Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Základy marketingového managementu - Marketing a spoločnosť

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
29 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
8756
Posledná úprava
20.04.2018
Zobrazené
2 657 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketing a spoločnosť

Marketing je podnikateľská nástroj orientovaný na zákazníka, na uspokojenie jeho potrieb. Marketing má za úlohu identifikovať nenaplnené potreby, definuje a meria ich veľkosť a rozhoduje o tom, ktoré produkty majú tieto potreby naplniť. Pri uspokojovaní potrieb zákazníka a budovaní úspechu a zisku pre podnik používajú niektoré podnikateľské subjekty prinajmenšom diskutabilnú marketingovú prax. Ide o také aktivity, ktoré poškodzujú spotrebiteľov. Vnímanie marketingu spoločnosťou je rôzne. Vďaka nekalým praktikám niektorých podnikov sa pohľad spoločnosti na marketing ako taký zmenil k negatívnejšiemu vnímaniu marketingu.

Kľúčové slová:

medzinárodný marketing

marketing služieb

marketing a spoločnosť

konzumerizmus

marketing v podniku



Obsah:
  • Marketing a spoločnosť
    Spoločenský marketing
    Konzumerizmus
    Uplatňovanie spoločensky zodpovedného marketingu v podniku

Zdroje:
  • Kita j. a kol.: Marketing; Bratislava: IURA Edition s.r.o., 2005, 431s., ISBN 80-8078-049-8