Medzinárodný marketing
		
      
            
       
      
            
       «»
      
            
      
      «»
     
		
				
						
								| Prípona .doc
 | Typ seminárna práca
 | Stiahnuté 37 x
 | 
						
								| Veľkosť 0,1 MB
 | Jazyk slovenský
 | ID projektu 8504
 | 
						
								| Posledná úprava 13.03.2018
 | Zobrazené 3 486 x
 | Autor: -
 | 
						
								|  Zdieľaj na Facebooku | 
						
								| Detaily projektu | 
		
		
 
		
		
		
		Popis:
		Medzinárodný marketing
Medzinárodný marketing je marketing produktov presahujúci národné hranice. Spoločnosť rozširuje pole pôsobnosti geograficky a snaží sa svoj produkt umiestniť na iných trhoch v zahraničí. Dôvodov vstupu spoločností na zahraničné trhy je viacero:
• Zvýšenie zisku - domáci trh je pre spoločnosti obmedzený a neposkytuje možnosť na expanziu. Akonáhle spoločnosť dosiahne uspokojenie dopytu po produkte, ktorý dodáva na trh, začne hľadať iné možnosti, ako tento produkt predávať aj na iných trhoch.
• Výhoda na zahraničnom trhu - firma vstupom na zahraničný trh si môže zabezpečiť konkurenčnú výhodu vďaka uvedeniu nových technológií.
• Nové kontakty - vstupom na nový trh firma automaticky získava nové kontakty odberateľov a dodávateľov, ako aj iných subiektov, ktoré môže využiť napríklad na rozšírenie radu produktov podľa potrieb tamojšieho trhu.
• Predĺženie životného cyklu produktov - zatiaľ čo na domácom trhu sa životný cyklus produktu končí, vstupom na zahraničný trh firma zabezpečí predĺženie tohoto cyklu svojho produktu (predpokladom je, že na danom zahraničnom trhu nikto daný produkt nedodáva).
• Rozšírenie výroby - pri zabehnutej výrobe sa môžu dodatočne začať vzužívať celkové kapacity produkcie a tým vytváranie vyššieho zisku.
		
        
    
    Kľúčové slová:
		
		  		  medzinárodný marketing
		  		  marketing služieb
		  		  marketing a spoločnosť
		  		  konzumerizmus
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- Medzinárodný marketing
 Plán vstupu na zahraničný trh
 Rozhodnutia o výbere trhov a spôsobe vstupu na trh
 Rozhodnutie vstupu na zahraničný trh firmy DELL
 Aplikovanie základných rozhodnutí v medzinárodnom marketingu na podmienky firmy DELL
Zdroje:
		    
		    		    - Kita j. a kol.: Marketing; Bratislava: IURA Edition s.r.o., 2005, 431s., ISBN 80-8078-049-8
 
 
 
 
 
  O súboroch cookie na tejto stránke
  Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.