Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketing (15 prednášok)

«»
Prípona
.rtf
Typ
prednášky
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
2,0 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
6435
Posledná úprava
02.08.2018
Zobrazené
1 204 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Definícia vychádza z nasledujúcich zákl. pojmov:
1.) potreby - ľudská potreba je stav pocižovaného nedostatku
2.) želania - ľudské želania reprezentujú formu ľudských potrieb
3.) dopyt
4.) produkt - človek uspokojuje svoje potreby prostredníctvom produktov
5.) výmena a transakcia - výmenou sa rozumie ľudská činnosť, ktorou možno požadovaný produkt získať za protihodnotu; poznáme barterovú transakciu a peňažnú transakciu
6.) hodnota, náklad a spokojnosť - hodnota produktu znamená schopnosť produktu uspokojiť súhrn potrieb; spotrebiteľ sa snaží vybrať taký produkt, ktorý za rovnakú cenu maximalizuje jeho spokojnosť
7.) trh - je zoskupenie existujúcich a potenciálnych kupujúcich produktu;
8.) podnik - je organizácia, ktorej poslaním je dodávať produkty na trh v optimálnych podmienkach rentability a ktorá má svoje poslanie, zdroje a kompetencie

Kľúčové slová:

marketing

služby

cena

produkt

plánovanie

marketingová komunikácia

marketingový výskum

segmentácia trhu

medzinárodný marketing



Obsah:
  • Teoretické základy marketingu
    Marketing a spoločnosť
    Marketingové prostredie
    Nákupné správanie spotrebiteľov
    Nákupné správanie organizácií
    Marketingový informačný systém a marketingový výskum
    Segmentácia trhu, výber cieľového trhu, trhová pozícia
    Marketingové plánovanie
    Produkt
    Cena v marketingu
    Distribúcia
    Marketingová komunikácia
    Medzinárodný marketing
    Služby
    Perspektívy marketingu