Popis:
Marketing a spoločnosť
Marketing je podnikateľská nástroj orientovaný na zákazníka, na uspokojenie jeho potrieb. Marketing má za úlohu identifikovať nenaplnené potreby, definuje a meria ich veľkosť a rozhoduje o tom, ktoré produkty majú tieto potreby naplniť. Pri uspokojovaní potrieb zákazníka a budovaní úspechu a zisku pre podnik používajú niektoré podnikateľské subjekty prinajmenšom diskutabilnú marketingovú prax. Ide o také aktivity, ktoré poškodzujú spotrebiteľov. Vnímanie marketingu spoločnosťou je rôzne. Vďaka nekalým praktikám niektorých podnikov sa pohľad spoločnosti na marketing ako taký zmenil k negatívnejšiemu vnímaniu marketingu.
Kľúčové slová:
medzinárodný marketing
marketing služieb
marketing a spoločnosť
konzumerizmus
marketing v podniku
Obsah:
- Marketing a spoločnosť
Spoločenský marketing
Konzumerizmus
Uplatňovanie spoločensky zodpovedného marketingu v podniku
Zdroje:
- Kita j. a kol.: Marketing; Bratislava: IURA Edition s.r.o., 2005, 431s., ISBN 80-8078-049-8