Tvorba marketingovej stratégie v slovenských liečebných kúpeľoch, a.s. Piešťany
Bakalárska práca60 s. / 3. roč. / doc
Cieľom bakalárskej práce bolo analyzovať jednotlivé marketingové stratégie Kúpeľov Piešťany a navrhnúť možnosti ich zlepšenia. Práca je rozdelená na tri kapitoly. Obsahuje 3 obrázky, 8 tabuliek a 4 prílohy. Prvá kapitola je venovaná pojmu stratégia, charakteristike marketingovej stratégie, jednotlivým typom marketingových stratégií podnikov služieb, špecifickým znakom služieb a marketingovému mixu služieb. V ďalšej časti je charakterizovaný súčasný stav Kúpeľov Piešťany, čo zahŕňa postavenie kúp...
|
|
1,0 |
62x |
|
Typy rastových stratégií - strategický marketing
Seminárna práca17 s. / 2. roč. / docx
Strategický riadiaci proces je súborom činností a rozhodnutí, ktoré vedú k formulovaniu plánu podniku a jeho realizácii. Je podstatnou súčasťou aktivít každého moderného podniku (či už je malý alebo veľký), ktorý pôsobí v trhových podmienkach. Jeho úlohou je dlhodobé usmerňovanie činností podniku tak, aby bolo naplnené jeho poslanie a zaistené ciele. Zahŕňa kľúčové rozhodnutia a kľúčové kroky, realizované vrcholovým vedením podniku i vedením jednotlivých podnikových útvarov s jednotnou úlohou: v...
|
|
0,1 |
13x |
|
Podnikateľský plán - Penzión Pod Zámkom
Semestrálna práca42 s. / 3. roč. / doc
Podnikateľský plán z predmetu Agroturistika, cestovný ruch a jeho formy, agroturistika a jej formy, marketingová stratégia, charakteristika regiónu a obce, historické pamiatky, geografická charakterstika územia, SWOT analýza, charakteristika projektu, ekonomika prevádzky, manažment prevádzky, analýza konkurecie.V dnešnej uponáhlanej dobe, keď je každý zaťažený prácou a stresom, je dôležité si nájsť miesto na relaxáciu so svojimi blízkymi. Ľudia cestujú kvôli tomu, aby spoznávali nové miesta a no...
|
|
2,8 |
38x |
|
Využitie marketingu v organizácii zaoberajúcej sa distribúciou zdravotníckych prostriedkov
Diplomová práca90 s. / 5. roč. / zip
Hlavným cieľom našej diplomovej práce je na základe marketingovej analýzy navrhnúť
marketingový plán vrátane marketingovej stratégie, marketingového mixu a plánu implementácie.
Celý marketingový výskum bol vykonaný vo firme zaoberajúcej sa distribúciou zdravotníckych
prostriedkov. V tejto práci sme pre novo zavádzaný produkt uskutočnili prieskum trhu
s diagnostickými súpravami v Českej republike. Vychádzajúc zo SWOT analýzy a prieskumu trţného
prostredia firmy VIDIA s.r.o....
|
|
1,8 |
11x |
|
Marketingová komunikačná stratégia - imidž mesta Bardejov
Seminárna práca7 s. / 5. roč. / doc
Cieľom seminárnej práce je na základe sociologického prieskumu zistiť rozdiel v chápaní vlastného imidžu mesta verejnosťou. Informácie o vlastnom imidži mesta Bardejov som čerpala zo strategického plánu mesta a pri výbere nástroja komunikácie som vychádzala z teoretických marketingových poznatkov.1. VLASTNÝ IMIDŽ MESTA BARDEJOV1.1 Strategický plán rozvoja mestaBardejov má v rámci strategického rozvoja mesta vypracovaný od roku 2004 strategický plán, ktorý bol schválený ako "Program hospodárskeho...
|
|
0,2 |
23x |
|
Študijný materiál z predmetu Strategický marketing
Študijný materiál23 s. / 4. roč. / docx
1.1 Podstata strategického riadenia podnikov- je to nástroj, ktorý podnik používa na dosiahnutie svojich cieľov. Vymedzujú sa ňou dlhodobé ciele, volia postupy na ich plnenie a alokujú zdroje na ich dosiahnutie. Východiskom tvorby stratégie je analýza zákazníkov, konkurentov a schopností podniku, označená ako analýza 3C.Analýza zákazníkov:- Kto tvorí zákaznícku bázu podniku- Kde a kedy zákazníci nakupujú- Čo motivuje zákazníkov k nákupu- Aká je segmentácia konkrétneho produktového trhu z hľadisk...
|
|
0,1 |
14x |
|
Marketingová stratégia podniku Kovotvar Kúty
Projekt14 s. / 4. roč. / docx
Charakteristika podnikuVýrobné družstvo Kovotvar Kúty vzniklo na Slovensku dňa 1.10.1953 pod názvom TOPĽA. Od doby založenia po dnešné dni družstvo prešlo obrovským vývojom a mnohými zmenami ako nutnosť prispôsobiť sa podmienkam spoločnosti a trhu. V roku 1964 bol stanovený názov KOVOTVAR KÚTY, ktorý mal prevádzky okrem Kútov aj v Šaštíne, Holíči a Jablonici. Družstvo sa tak stalo jedným z najvýznamnejších podnikov v regióne – Západné Slovensko. Pre celkový vývoj družstva a jeho smerovanie boli ...
|
|
0,6 |
46x |
|
Marketing a manažment - vypracované štátnicové otázky
Štátnicové otázky185 s. / 5. roč. / zip
1. Pojem, proces a teórie rozhodovaniaV manažmente má rozhodovanie privilegované postavenie. Prostredníctvom rozhodovania sa realizujú výsledky plánovania, organizovania, koordinovania a práce s ľuďmi.Herbert Simon rozlišuje 2 druhy rozhodovania: 1) naprogramované rozhodovanie - rieši problémy, s ktorými sme sa už stretli, problémy rutinné a opakované. Poznáme postup riešenia, máme urobený program, používajú sa pravidlá, štandardné postupy a taktiky 2) nenaprogramované rozhodovanie - rieši probl...
|
|
0,5 |
24x |
|
Strategický marketing - vypracované otázky na skúšku
Vypracované otázky25 s. / 4. roč. / doc
Vypracované otázky (81 otázok) na skúšku zo Strategického marketingu na SPU v Nitre.
1. Definície marketing a strategický marketing
Marketing je podniková filozofia založená na poznaní trhu.
Marketing orientuje podnik na uspokojovanie potrieb spotrebiteľov.
Marketing je metóda, postup uvedenia nápadu na trh.
Marketing je spôsob riadenia a podnikania.
Strategický marketing je aktivita založená na riadení jednotlivých činností a ich koordinácií a súčinnosti čiastkových op...
|
|
0,3 |
40x |
|
Marketingová stratégia pre tankovaciu sieť Slovnaft
Seminárna práca44 s. / - roč. / doc
Az elmúlt évtizedek során a világ gazdaságában rengeteg változás zajlott le. Ezek a változások természetesen az energiaszektort sem kerülték el, a világ növekvő energiaigényének kielégítésére, és a versenyképesség megőrzésére való törekvés többek közt az olajipar átalakulását is eredményezte. Kialakultak olyan hatalmas multinacionális olajipari csoportok, mint az ExxonMobil, a BP, a Shell, vagy a TotalFinElf, amelyek az olajpiac nagy részét irányításuk alatt tartják, miközben olyan kisebb, regio...
|
|
0,6 |
4x |
|
Masážne štúdio Jasmin - marketingová stratégia
Projekt16 s. / 4. roč. / docx
Vypracovaná marketingová stratégia (výrobková, cenová, distribučná, komunikačná politika) pre konkrétny podnik. V tomto prípade ide o fiktívny podnik.
2 Vízia, poslanie, filozofia
Všetci sme závislí na zdraví, stabilite a prosperite komunity....
Vízia: Masážou k duševnej rovnováhe.
Poslanie: Naším poslaním je poskytovať kompletnú terapeutickú starostlivosť s cieľom nájsť fyzickú bolesť, zmierniť ju a postupne odstrániť. Zároveň sa snažíme zistiť jej príčiny, a tým pomôcť navráteniu st...
|
|
0,4 |
24x |
|
Investičný projekt - Reštaurácia Healthy Food
Ekonomický plán37 s. / 3. roč. / docx
V Projekte som sa rozhodla vypracovať podnikateľský plán týkajúci sa prevádzkovania reštaurácie. Názov pod ktorou bude reštaurácia vystupovať na trhu je Healthy Food. Na svoju podnikateľskú činnosť použijem vlastné a cudzie zdroje financovania. Priestory na prevádzku reštaurácie budú prenajaté na námestí SNP v Banskej Bystrici. Firma nepodceňuje riziká, ktoré zo sebou podnikanie prináša. Bude sa snažiť prispôsobiť chod svojej prevádzky k očakávaným rizikám. Existujú však riziká, ktoré reštauráci...
|
|
0,4 |
8x |
|
Marketingová stratégia (otázky na skúšku)
Vypracované otázky23 s. / 4. roč. / doc
Na vývojové fázy strategického riadenia existujú viaceré názory, ktoré sú zhodné v tom, že prezentujú postupný prechod od jednoduchších prístupov k zložitejším, od mechanických riešení k tvorivým, od reagovania predovšetkým na interné problémy taktiež na externé a na zosúladenie takýchto predpokladov.•Finančne orientované plánovanie - začalo sa presadzovať v 50-tych rokoch a 60-tych rokoch 20. storočia. Dôraz sa kládol na krátkodobé riadenie, preferuje funkčné prístupy k riadeniu a typickými nás...
|
|
0,2 |
3x |
|
Otázky ku skúške Marketingová stratégia
Vypracované otázky14 s. / 4. roč. / zip
1. Podstata strategického marketingu
Marketingovou stratégiou rozumieme dlhodobú koncepciu činnosti podniku v oblasti marketingu a jej zmyslom je premyslene a účelne rozvrhnúť zdroje podniku tak, aby mohli byť čo najlepšie splnené dva základné ciele: spokojnosť zákazníka a dosiahnutie zisku a výhody pred konkurenciou.
2. Marketing a strategický marketing
Marketing znamená uvedomelé, na trh orientované vedenie podniku, kde zákazník je v centre pozornosti počas celého podnikateľského procesu. ...
|
|
0,1 |
102x |
|
Poznámky z prednášok z Marketingu
Prednášky16 s. / 1. roč. / doc
Zjednodušená definícia: Marketing je veda o nákupnom správaní o potrebách nás kupujúcich.Marketing má svoj evolučný vývoj. Vznikol v Amerike ako dôsledok vysokého stupňa nasýtenosti trhu. Dovtedy kým trh fungoval v zmysle, že dopyt prevyšoval ponuku, marketing existovať ako veda nemusel, marketing nikto nepotreboval. Marketing začali používať subjekty pôsobiace na trhu až vtedy, keď začali mať problémy s odbytom produktov. Dnes, keď sa trh hemží konkurenčnými producentmi, marketing začína mať sv...
|
|
0,1 |
14x |
|
SWOT analýza Fakulty Mechatroniky TnUAD
Analýza8 s. / 3. roč. / doc
Marketingová stratégia Fakulty Mechatroniky TnUAD (plán hry) je usporiadaný marketingový postup, o ktorom sa predpokladá, že jeho pomocou dosiahnu podnikateľské jednotky svoje marketingové ciele. Zahŕňa špecifické stratégie pre cieľové trhy, marketingový mix a úroveň marketingových výdavkov. Odvíja sa od poznania potrieb zákazníka. Marketingovou stratégiou sa organizácia snaží na rozdiel od strategického plánovania už konkrétnejšie definovať a najmä dosiahnuť podnikové ciele. Jedným zo základnýc...
|
|
0,1 |
25x |
|
Tradičné marketingové myslenie
Ročníková práca11 s. / 4. roč. / doc
ZadanieSilné a slabé stránky tradičného marketingového myslenia- vymedzenie potrieb zákazníkov,- definícia trhu,- výber trhu,- tržné kategórie a subkategórie. Cieľ práceCieľom tejto práce je zhodnotenie marketingovej situácie reálnej firmy použitím tradičných marketingových metód, čiže segmentácie trhu a pozicioningu. Tieto metódy budú aplikované na reklamnú agentúru ADS ballooning s.r.o.
|
|
0,2 |
0x |
|
Marketingová stratégia konkrétneho hotela
Seminárna práca39 s. / 2. roč. / doc
Hotel sa nachádza v Oravskom Podzámku , v obci ležiacej v regióne Oravy. Hotel sa nachádza v budove , ktorá bola postavená v roku 1893 . Od svojho počiatku plní svoju pôvodnú funkciu Je to prvý hotel zriadený na území Oravy.Počas svojo fungovania prešiel mnohými zmenami .Menili sa manažéri , menili sa majitelia , menil sa vzhľad hotela . Hotel pôvodne patril Oravskému Komposesorátu - spolku spravujúcemu podstatnú časť majetkov na Orave . Blízky hrad navštevovalo už v tej dobe veľa turistov a bol...
|
|
3,5 |
74x |
|
Investičný projekt - Coffee-house, s.r.o.
Ekonomický plán47 s. / 3. roč. / doc
Cieľom investičného projektu bolo vytvoriť úspešnú, konkurencie schopnú kaviareň, so stabilnou pozíciou na trhu, tak aby získala čo najviac stálych zákazníkov a uspokojovala ich požiadavky v maximálne možnej miere. Dôvodom založenie kaviarne je okrem pozitívneho vzťahu ku kávovej kultúre aj rastúci záujem o služby tohto druhu ako ukazujú prieskumy stále viac Slovákov si vychutná šálku kávy v príjemnom prostredí kaviarne mimo domova.Doba životnosti projektu je 4 roky.Základné imanie budú tvoriť p...
|
|
0,8 |
45x |
|
Projektová marketingová štúdia
Semestrálna práca22 s. / 2. roč. / doc
Profil firmyFirma okrem mlieka vyrába aj celý rad iných mliekárenských výrobkov :syry, korbáčiky, nátierky, jogurty, smotany atď. Firma svoju činnosť orientuje na región Kysuce. Hoci trh s mliečnymi výrobkami je v tomto regióne pomerne vyvážený, firma zaujala a získala významnú pozíciu vďaka cenovej dostupnosti a kvalite poskytovaných produktov.Poslanie firmyPoslaním firmy je poskytovať svojim zákazníkom kvalitné produkty, vytvárať svojim zamestnancom uspokojujúce pracovné podmienky pri dlhodobo...
|
|
0,3 |
24x |
|
Strategický marketingový manažment
Poznámky78 s. / 2. roč. / doc
Stratégia je nástroj, ktorý podnik používa na dosiahnutie svojich cieľov. Stratégiou sa vymedzujú dlhodobé ciele podniku, volia sa postupy na ich naplnenie a alokujú zdroje na ich dosiahnutie. Cieľ: - vymedzenie plánov „správania sa“ na trhu v dlhodobom horizonte (max. 3 roky), - hľadanie metód dosiahnutia strategických trhových cieľov (ako?), - smerovanie podnikania (ktoré trhy, ktoré produkty) - bázou je „kritérium efektívnosti“ - robiť správnu vec (efektívnosť sa zameriava na dlhodobé použiti...
|
|
0,7 |
13x |
|
Inovácia produktu - čaj
Seminárna práca29 s. / 1. roč. / docx
1. ÚVODSlovenský výrobca čajov zavádza na trh v prémiovej kategórii čajov Teahouse desať unikátnych noviniek. Súčasťou inovácie je zároveň aj redesign obalov celého produktového radu devätnástich čajov.Cieľom výrobcu bolo vytvorenie špecifického dizajnu pre dosiahnutie nezameniteľnosti na pultoch v predajniach. Zvolil si preto špeciálnu techniku ručnej kresby akvarelovou pastelkou na obaly jednotlivých čajov, ktorá sa v Európe na čajoch používa vôbec po prvýkrát.Značka čajov Teahouse prišla aj s...
|
|
0,2 |
18x |
|
Marketingový plán - Penzión Stella
Ekonomický plán37 s. / 3. roč. / doc
V marketingovej koncepcii penziónu Stella ** sme vychádzali zo súčasných podmienok v rámci hospodárskeho vývoja na Slovensku. V prípade rôznych zmien bude samozrejme potrebné aktualizovať jednotlivé časti plánu, aby zvolený podnik efektívne fungoval.
Pri tvorbe plánu som sa snažila zlúčiť získané teoretické vedomosti s praxou v podnikateľskom prostredí a aj vďaka vlastným myšlienkam stanoviť efektívne predpoklady pre činnosť novovznikajúceho podniku. Ukázalo sa, že podnik má predpoklad uspokojo...
|
|
0,3 |
4x |
|
Podnikateľský plán Unitherm - Peter Novák
Ekonomický plán8 s. / 1. roč. / doc
Firma Unitherm - Peter Novák zaháji svoju činnosť 1.1.2008. Maloobchodná a veľkoobchodná činnosť bude vykonávaná na základe živnostenského listu.
Predajňa bude otvorená v pracovné dni (t.j. pondelok - piatok) v čase od 7.30 do 16.30 a v sobotu v čase 8.00 do 12.00.
Firma bude platiteľom DPH.
Firma bude viesť jednoduché účtovníctvo.
Základnou podnikateľskou myšlienkou je otvorenie maloobchodného predaja v oblasti vybavenia kúpeľní, rôzneho vodoinštalačného, kúrenárskeho a plynárenskéh...
|
|
0,1 |
19x |
|
Podnikateľský plán - Penzión Studnička
Ekonomický plán18 s. / 3. roč. / doc
Tento business plán bol spracovaný za účelom definovania základných marketingových atribútov pre úspešný rozvoj služieb cestovného ruchu. Business plán je dôležitý z pohľadu výraznej zmeny produktu: kúpy penziónu, zvýšenie využitia ubytovacích a stravovacích kapacít, a vybudovanie doplnkových služieb. Cieľom je dosiahnuť a udržať vyťaženosť Penziónu Studnička formulovaním marketingových nástrojov a aktivít tak, aby tento penzión patril medzi zariadenia s vysokým štandardom, kvalitou, spoľahlivos...
|
|
0,3 |
57x |
|
Podnikové plánovanie - projekt Peky&co
Projekt44 s. / 3. roč. / doc
1 Prehľad základných informácii
Názov podniku: Peky&co
Adresa: Nitra, okres Nitra
Právna forma : voľná živnosť
Predmet ćinnosti : výroba pekárskych výrobkov, zásobovanie kompletným sortimentom nielen menších odberateľov ale aj väčších odberateľov v okolí miest Trnava, Topoľčany, Šaľa, Levice
Cieľ podnikateľského plánu
Účelom tohto podnikateľského plánu je získanie finančných prostriedkov na realizovanie nových výrobných systémov...
|
|
16,2 |
12x |
|
Investičný projekt - rozšírenie dielne (nákup CNC frézy)
Semestrálna práca38 s. / 3. roč. / doc
Práca je zameraná na cnc dielňu a na investíciu do novej cnc frézy, obsahuje charakteristiku firmy jej organizáciu, analýzu trhu a konkurencie, marketingovú stratégiu, výrobný program, vstupy a výstupy, personálny plán, implementačný plán a na záver analýzu rizikovosti plánu...
|
|
0,7 |
42x |
|
Marketingová distribučná politika (zameranie na na distribúciu pri vstupe na nový trh)
Prezentácia36 s. / 1. roč. / pptx
Táto prezentácia zameraná na tému Distribučná politika obsahuje aj prípadovú štúdiu na túto tému. Prezentácia je zemeraná na distribúciu pri vstupe na nový trh. Prezentácia obsahuje množstvo zaujímavých poznatkov, obrázkov a grafov.
|
|
17,2 |
2x |
|
Poisťovňa union
Semestrálna práca44 s. / 3. roč. / docx
Union poisťovňa, a.s. bola založená v roku 1992 a patrí medzi zakladajúcich členov Slovenskej asociácie poisťovní. V roku 1997 vstúpil do Unionu majoritný akcionár s bohatými skúsenosťami v oblasti poisťovníctva - finančná skupina Eureko B.V. Holandsko.
Union ponúka viac ako 80 produktov životného a neživotného poistenia pre individuálnu ako aj firemnú klientelu. Spoločnosť je dlhodobo lídrom, s podielom cca 50 %, na trhu cestovného poistenia, má dominantné postavenie v oblasti špeciálnych rizí...
|
|
0,6 |
35x |
|
Prehľadné prednášky na Marketing
Prednášky23 s. / 3. roč. / docx
2. Marketingová stratégia• proces, prostredníctvom ktorého sa zabezpečuje efektívne fungovanie podniku.• Stratégia odpovedá na otázku akým spôsobom, postupom, chceme dosiahnuť ciele, taktika stanoví konkrétne kroky .Čo je stratégia? Definícia 1: Stratégia spočíva v cieľavedomom budovaní budúceho stavu riadeného objektu alebo procesu, a to pevnými vymedzenými cestami, ktoré umožňujú pružne reagovať na vplyvy externých síl v priebehu postupu k cieľu. Definícia 2: Stratégia je spôsob, ako dosiahnuť...
|
|
2,1 |
0x |
|
Marketingový audit konkrétneho podniku
Semestrálna práca22 s. / 3. roč. / doc
V práci je opísaná charakteristika podniku, jeho história až po súčasnosť. Snažila som sa urobiť audit marketingového prostredia (makroprostredie a mikroprostredie podniku). V charakteristike mikroprostredia som sa pokúsila analyzovať trh prostredníctvom Porterovho modelu piatich síl. Ďalej som v práci opísala audit marketingovej stratégie podniku, kde som charakterizovala dlhodobé ciele podniku, varianty stratégie, uskutočnila som SWOT analýzu interného a externého prostredia podniku. Ďalej so...
|
|
0,2 |
20x |
|
Podnikateľský plán - Vojenská zotavovňa GERLACH
Ekonomický plán28 s. / 3. roč. / doc
Pre vypracovanie nášho záverečného semestrálneho projektu sme si vybrali Podnikateľský plán Vojenskej zotavovne GERLACH.
Cieľom našej práce bolo vypracovať podnikateľský plán fiktívneho podnikateľského subjektu, ktorého prevádzka je spojená s Ozbrojenými silami Slovenskej republiky.
Tématiku Vojenskej zotavovne sme si vybrali práve preto, lebo sme súčasťou Ozbrojených síl Slovenskej republiky a zhodli sme sa na tom, že pre profesionálnych vojakov je pri ich náročnom povolaní oddych, rela...
|
|
0,2 |
6x |
|
Úvod do strategického marketingu a jeho základné kategórie
Prednášky41 s. / - roč. / doc
Stratégia a marketingová stratégiaStratégia» pojem pochádza zo starovekého Grécka a súvisel s vojnami → umenie veliteľa viesť boj» v terminológii obchodníkov a výrobcov znamená schopnosť rozhodovať na základe vysokej odbornosti a profesionality» stratégia je riadenie určitej činnosti pre dosiahnutie základných cieľov, obecný postup, umenie koncepčne dosahovať stanovené ciele» taktika je tu chápaná ako „v danej situácii voľba čiastkových, priestorovo a časovo obmedzených postupov“» vo všeobecnom ...
|
|
0,8 |
3x |
|
Základné stratégie a prvky, fázy životného cyklu výrobkov a ich význam
Seminárna práca7 s. / 3. roč. / doc
Výrobková politika je jednou z hlavných kategórii marketingového programu realizáciou, ktorej presadzuje podnik svoju stratégiu na domácom i zahraničnom trhu.
Pri charakterizovaní pojmu výrobková politika je vhodné rozdeliť ho na dve časti:
- Prvá časť pojmu sa týka výroby. Výrobu možno charakterizovať ako proces kvalitatívnych a kvantitatívnych zmien pracovného predmetu, ktoré ovplyvňuje človek svojou prácou a poznatkami, ktorých cieľom je produkcia výrobku.
- Druhá časť pojmu politika j...
|
|
0,1 |
2x |
|
Marketingová stratégia - materiál externisti
Prednášky96 s. / 4. roč. / docx
Marketingová stratégia- potrebný materiál na skúšku , dištančná forma, ext. z prezentácií preklopené do Wordu z PDF poskytnutých prezentácií, ZS ku skúške bolo potrebné vypracovať seminárnu prácu podľa pokynov prednášajúcej. V poskytnutých materiáloch sú zahrnuté všetky potrebné kapitolyCena = dohodnutá peňažná suma medzi predávajúcim a kupujúcim, = cenová tarifa, = najdôležitejší determinant nákupného rozhodovania spotrebiteľa?- jediný prvok marketingového mixu prinášajú zisk,Ceny produktov sa ...
|
|
2,4 |
19x |
|
Marketingová stratégia poisťovne
Seminárna práca6 s. / 2. roč. / doc
Marketingová stratégia poisťovne
Charakteristickým rysom úspešnej firmy v konkurenčnom prostredí je vysoká kvalita jej riadenia. Prevedené do prakticky realizovateľnej podoby to znamená osvojiť si a zaviesť spôsob riadenia, založený na riadení výkonnosti od vrcholových manažérov počnúc a „posledným“ zamestnancom končiac. Všetky tieto aspekty vytvárajú identitu spoločnosti - jej kultúru, ktorú spoločnosť uplatňuje tak vo vzťahu k svojim klientom, zamestnancom ako aj finančným konzultantom. Iná c...
|
|
0,1 |
14x |
|
Podnikateľský zámer - RelaxPoint, s.r.o.
Ekonomický plán19 s. / 3. roč. / doc
Tento podnikateľský zámer je vytvorený za účelom predstavenia myšlienky a spôsobu, akým by som ju chcela zrealizovať. Chcem založiť podnik, z dôvodu medzery na trhu týkajúcom sa kvalitných relaxačných služieb. Podnik bude mať výstižný názov - RelaxPoint a bude sa zaoberať poskytovaním kvalitných relaxačných služieb - masážou, saunou, vírivkou a soláriom, ako aj predajom nealkoholických a energetických nápojov. RelaxPoint bude umiestnený v prenajatých atraktívnych priestoroch administratívno-obch...
|
|
0,6 |
14x |
|
Marketigová analýza Skyeurope airlines
Analýza29 s. / 3. roč. / doc
Trh leteckej dopravy je súčasťou dopravného trhu. Jeho základnou funkciou je zabezpečovanie pravidelnej a nepravidelnej vnútroštátnej a medzinárodnej prepravy osôb, tovaru a pošty. Základnou právnou normou upravujúcou problematiku leteckej dopravy v republike je Zákon č. 143/1998 o letectve (Letecký zákon).
Trh leteckej dopravy je na Slovensku kontrolovaný a regulovaný viacerými inštitúciami. Hlavnou inštitúciou, pod ktorej dohľad spadajú všetky subjekty leteckej dopravy je Ministerstvo dopr...
|
|
0,4 |
76x |
|
Bankový marketing
Prednášky54 s. / 2. roč. / ppt
Ukážka:Bankový marketing Marketing je proces plánovania a realizácie koncepcie, tvorby cien, propagácie a rozširovania myšlienok, tovaru a služieb, za účelom vyvolania výmeny, ktorá uspokojí požiadavky jednotlivcov a organizácií. (Americká marketingová asociácia)
|
|
0,3 |
46x |
|
Tvorba komunikačných stratégií vo vybranej finančnej inštitúcií
Semestrálna práca12 s. / 3. roč. / doc
Komunikovať v marketingovej filozofii znamená na jednej strane informovať, oboznamovať s produktmi a službami, vysvetľovať ich vlastnosti a použitie, vyzdvihnúť ich úžitok, kvalitu, hodnotu a prospešnosť, a na druhej strane zostať otvorený a nebrániť sa informáciám prichádzajúcim z externého prostredia, vedieť aj počúvať, prijímať podnety a reagovať na požiadavky klientov. Je samozrejme, že tak ako sa rozširuje sortiment bankových produktov, vznikajú nové a nové trhy, a tak musí komunikácia nach...
|
|
0,1 |
8x |
|