Olympus Corp. - Analýza vstupu na trhy Strednej Európy
Semestrálna práca31 s. / 3. roč. / doc
Cieľom mojej práce je vykonať komplexnú analýzu vstupu japonského výrobcu na ma-ďarský trh. Pri zohľadnení všetkých aspektov trhu budem analyzovať podmienky vstupu na trh. Podotýkam, že určité časti práce nezodpovedajú úplne realite, keďže som sa k nim nemohol dopracovať. Pri týchto častiach som sa snažil použiť sekundárne zdroje informácií. Pri vstupe na nové trhy, každá spoločnosť uvažuje nad viacerými alternatívami. OLYMPUS je v súčasnosti zastúpená takmer v každom štáte na svete, avšak vo vä...
|
|
0,5 |
10x |
|
U. S. Steel Košice a. s. na slovenskom, českom a ukrajinskom trhu
Semestrálna práca42 s. / 3. roč. / docx
The United States Steel Corporation so sídlom v Pittsburghu je najväčším výrobcom ocele v USA a spolu so svojimi európskymi závodmi patrí medzi popredných výrobcov ocele na svete. Bola založená 25. februára 1901 a uvedená do prevádzky 1. apríla ako holdingová spoločnosť. Vychádzala z vizionárskych predstáv a skúseností obchodníka a priemyselníka Andrewa Carnegieho, finančníka Johna P. Morgana a právnika Elberta H. Garyho. Spoločnosť bola taká obrovská, že v roku 1901 tvorila 7% hrubého domáceho ...
|
|
0,7 |
11x |
|
Medzinárodný marketing aplikovaný na spoločnosť Mcdonald`s
Semestrálna práca55 s. / 3. roč. / doc
Medzinárodný marketing je proces, ktorého cieľom je optimalizácia zdrojov a vyhľadávanie príležitosti na svetovom trhu. Je zameraný na zlepšenie možnosti uplatenia produktov na zahraničných trhoch, čo vedie k uspokojeniu potrieb a želaní zahraničných zákazníkov. Spoločnosť, ktorá chce preniknúť na zahraničné trhy, musí realizovať výskum zahraničného trhu a segmentáciu, výber cieľového trhu, medzinárodný marketingový mix a voliť formu vstupu na zahraničný trh.Jedným z hlavných úspechov spoločnost...
|
|
0,9 |
52x |
|
Vstup firmy VIJAM, s. r. o. na zahraničný trh
Semestrálna práca23 s. / 5. roč. / docx
Jeden z hlavných cieľov prípadovej štúdie je vybrať pre spoločnosť VIJAM zahraničný trh a na ňom rozvíjať svoje podnikateľské aktivity. VIJAM, s. r. o. sa zaoberá výrobou, predajom, vývojom, distribúciou a montážou sedacích súprav. Spoločnosť v súčasnosti pôsobí v Slovenskej republike.Na splnenie hlavného cieľa bolo potrebné si určiť čiastkové ciele, a to na základe osvojenia si poznatkov z oblasti medzinárodného obchodu, o rôznych formách vstupu firmy na zahraničný trh a o metódach použív...
|
|
0,1 |
69x |
|
IKEA - Semestrálny projekt z Medzinárodného manažmentu
Semestrálna práca20 s. / 4. roč. / docx
1 Zrod a vývoj spoločnosti, súčasný stavIkea sa vyvíjala v južných lesoch Švédska, pričom sa stala významnou obchodnou spoločnosťou vo vyše 40 krajinách a teritóriách po celom svete. Firmu založil v roku 1943 švéd Ingvar Kamprad. Ako názov firmy použil svoje iniciály I a K spolu s písmenom E, čo bolo písmeno z názvu farmy rodičov a posledné A je odvodené od jeho rodného mesta Agunnaryd. Prvý obchod otvoril v meste Älmhult vo Švédsku v roku 1958 a od vtedy bola expanzia vo veľkom náraste. V súčas...
|
|
0,8 |
16x |
|
Prípadová štúdia - Výber vhodného zahraničného trhu pre ďalší rozvoj spoločnosti Hotel Turiec
Semestrálna práca16 s. / 5. roč. / pdf
Základným cieľom v tejto prípadovej štúdii je vybrať najatraktívnejší zahraničný trh pre ďalší rozvoj spoločnosti a konkurenčnú výhodu, na základe činiteľov, ktoré sú pre spoločnosť relevantné. Pokúsim sa vytvoriť základné otázky pre vytvorenie riešení danej problematiky. Otázky budem zostavovať tak aby som mohol na ne čo najefektívnejšie odpovedať.
|
|
0,5 |
48x |
|
Vitis Pezinok, s.r.o.
Semestrálna práca29 s. / 3. roč. / doc
Víno patrí medzi najobľúbenejšie nápoje nielen na Slovensku. Mnohé výskumy a štúdie dokazujú jeho priaznivé účinky na organizmus. S hroznom a vínnou révou sa stretávame už v mladšej dobe kamennej. Vinič patrí medzi najstaršie kultúrne rastliny. Podľa mnohých autorov má svoj pôvod v strednej Ázii, v okolí Kaukazu, Kaspického a Čierneho mora. Odtiaľ sa šíril do Egypta, Babylonu a Grécka. Vojnové spory medzi Gréckom a Rímskou ríšou znamenali rozšírenie viniča aj k Rimanom. Následne sa prostredníctv...
|
|
0,7 |
27x |
|
Samsung (medzinárodný marketing)
Semestrálna práca23 s. / 3. roč. / docx
1. Strategický kontext firmy
Historický vývoj spoločnosti
Spoločnosť Samsung je svetovým výrobcom spotrebnej elektroniky, mobilných telefónov a digitálnych médií. Pôsobí v 57 krajinách sveta a je v celkovom hodnotení jednou z popredných firiem na svete.
Spoločnosť Samsung vznikla 1. marca 1938 v kórejskom meste Daegu. Zakladajúcim predsedom bol Byung-Chull Lee. Na začiatku sa jeho podnik zameriaval najmä na predaj a vývoz sušených rýb, zeleniny a ovocia z Kórey do Mandžuska a Pekingu. A...
|
|
0,1 |
98x |
|
Kofola a.s. (Výber vhodného trhu na rozšírenie pôsobnosti)
Semestrálna práca34 s. / 2. roč. / doc
1. ÚvodCieľom našej práce bude vybrať vhodnú krajinu pre spoločnosť Kofola na rozšírenie jej pôsobnosti a zároveň popísať stratégiu vstupu a aktivity pre jednotlivé prvky marketingového mixu na túto krajinu. Ako podklad na výber a rozhodnutia nám budú slúžiť informácie získané o dvoch zahraničných trhoch, ktoré budeme charakterizovať, analyzovať. Hlavným kritériom nášho výberu bude segmentačná tabuľka, ktorá zohladňuje všetky relevantné dáta o oboch krajinách.2. Profil firmyKofola patrí už nieko...
|
|
1,3 |
133x |
|
Medzinárodný manažment - Automobilový priemysel
Semestrálna práca16 s. / 4. roč. / doc
1. Úvod Automobilový priemysel je priemyselné odvetvie, ktoré sa zaoberá vývojom, výrobou, marketingom a predajom motorových vozidiel. Menovite do tohto odvetvia patria všetky automobilky, ale aj ich subdodávatelia.Najväčšou svetovou automobilkou je Toyota (podľa tržieb i počtu predaných vozidiel), ktorá na pomyselnom tróne vystriedala General Motors v roku 2008 (po 27 rokoch). Najväčším subdodávateľom je nemecký strojársky gigant Bosch, ktorý má obchodné vzťahy v podstate so všetkými svetovými ...
|
|
3,0 |
1x |
|
Seminárna práca na Medzinárodný marketing - aplikácia na firmu Volkswagen Slovakia a.s.
Ročníková práca33 s. / 3. roč. / doc
V mojej seminárnej práci som si vybral firmu Volkswagen Slovakia a.s., ktorá v Slovenskej republike vystupuje v úlohe dcérskej spoločnosti koncernu Volkswagen A.G. so sídlom v nemeckom Wolfsburgu a je u nás najväčším výrobcom automobilov a naším najväčším exportérom. Pre túto spoločnosť som sa rozhodol aj preto, lebo som v minulosti využíval produkt tejto firmy a bol som s ním spokojný. Poďme sa teda bližšie pozrieť na odvetvie v ktorom táto firma pôsobí.Analýza odvetviaAutomobilový priemysel za...
|
|
0,8 |
341x |
|
Marketing a manažment - vypracované štátnicové otázky
Štátnicové otázky185 s. / 5. roč. / zip
1. Pojem, proces a teórie rozhodovaniaV manažmente má rozhodovanie privilegované postavenie. Prostredníctvom rozhodovania sa realizujú výsledky plánovania, organizovania, koordinovania a práce s ľuďmi.Herbert Simon rozlišuje 2 druhy rozhodovania: 1) naprogramované rozhodovanie - rieši problémy, s ktorými sme sa už stretli, problémy rutinné a opakované. Poznáme postup riešenia, máme urobený program, používajú sa pravidlá, štandardné postupy a taktiky 2) nenaprogramované rozhodovanie - rieši probl...
|
|
0,5 |
26x |
|
Produkt v medzinárodnom marketingu
Projekt13 s. / 1. roč. / doc
Ako už bolo uvedené vstup na zahraničný trh si vyžaduje modifikovať marketingový mix - produkt, cenu, miesto a komunikáciu (podporu) - firmy. Dôležitou súčasťou marketingového mixu je nositeľ úžitkovej hodnoty - produkt. Jedna z principiálnych otázok v medzinárodnom marketingu sa dotýka typov produktu, ktoré môžu byť predané v zahraničí. Medzinárodná firma musí zvážiť, či je daný produkt možné predávať v doterajšej forme alebo je nutné produkt adaptovať podľa medzinárodných - zahraničných požia...
|
|
0,1 |
6x |
|
Prednášky z predmetu Medzinárodný marketing
Prednášky30 s. / 5. roč. / doc
MEDZINÁRODNÝ MARKETINGVÝVOJAtribúty posledných rokov (dvadsiatych) 20. storočia:a) víťazstvo trhového hospodárstva (boj kapitalizmus - socializmus - boj rôznych foriem kapitalizmu)b) globalizácia svetového trhu (umožnená dopravnou a komunikačnou infraštruktúrou)» vznik globálnych (nadnárodných) firiem» vznik „globálneho zákazníka“ - znamená, že zákazníka nezaujíma, v ktorej krajine bol výrobok vyrobený.........c) rozvoj a využitie informatiky - minimalizácia administratívy, urýchlenie výmeny inf...
|
|
0,5 |
44x |
|
Medzinárodný marketingový plán- Rajo, a.s.
Semestrálna práca39 s. / 5. roč. / doc
Každý existujúci podnik má svoju vlastnú históriu, ktorú je potrebné poznať. Spoločnosť RAJO, a.s. bola vybudovaná na dlhoročnej tradícii poľnohospodárstva a mliekárenstva na západnom Slovensku. Počas svojej existencie firma postupne prechádzala týmito medzníkmi:r. 1992 - z bývalého štátneho podniku MILEX vznikla akciová spoločnosť MILEX Slovakia.r. 1993 - časť kapitálového objemu kúpila rakúska firma Schärdinger Milch AG a firma sa premenovala na MILEX Schärdinger Slovakia, a.s.r. 1996 - v súvi...
|
|
0,7 |
182x |
|
Kultúrne faktory a ich vplyv na medzinárodný obchod. Propagácia na zahraničných trhoch. Národná mentalita
Seminárna práca8 s. / 5. roč. / docx
Je zrejmé, že ak spotreba a veľkosť domáceho trhu už neposkytuje firmám príležitosť na expanziu, možnosťou zvýšenia ich zisku bude predstavovať vstup na zahraničný trh. Je viacero dôvodov akými firmy vstupuju na zahraničný trh, či už uvedením nových technológií a teda zabezpečenia si výhod pri predaji rôznych iných druhov tovaru. Ďalším možným dôvodom vstupu na zahraničný trh môže mať podobu obranného mechanizmu voči silnejúcemu zahraničnému konkurentovi. Nevyhnutnosť, ktorá predchádza vstupu fi...
|
|
0,1 |
7x |
|
Obchodné podnikanie a marketing
Štátnicové otázky388 s. / 3. roč. / doc
1. Obsah a podstata marketingu. Základné princípy marketingu. Prístupy k spotrebiteľom. Nové techniky a tendencie v marketingu. Medzinárodné aspekty marketingu.
Obsah a podstata marketingu
Z celospoločenského hľadiska sa marketing chápe ako „spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú.“ (Kotler)
Vychádza zo siedmych základných pojmov:
- Potreby: Ľudská potreba je stavom pociťovaného...
|
|
6,3 |
12x |
|
Marketing - kompletné poznámky
Poznámky80 s. / 3. roč. / rtf
1.1 Obsah a podstata marketinguMarketing je spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú.Definícia vychádza z nasledujúcich zákl. pojmov:1.) potreby - ľudská potreba je stav pocižovaného nedostatku2.) želania - ľudské želania reprezentujú formu ľudských potrieb3.) dopyt 4.) produkt - človek uspokojuje svoje potreby prostredníctvom produktov5.) výmena a transakcia - výmenou sa rozumie ľudská ...
|
|
2,0 |
11x |
|
Zahraničný obchod - prednášky
Prednášky300 s. / 3. roč. / rar
Obsah archívu:
images\
Kontrolné otázky k skriptu\
zahranicny_obchod.ctx
04. zauzivane sposoby predaja.ppt
04.doplnok k prednaske franchising.ppt
041b.clf
05. prednaska medzinarodny marketing .ppt
06. colne konanie prednaska .ppt
06. pohyb tovaru v eu intrastat sk prednaska .ppt
07. prednaska incoterms .ppt
07. prednaska medzinarodna preprava tovaru .ppt
07. prednaska poistenie tovaru .ppt
12. prednaska etika v zahranicnom obchode.ppt
12. prednaska znacka v zo.ppt
12. priloha osob...
|
|
5,5 |
3x |
|
Export do Veľkej Británie
Prezentácia14 s. / 3. roč. / ppt
•EKONOMIKAHDP na obyvateľa (podľa parity kúpnej sily, EUROSTAT): 27 400 EUR (2009) •Štruktúra HDP (odhad 2009 Štruktúra HDP): - poľnohospodárstvo 1,2 % - priemysel 23,8 % - služby 75 % •Hospodársky rast 1,2 % (odhad 2010), -4,9 % (2009), -0,1 % (2008) •Inflácia 2,2 % (2009) 3,6 % (2008) •Priemyselné odvetvia: výroba strojov, elektrických zariadení, stavba lodí, lietadiel, motorových vozidiel a ich častí, elektronika a komunikačné zariadenia, kovy, chemikálie, ťažba ropy, papier a výrobky z pa...
|
|
5,0 |
1x |
|
Medzinárodný marketing - TEKMAR SLOVENSKO s. r. o.
Ročníková práca42 s. / 3. roč. / doc
Svoju prácu som sa rozhodla písať o spoločnosti Tekmar Slovensko s.r.o, ktorá sídli v blízkosti Nitry a zaoberá sa predajom a výrobou musli a cereálnych tyčiniek. Trhy, na ktorých pôsobí a ktoré popisujem a rozoberám v tejto práci je Lotyšsko a Litva. Najviac som sa zamerala na pôsobenie spoločnosti Tekmar na domácom trhu teda na Slovensku, keďže tu má spoločnosť najväčšiu pôsobnosť.
|
|
4,2 |
21x |
|
Marketing (15 prednášok)
Prednášky80 s. / 3. roč. / rtf
Definícia vychádza z nasledujúcich zákl. pojmov: 1.) potreby - ľudská potreba je stav pocižovaného nedostatku 2.) želania - ľudské želania reprezentujú formu ľudských potrieb 3.) dopyt 4.) produkt - človek uspokojuje svoje potreby prostredníctvom produktov 5.) výmena a transakcia - výmenou sa rozumie ľudská činnosť, ktorou možno požadovaný produkt získať za protihodnotu; poznáme barterovú transakciu a peňažnú transakciu 6.) hodnota, náklad a spokojnosť - hodnota produktu znamená schopnosť produk...
|
|
2,0 |
2x |
|
Vplyv marketingového prostredia na firmu
Analýza10 s. / 3. roč. / doc
Forma komunikácie na zahraničnom trhu závisí od množstva faktorov, napr.:» sociálna štruktúra spoločnosti
»
úroveň vzdelania v krajine
»
miera gramotnosti obyvateľstva
»
priemerná veľkosť rodiny
»
miera ekonomického rastu v krajine
»
politická stabilita
»
právne obmedzenia vzťahujúce sa na komunikáciu a komunikačné médiá,
»
postoje k riziku, celkový životný štýl
»
význam a vplyv náboženstva na život obyvateľov krajiny
»
pokrytie územia krajiny komunikačnými médiami
» ...
|
|
0,2 |
28x |
|
Medzinárodný marketing - prednášky
Prednášky33 s. / 3. roč. / doc
MM - filozofia vedenia firmy orientovaná na zahraničné trhy a zameraná na alokáciu tovarov a služieb na týchto trhoch.(2 spôsoby uplatnenia MM - kaskádovito - diferenciácia marketingovej politiky/globálne - globálny, jednotný prístup)
VÝZNAM MEDZINÁRODNÉHO MARKETINGU- Presýtenosť domácich trhov- Využitie nových zdrojov- Vznik nových príležitostí- Rast konkurenčného tlaku- Skracujúci sa životný cyklus produktov- Trhová diverzita- Rozvoj informačných technológií- Ostatné
|
|
0,4 |
80x |
|
Marketing - súbor prednášok
Prednášky50 s. / 1. roč. / rar
Marketing sa chape ako spolocensky a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny ziskavaju prostrednictvom vytvarania a vymeny produktov a hodnot to, co potrebuju a chcu. Ako manazerska disciplina: 1. definuje to, co by bolo vhodne vykonat 2. kontroluje priebeh cinnosti Marketingovy pristup vyjadruje co vsetko sa musi zacat prostrednictvom informacie. Etapy: 1. ziskanie informacii, ich analyza a diagnostika 2. planovanie, organizacia, definicia cielov a strategii 3. vypracovanie marketingove...
|
|
0,1 |
20x |
|
Marketing a manažment
Skriptá44 s. / 3. roč. / doc
Základné terminologické vymedzenie podstaty marketingu Požiadavka uplatňovať princípy trhovej ekonomiky vyvoláva hlad po nových informáciách sprostredkujúcich poznatky a skúsenosti z fungujúcich trhových ekonomík. Motívom je hľadanie spôsobov, metód a postupov na dosiahnutie konkrétnych cieľových efektov v danom trhovom prostredí. V tomto kontexte sa stále viac hovorí o nutnosti aplikácie marketingu a to nielen v organizáciách, ktorých cieľovou funkciou je maximalizácia zisku. Marketing je tak, ...
|
|
1,3 |
41x |
|
Marketing v službách
Skriptá149 s. / 2. roč. / rar
Záver: výklad slova algoritmus predstavuje presný a logicky jednoznačný predpis na vykonanie určitej sústavy operácií, s určením poradia riešenia úloh daného typuSlovo „marketing", ktoré je dnes „šlágrom' v ekonomickom riadení, je odvodené od anglického slova „market", kurré znamená trfi V slovenskom jazyku nenachádzame pre toto slovo ekvivalent, pretože slovenské slovo „predaj" je významovo príliš úzke: predstavuje Íha časť obsahu anglického slova „marketing"-Je to disciplína, ktorá má svoje ča...
|
|
14,4 |
0x |
|
Medzinárodný marketing - Stavomontáže Žilina
Projekt20 s. / 5. roč. / doc
Akciová spoločnosť Stavomontáže Žilina a.s. bola založená 1.2.1996 podľa §162 Obchodného zákonníka a §12 ods.2 písmeno a) zákona číslo 92/1991 Zb. o podmienkach prevodu majetku štátu na iné osoby v znení neskorších zmien a doplnkov a v súlade s rozhodnutím č.367 o privatizácii štátneho podniku Stavomontáže Žilina, ktorý vydalo Ministerstvo pre správu a privatizáciu národného majetku Slovenskej republiky.
|
|
2,7 |
93x |
|
Medzinárodný marketing - semestrálna práca
Semestrálna práca8 s. / 3. roč. / doc
Spoločnosť RALF. sa zaoberá manažmentom pohľadávok na finančných trhoch v rôznych krajinách.V roku 1979 bola v Nemeckom meste Hamburg založená spoločnosť RALF GmbH. & Co. Od doby svojho založenia sa za pár rokov ustália na Nemeckom trhu vďaka presvedčivému obchodnému zmýšľaniu a dôslednej integrácii spracovania pohľadávok do pracovných tokov zákazníka.Začala premýšľať o orientácii na zahraničný trh. V tejto dobe musela preskúmať a zvážiť základné rozhodnutia. Rozhodla sa presiahnuť národné h...
|
|
0,2 |
13x |
|
Prípadová štúdia - medzinárodný marketing
Ročníková práca17 s. / - roč. / docx
Svetová ekonomika sa neustále vyvíja a pre firmy je teda významným prínosom vstup na zahraničný trh. Každá firma, ktorá chce uspieť na vonkajšom trhu musí vykonať množstvo analýz pred tým, ako sa jednoznačne rozhodne pre vstup do medzinárodného obchodu. Rozhodnutie o tom akým spôsobom vstúpi spoločnosť na zahraničné trhy, je kľúčovým rozhodnutím medzinárodného obchodu.
Po vstupe Slovenskej republiky do Európskej Únie sa možnosti vstupu na zahraničný trh ešte viac zvýšili. Naše firmy môžu teda b...
|
|
0,5 |
32x |
|
Vstup firmy na zahraničný trh - selekčná analýza
Analýza20 s. / 5. roč. / docx
Hlavným cieľom semestrálnej práce je nájsť najvhodnejší zahraničný trh pre export produktov slovenskej firmy Eco Toys, s.r.o. a taktiež zvoliť najvhodnejší marketingový mix na zahraničnom trhu. Firma Eco Toys sa zaoberá výrobou ekologických hračiek.
|
|
0,5 |
28x |
|
Medzinárodný marketing- BMW
Semestrálna práca54 s. / 3. roč. / doc
Vo svojej práci sa budem zaoberať popisovaním a charakterizovaním marketingovej stratégie firmy BMW pre jej produktový rad BMW 3 a jej pôsobením na troch trhoch- Nemeckom trhu, ktorý je pre firmu jej domácim trhom, trhom Veľkej Británie a trhom Slovenskej Republiky. Práca sa bude zaoberať popisom trhových situácií a základných trhových údajov na troch vybraných trhoch, neskôr definovním marketingovej vízie cieľov a firemnej stratégie firmy BMW. Okrem týchto oblastí sa práca zaoberá aj popisom hi...
|
|
0,5 |
8x |
|
Medzinárodný marketing - Marketing II.
Semestrálna práca7 s. / 3. roč. / doc
Spoločnosť RALF. sa zaoberá manažmentom pohľadávok na finančných trhoch v rôznych krajinách.
V roku 1979 bola v Nemeckom meste Hamburg založená spoločnosť RALF GmbH. & Co.
Od doby svojho založenia sa za pár rokov ustália na Nemeckom trhu vďaka presvedčivému obchodnému zmýšľaniu a dôslednej integrácii spracovania pohľadávok do pracovných tokov zákazníka.
Začala premýšľať o orientácii na zahraničný trh. V tejto dobe musela preskúmať a zvážiť základné rozhodnutia. Rozhodla sa presiahnuť nár...
|
|
0,2 |
7x |
|
Aplikovaný marketing - vypracované otázky ku skúške
Vypracované otázky29 s. / - roč. / doc
1. Definovanie pojmu „marketing“, základné pojmy, základné činnosti marketinguMarketing-súhrn činností, ktoré zabezpečujú, aby sa dostal správny produkt správnemu spotrebiteľovi, v správnom čase, na správne miesto, v správnej kvalite a za správnu cenu- sociálny proces, v ktorom ľudia alebo skupiny ľudí získavajú, čo potrebujú a čo chcú, a to prostredníctvom tvorby a výmeny produktov a hodnôt-celé podnikanie, videné z hľadiska jeho konečného výsledku, teda z pohľadu zákazníkaZákladné pojmy Potreb...
|
|
4,6 |
1x |
|
Vstup firmy Gardena, s.r.o. na zahraničný trh
Semestrálna práca33 s. / 5. roč. / doc
Úvod
Významným atribútom súčasnosti je prevratné tempo internacionalizácie, ktoré zasahuje najmä ekonomické aspekty života spoločnosti. Prejavuje sa to okrem iného rýchlym rastom objemu medzinárodného obchodu, rozvojom ďalších foriem medzinárodných ekonomických vzťahov a rastúcim stupňom prepojenosti a vzájomnej závislosti jednotlivých národných ekonomík, vrátane ich subjektov.
Napojenie na svetový trh sa vo väčšom alebo menšom rozsahu týka všetkých hospodárskych odvetví. Stále viac platí, ...
|
|
0,9 |
25x |
|
Medzinárodný marketing
Seminárna práca5 s. / 3. roč. / doc
Medzinárodný marketingMedzinárodný marketing je marketing produktov presahujúci národné hranice. Spoločnosť rozširuje pole pôsobnosti geograficky a snaží sa svoj produkt umiestniť na iných trhoch v zahraničí. Dôvodov vstupu spoločností na zahraničné trhy je viacero:• Zvýšenie zisku - domáci trh je pre spoločnosti obmedzený a neposkytuje možnosť na expanziu. Akonáhle spoločnosť dosiahne uspokojenie dopytu po produkte, ktorý dodáva na trh, začne hľadať iné možnosti, ako tento produkt predávať aj n...
|
|
0,1 |
37x |
|
Základy marketingového managementu - Marketing a spoločnosť
Seminárna práca4 s. / 3. roč. / doc
Marketing a spoločnosťMarketing je podnikateľská nástroj orientovaný na zákazníka, na uspokojenie jeho potrieb. Marketing má za úlohu identifikovať nenaplnené potreby, definuje a meria ich veľkosť a rozhoduje o tom, ktoré produkty majú tieto potreby naplniť. Pri uspokojovaní potrieb zákazníka a budovaní úspechu a zisku pre podnik používajú niektoré podnikateľské subjekty prinajmenšom diskutabilnú marketingovú prax. Ide o také aktivity, ktoré poškodzujú spotrebiteľov. Vnímanie marketingu spoločno...
|
|
0,1 |
31x |
|
Delta pekárne a.s.
Semestrálna práca48 s. / 3. roč. / doc
United Bakeries je vedúca pekárenská skupina v regióne strednej Európy. Skupina vznikla spojením dvoch najväčších českých skupín Delta Pekárny a Odkolek.
Spločnonosť United Bakeries zastrešuje aj činnosť dcérskych spoločností Delta Pekárne /SK/ a Interback Csoport /HU/.
Spoločnosti skupiny United Bakeries sú významných zamestnávateľom, vo firmách v troch krajinách pôsobí viac než 4 000 zamestnancov.
Materskou spoločnosťou skupiny United Bakeries sú so 100% akciou spoločnosť European United ...
|
|
5,1 |
19x |
|
Medzinárodný obchod - vypracované okruhy
Poznámky13 s. / 2. roč. / docx
Zhrnutie každej témy predmetu Medzinárodný obchod stručne v odrážkach, dostatočne na prípravu na písomnú skúšku.
|
|
0,1 |
7x |
|
Organizačná kultúra - 3. časť - Typy zmien v organizačnej kultúre...
Ťahák1 s. / 3. roč. / doc
17. Typy zmien v OK:1 revolučná,komplexná2 časť org.subkultúra3 postupná, komplex. zmenaNákladová stránka zmien potrebné argumenty, rozhodovanie uľahči ek.anlýza zmeny,nutnosť primeraných invest.N sa zvyšuju z počtom zam. Nepresvedčených o nutnostiZ, niektoré Zsú neekonom.Časová náročnosť Z-urychľujú sa v období krízy,Zpodporuje atraktivita,zlepšenie18. Typologia OK:určité zjednodušenie a ideálny model,kt.sa prispôsobuje alebo naopak vyhnúť.Aj napriek schematickosti sa klasifik.charakteristiky,k...
|
|
0,1 |
4x |
|