Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

44 538   projektov
3 nových

Inovácia produktu - čaj

«»
Prípona
.docx
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
20 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
42084
Posledná úprava
11.05.2013
Zobrazené
1 149 x
Autor:
Zigi
Facebook icon
Detaily projektu
Popis:
1. ÚVOD
Slovenský výrobca čajov zavádza na trh v prémiovej kategórii čajov Teahouse desať unikátnych noviniek. Súčasťou inovácie je zároveň aj redesign obalov celého produktového radu devätnástich čajov.Cieľom výrobcu bolo vytvorenie špecifického dizajnu pre dosiahnutie nezameniteľnosti na pultoch v predajniach. Zvolil si preto špeciálnu techniku ručnej kresby akvarelovou pastelkou na obaly jednotlivých čajov, ktorá sa v Európe na čajoch používa vôbec po prvýkrát.
Značka čajov Teahouse prišla aj s novými príchuťami. Výrobca sa pri tvorbe nových druhov čajov inšpiroval a zakomponoval do čajových zmesí nové prvky ako lotosový kvet, japonskú čerešňu, egyptskú mätu, kvet pomarančovníka či aromatizovaný organický čaj, ktoré sú použité vôbec po prvý krát na slovenskom trhu.

1.1. CHARAKTERISTIKA SPOLOČNOSTI
Sme skupina podnikov so značkovými výrobkami, ktorá vyrába chutné, zdravé a ekologické produkty, zodpovedajúce najvyšším kvalitatívnym požiadavkám.
Mimoriadna starostlivosť a neustála kontrola kvality sú základnými piliermi nášho každodenného obchodu. Pre svojich zákazníkov a dodávateľov sme spoľahlivým partnerom. Sme na budúcnosť sa orientujúca, dynamická rodinná firma s bohatým zastúpením svojich výrobkov.Kvalifikovaní a motivovaní zamestnanci sú potenciálom našej spoločnosti.
...

Kľúčové slová:

inovácia

čaj

produkt

projekt

manažment

marketingová stratégia

marketingový mix

komunikačná stratégia



Obsah:
  • 1. Úvod 4
    1.1. Charakteristika spoločnosti 4
    1.2. Výrobkové portfólio 4
    1.3. Cieľe podniku 4
    1.4. Pôvodný produkt 5
    2. Tvorba invencie 5
    2.1 Kritéria pre posudzovanie realizovateľnosti projektu 7
    3.3. Definovanie 9
    3.4. Definícia kritérií, hodnotenia úspechu 10
    3.5. Odhad predbežných zdrojov 11
    3.6. Identifikácia rizík a možností ich eliminácie 11
    4.1 Dekompozícia prác na projekte 14
    4.2 Usporiadanie aktivít podľa časových a logických nadvӓzností 16
    4.3 Určenie kritickej cesty 19
    6 Kontrola projektu 26
    7.1 Marketingová stratégia pre danú inováciu 27
    7.2 Marketingový mix (tzv.4p) 27
    7.3 Komunikačná stratégia 28
    7.4 Propagácia inovovaného produktu prostredníctvom vybraných nástrojov 28
    7.5 Metóda semaforu 28
    7.6 Zhrnutie projektu 29