Marketing v službách
		
		
		
		Popis:
		Záver: výklad slova algoritmus predstavuje presný a logicky jednoznačný predpis na vykonanie určitej sústavy operácií, s určením poradia riešenia úloh daného typu
Slovo „marketing", ktoré je dnes „šlágrom' v ekonomickom riadení, je odvodené od anglického slova „market", kurré znamená trfi V slovenskom jazyku nenachádzame pre toto slovo ekvivalent, pretože slovenské slovo „predaj" je významovo príliš úzke: predstavuje Íha časť obsahu anglického slova „marketing"-
Je to disciplína, ktorá má svoje čaro. pretože je priamo prepojená s praxou. Na trhu, kde sa váhy s ponukou a dopytom prevažujú väčšinou z jednej sírany na drahú je práve marketing tým faktorom, ktorý pomáha nájsť aspoň na prechodnú dobu rovnováhu medzi tradične vzájomne súperiacimi Stranami - zákazníkom a firmou.
Marketing sa stal absolútnou samozrejmosťou nota ostal sa aj súčasťou procesu poskytovania služieb. Práve služby vphvom marketingu revolučne zmenili pravidlá hry a vysoko posunuli stupeň uspokojovania potrieb zákazníka ti plnenia jeho prianí.
		
        
    
    Kľúčové slová:
		
		  		  marketing
		  		  trh
		  		  služby
		  		  zákazník
		  		  správanie
		  		  nástroje
		  		  uplatňovanie
		  		  medzinárodný marketing
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- 1.1. Definícia a význam marketingu služieb
 1.2. Historický vývoj marketingu
 1.3. Základné charakteristiky a úlohy marketingu služieb
 1.4. Marketingová stratégia podniku služieb
 1.5. Nástroje marketingu v službách
 2.1. Strategické marketingové delt podniku služieb
 2.2. Vonkajšie a vnútorné aspekty marketingu služieb
 2.3. Analýza zákazníka a analýza konkurencie
 2.4. Strategické plánovanie marketingu služieb
 2.5. Marketingová taktika a kontrola riadenia
 3.1. Marketingový informačný systém
 3.2. Marketingový výskumný systém
 3.3. Meranie a prognózovanie dopytu na trhu
 3.4. Segmentácia trhu a umiestňovanie služby na trhu
 4 1 Nákupné správanie sa na trhu služieb
 4.2 Základné typy zákazníkov
 4.3 Systém riadenia vzťahov so zákazníkmi
 5.1. Produkt siko základný nástroj marketingu
 5.2. Distribučné cesty
 5.3. Cena a cenotvorba
 5.4. Marketingová komunikácia
 5.5. Nástroje marketingovej komunikácie
 5.6. Elektronická podpora nástrojov marketingu
 6.1. Všeobecné aspekty uplatňovania medzinárodného marketingu
 6.2. Špecifické znaky medzinárodného marketingu v službách - príklad z odvetvia telekomunikácii
 
 
 
 
 
  O súboroch cookie na tejto stránke
  Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.