Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Masážne štúdio Jasmin - marketingová stratégia

«»
Prípona
.docx
Typ
projekt
Stiahnuté
30 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
40480
Posledná úprava
02.07.2012
Zobrazené
1 615 x
Autor:
sunnygirl4
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Vypracovaná marketingová stratégia (výrobková, cenová, distribučná, komunikačná politika) pre konkrétny podnik. V tomto prípade ide o fiktívny podnik. 

2 Vízia, poslanie, filozofia
Všetci sme závislí na zdraví, stabilite a prosperite komunity....
Vízia: Masážou k duševnej rovnováhe.

Poslanie: Naším poslaním je poskytovať kompletnú terapeutickú starostlivosť s cieľom nájsť fyzickú bolesť, zmierniť ju a postupne odstrániť. Zároveň sa snažíme zistiť jej príčiny, a tým pomôcť navráteniu stratenej rovnováhy človeka, pretože rovnováha vedie k duševnej pohode.

Podniková filozofia: Každý človek si zaslúži osobitnú starostlivosť. To sa snažíme dosiahnuť prostredníctvom klasických i alternatívnych techník a terapií. Transformáciou požiadaviek zákazníkov aktívne prispievame k tvorbe nových produktov. Naši klienti majú možnosť vybrať si z kvalitných a cenovo dostupných služieb, ktoré sa neustále zlepšujú vďaka nášmu osobnému a profesionálnemu rastu. Naše portfólio služieb tvoria kvalitné a výhradne environmentálne ohľaduplné prostriedky. Poskytujeme masáže a terapie pre každého bez ohľadu na vek alebo druh vykonávanej práce. Zvlášť sa zameriavame i na deti v programe „Kojenecké masáže“, kde pomáhame prehĺbiť vzťah a dôveru medzi rodičmi a ich deťmi.
...

Kľúčové slová:

marketingová analýza

SWOT analýza

vízia podniku

filozofia podniku

stratégia podniku

analýza mikroprostredia

podniková filozofia



Obsah:
  • 1 Charakteristika podniku
    2 Vízia, poslanie, filozofia
    3 Ciele štúdia Jasmin
    4 Analýza mikroprostredia
    5 Analýza SWOT
    5.1 Identifikácia silných a slabých stránok vo vybranom podniku
    5.2 Matica výkonu a dôležitosti
    5.3 Posúdenie príležitostí a hrozieb podniku
    5.4 Hodnotenie konkurentov
    6 Výrobková politika
    6.1 Formulovanie marketingových produktových stratégií
    6.2 Značka
    7 Komunikačná politika
    8 Distribučná politika
    9 Cenová politika