikateľský plán - Investície do rozvoja výroby spoločnosti FEMAR ecom, a.s
Ekonomický plán23 s. / 5. roč. / doc
Účelom podnikateľského plánu je charakterizovať (definovať) marketingové ciele firmy FEMAR ecom, a.s. v oblasti drevospracujúceho priemyslu a spôsoby dosiahnutia cieľov v časovom horizonte rokov 2007 - 2012 v uvedenom mikro- a makroprostredí.Firma má v úmysle v roku 2007 investovať do modernizácie a nákupu novej technológie drevárskej výroby nákupom nového strojného vybavenia, nakoľko chce zvýšiť kvalitu výrobkov a umožní vyrábať sušené parketové vlysy, sušené prírezy a hranolky na výrobu škárov...
|
|
0,3 |
21x |
|
Marketingová stratégia pre tankovaciu sieť Slovnaft
Seminárna práca44 s. / - roč. / doc
Az elmúlt évtizedek során a világ gazdaságában rengeteg változás zajlott le. Ezek a változások természetesen az energiaszektort sem kerülték el, a világ növekvő energiaigényének kielégítésére, és a versenyképesség megőrzésére való törekvés többek közt az olajipar átalakulását is eredményezte. Kialakultak olyan hatalmas multinacionális olajipari csoportok, mint az ExxonMobil, a BP, a Shell, vagy a TotalFinElf, amelyek az olajpiac nagy részét irányításuk alatt tartják, miközben olyan kisebb, regio...
|
|
0,6 |
6x |
|
Masážne štúdio Jasmin - marketingová stratégia
Projekt16 s. / 4. roč. / docx
Vypracovaná marketingová stratégia (výrobková, cenová, distribučná, komunikačná politika) pre konkrétny podnik. V tomto prípade ide o fiktívny podnik.
2 Vízia, poslanie, filozofia
Všetci sme závislí na zdraví, stabilite a prosperite komunity....
Vízia: Masážou k duševnej rovnováhe.
Poslanie: Naším poslaním je poskytovať kompletnú terapeutickú starostlivosť s cieľom nájsť fyzickú bolesť, zmierniť ju a postupne odstrániť. Zároveň sa snažíme zistiť jej príčiny, a tým pomôcť navráteniu st...
|
|
0,4 |
31x |
|
Investičný projekt - Reštaurácia Healthy Food
Ekonomický plán37 s. / 3. roč. / docx
V Projekte som sa rozhodla vypracovať podnikateľský plán týkajúci sa prevádzkovania reštaurácie. Názov pod ktorou bude reštaurácia vystupovať na trhu je Healthy Food. Na svoju podnikateľskú činnosť použijem vlastné a cudzie zdroje financovania. Priestory na prevádzku reštaurácie budú prenajaté na námestí SNP v Banskej Bystrici. Firma nepodceňuje riziká, ktoré zo sebou podnikanie prináša. Bude sa snažiť prispôsobiť chod svojej prevádzky k očakávaným rizikám. Existujú však riziká, ktoré reštauráci...
|
|
0,4 |
13x |
|
Marketingová stratégia (otázky na skúšku)
Vypracované otázky23 s. / 4. roč. / doc
Na vývojové fázy strategického riadenia existujú viaceré názory, ktoré sú zhodné v tom, že prezentujú postupný prechod od jednoduchších prístupov k zložitejším, od mechanických riešení k tvorivým, od reagovania predovšetkým na interné problémy taktiež na externé a na zosúladenie takýchto predpokladov.•Finančne orientované plánovanie - začalo sa presadzovať v 50-tych rokoch a 60-tych rokoch 20. storočia. Dôraz sa kládol na krátkodobé riadenie, preferuje funkčné prístupy k riadeniu a typickými nás...
|
|
0,2 |
4x |
|
Otázky ku skúške Marketingová stratégia
Vypracované otázky14 s. / 4. roč. / zip
1. Podstata strategického marketingu
Marketingovou stratégiou rozumieme dlhodobú koncepciu činnosti podniku v oblasti marketingu a jej zmyslom je premyslene a účelne rozvrhnúť zdroje podniku tak, aby mohli byť čo najlepšie splnené dva základné ciele: spokojnosť zákazníka a dosiahnutie zisku a výhody pred konkurenciou.
2. Marketing a strategický marketing
Marketing znamená uvedomelé, na trh orientované vedenie podniku, kde zákazník je v centre pozornosti počas celého podnikateľského procesu. ...
|
|
0,1 |
115x |
|
Marketingové plánovanie (teória) + Marketingová stratégia Slovnaft, a.s.
Seminárna práca12 s. / 1. roč. / doc
Marketingové plánovanie a ostatné činnosti marketingového manažmentu navzájom súvisia. Marketéri plánujú svoje analytické, implementačné a kontrolné činnosti: analýza poskytuje vstupy pre plánovanie, implementáciu a kontrolu, kontrola zabezpečuje spätnú väzbu pre ďalšie plánovanie a implementáciu.Firma najprv vypracuje rámcové strategické plány, ktoré sa potom pretransformujú do marketingových a iných plánov pre každú divíziu, produkt a značku.Strategický plán definuje základné poslanie a ciele ...
|
|
0,1 |
23x |
|
Postavenie a význam marketingu v rozvoji firmy
Poznámky9 s. / 2. roč. / doc
Ako predmet aplikácie poznatkov a teoretických znalostí z predmetu Marketing sme si pre našu smestrálnu, seminárnu prácu vybrali slovenskú strojársku firmu sídliacu v meste Piešťany- EKOM, spol s.r.o.V jednotlivých bodoch stručne charakterizujeme firmu:Firma EKOM, spol. s. r. o. vznikla na dlhoročných tradíciách výroby zdravotníckej techniky v regióne Piešťan v roku 1992 ako súkromná spoločnosť s ručením obmedzeným so základným imaním 1.100.000. Zakladateľmi spoločnosti je šesť slovenských fyzic...
|
|
0,1 |
7x |
|
Poznámky z prednášok z Marketingu
Prednášky16 s. / 1. roč. / doc
Zjednodušená definícia: Marketing je veda o nákupnom správaní o potrebách nás kupujúcich.Marketing má svoj evolučný vývoj. Vznikol v Amerike ako dôsledok vysokého stupňa nasýtenosti trhu. Dovtedy kým trh fungoval v zmysle, že dopyt prevyšoval ponuku, marketing existovať ako veda nemusel, marketing nikto nepotreboval. Marketing začali používať subjekty pôsobiace na trhu až vtedy, keď začali mať problémy s odbytom produktov. Dnes, keď sa trh hemží konkurenčnými producentmi, marketing začína mať sv...
|
|
0,1 |
17x |
|
SWOT analýza Fakulty Mechatroniky TnUAD
Analýza8 s. / 3. roč. / doc
Marketingová stratégia Fakulty Mechatroniky TnUAD (plán hry) je usporiadaný marketingový postup, o ktorom sa predpokladá, že jeho pomocou dosiahnu podnikateľské jednotky svoje marketingové ciele. Zahŕňa špecifické stratégie pre cieľové trhy, marketingový mix a úroveň marketingových výdavkov. Odvíja sa od poznania potrieb zákazníka. Marketingovou stratégiou sa organizácia snaží na rozdiel od strategického plánovania už konkrétnejšie definovať a najmä dosiahnuť podnikové ciele. Jedným zo základnýc...
|
|
0,1 |
25x |
|
Tradičné marketingové myslenie
Ročníková práca11 s. / 4. roč. / doc
ZadanieSilné a slabé stránky tradičného marketingového myslenia- vymedzenie potrieb zákazníkov,- definícia trhu,- výber trhu,- tržné kategórie a subkategórie. Cieľ práceCieľom tejto práce je zhodnotenie marketingovej situácie reálnej firmy použitím tradičných marketingových metód, čiže segmentácie trhu a pozicioningu. Tieto metódy budú aplikované na reklamnú agentúru ADS ballooning s.r.o.
|
|
0,2 |
2x |
|
Marketingová stratégia konkrétneho hotela
Seminárna práca39 s. / 2. roč. / doc
Hotel sa nachádza v Oravskom Podzámku , v obci ležiacej v regióne Oravy. Hotel sa nachádza v budove , ktorá bola postavená v roku 1893 . Od svojho počiatku plní svoju pôvodnú funkciu Je to prvý hotel zriadený na území Oravy.Počas svojo fungovania prešiel mnohými zmenami .Menili sa manažéri , menili sa majitelia , menil sa vzhľad hotela . Hotel pôvodne patril Oravskému Komposesorátu - spolku spravujúcemu podstatnú časť majetkov na Orave . Blízky hrad navštevovalo už v tej dobe veľa turistov a bol...
|
|
3,5 |
76x |
|
Marketingový plán firmy FIMOS
Ekonomický plán17 s. / 2. roč. / doc
Firma FIMOS je spoločnosťou s ručením obmedzeným so sídlom v meste Pezinok na Horskej ulici č. 31. Bola založená v roku 1994 a je jednou z firiem, ktoré slovenskému spotrebiteľovi ponúka svoje produkty v oblasti zákazkovej výroby nábytku a takisto veľkovýrobu štandardných nábytkových kusov. Okrem nábytku vyrába z dreva aj záhradné besiedky, oplotenia a prístrešky. Taktiež je dodávateľskou firmou dosiek s povrchovou úpravou pre iné drevospracovateľské dielne. V súčasnosti zamestnáva 35 kvalifikov...
|
|
0,3 |
27x |
|
Investičný projekt - Coffee-house, s.r.o.
Ekonomický plán47 s. / 3. roč. / doc
Cieľom investičného projektu bolo vytvoriť úspešnú, konkurencie schopnú kaviareň, so stabilnou pozíciou na trhu, tak aby získala čo najviac stálych zákazníkov a uspokojovala ich požiadavky v maximálne možnej miere. Dôvodom založenie kaviarne je okrem pozitívneho vzťahu ku kávovej kultúre aj rastúci záujem o služby tohto druhu ako ukazujú prieskumy stále viac Slovákov si vychutná šálku kávy v príjemnom prostredí kaviarne mimo domova.Doba životnosti projektu je 4 roky.Základné imanie budú tvoriť p...
|
|
0,8 |
55x |
|
Projektová marketingová štúdia
Semestrálna práca22 s. / 2. roč. / doc
Profil firmyFirma okrem mlieka vyrába aj celý rad iných mliekárenských výrobkov :syry, korbáčiky, nátierky, jogurty, smotany atď. Firma svoju činnosť orientuje na región Kysuce. Hoci trh s mliečnymi výrobkami je v tomto regióne pomerne vyvážený, firma zaujala a získala významnú pozíciu vďaka cenovej dostupnosti a kvalite poskytovaných produktov.Poslanie firmyPoslaním firmy je poskytovať svojim zákazníkom kvalitné produkty, vytvárať svojim zamestnancom uspokojujúce pracovné podmienky pri dlhodobo...
|
|
0,3 |
24x |
|
Strategický marketingový manažment
Poznámky78 s. / 2. roč. / doc
Stratégia je nástroj, ktorý podnik používa na dosiahnutie svojich cieľov. Stratégiou sa vymedzujú dlhodobé ciele podniku, volia sa postupy na ich naplnenie a alokujú zdroje na ich dosiahnutie. Cieľ: - vymedzenie plánov „správania sa“ na trhu v dlhodobom horizonte (max. 3 roky), - hľadanie metód dosiahnutia strategických trhových cieľov (ako?), - smerovanie podnikania (ktoré trhy, ktoré produkty) - bázou je „kritérium efektívnosti“ - robiť správnu vec (efektívnosť sa zameriava na dlhodobé použiti...
|
|
0,7 |
13x |
|
Marketingový plán - Penzión Stella
Ekonomický plán37 s. / 3. roč. / doc
V marketingovej koncepcii penziónu Stella ** sme vychádzali zo súčasných podmienok v rámci hospodárskeho vývoja na Slovensku. V prípade rôznych zmien bude samozrejme potrebné aktualizovať jednotlivé časti plánu, aby zvolený podnik efektívne fungoval.
Pri tvorbe plánu som sa snažila zlúčiť získané teoretické vedomosti s praxou v podnikateľskom prostredí a aj vďaka vlastným myšlienkam stanoviť efektívne predpoklady pre činnosť novovznikajúceho podniku. Ukázalo sa, že podnik má predpoklad uspokojo...
|
|
0,3 |
5x |
|
Inovácia produktu - čaj
Seminárna práca29 s. / 1. roč. / docx
1. ÚVODSlovenský výrobca čajov zavádza na trh v prémiovej kategórii čajov Teahouse desať unikátnych noviniek. Súčasťou inovácie je zároveň aj redesign obalov celého produktového radu devätnástich čajov.Cieľom výrobcu bolo vytvorenie špecifického dizajnu pre dosiahnutie nezameniteľnosti na pultoch v predajniach. Zvolil si preto špeciálnu techniku ručnej kresby akvarelovou pastelkou na obaly jednotlivých čajov, ktorá sa v Európe na čajoch používa vôbec po prvýkrát.Značka čajov Teahouse prišla aj s...
|
|
0,2 |
22x |
|
Podnikateľský plán Unitherm - Peter Novák
Ekonomický plán8 s. / 1. roč. / doc
Firma Unitherm - Peter Novák zaháji svoju činnosť 1.1.2008. Maloobchodná a veľkoobchodná činnosť bude vykonávaná na základe živnostenského listu.
Predajňa bude otvorená v pracovné dni (t.j. pondelok - piatok) v čase od 7.30 do 16.30 a v sobotu v čase 8.00 do 12.00.
Firma bude platiteľom DPH.
Firma bude viesť jednoduché účtovníctvo.
Základnou podnikateľskou myšlienkou je otvorenie maloobchodného predaja v oblasti vybavenia kúpeľní, rôzneho vodoinštalačného, kúrenárskeho a plynárenskéh...
|
|
0,1 |
20x |
|
Podnikateľský plán - Penzión Studnička
Ekonomický plán18 s. / 3. roč. / doc
Tento business plán bol spracovaný za účelom definovania základných marketingových atribútov pre úspešný rozvoj služieb cestovného ruchu. Business plán je dôležitý z pohľadu výraznej zmeny produktu: kúpy penziónu, zvýšenie využitia ubytovacích a stravovacích kapacít, a vybudovanie doplnkových služieb. Cieľom je dosiahnuť a udržať vyťaženosť Penziónu Studnička formulovaním marketingových nástrojov a aktivít tak, aby tento penzión patril medzi zariadenia s vysokým štandardom, kvalitou, spoľahlivos...
|
|
0,3 |
57x |
|
Podnikové plánovanie - projekt Peky&co
Projekt44 s. / 3. roč. / doc
1 Prehľad základných informácii
Názov podniku: Peky&co
Adresa: Nitra, okres Nitra
Právna forma : voľná živnosť
Predmet ćinnosti : výroba pekárskych výrobkov, zásobovanie kompletným sortimentom nielen menších odberateľov ale aj väčších odberateľov v okolí miest Trnava, Topoľčany, Šaľa, Levice
Cieľ podnikateľského plánu
Účelom tohto podnikateľského plánu je získanie finančných prostriedkov na realizovanie nových výrobných systémov...
|
|
16,2 |
18x |
|
Investičný projekt - rozšírenie dielne (nákup CNC frézy)
Semestrálna práca36 s. / 3. roč. / doc
Práca je zameraná na cnc dielňu a na investíciu do novej cnc frézy, obsahuje charakteristiku firmy jej organizáciu, analýzu trhu a konkurencie, marketingovú stratégiu, výrobný program, vstupy a výstupy, personálny plán, implementačný plán a na záver analýzu rizikovosti plánu...
|
|
0,7 |
43x |
|