Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

44 303   projektov
13 nových

Samsung (medzinárodný marketing)

«»
Prípona
.docx
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
85 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
36118
Posledná úprava
13.12.2012
Zobrazené
1 931 x
Autor:
tomino05
Facebook icon
Detaily projektu
Popis:
1. Strategický kontext firmy

Historický vývoj spoločnosti

Spoločnosť Samsung je svetovým výrobcom spotrebnej elektroniky, mobilných telefónov a digitálnych médií. Pôsobí v 57 krajinách sveta a je v celkovom hodnotení jednou z popredných firiem na svete. Spoločnosť Samsung vznikla 1. marca 1938 v kórejskom meste Daegu. Zakladajúcim predsedom bol Byung-Chull Lee. Na začiatku sa jeho podnik zameriaval najmä na predaj a vývoz sušených rýb, zeleniny a ovocia z Kórey do Mandžuska a Pekingu. Ani nie o desať rokov už spoločnosť Samsung (čo v kórejčine doslova znamená „tri hviezdy“) mala vlastné mlyny a baliace stroje, vlastné výrobné prevádzky a predajne, ktoré sa stali základom modernej globálnej spoločnosti, ktorá stále nesie rovnaké meno. Až v roku 1969 sa začala zaoberať výrobou elektroniky a v roku 1970 vyrobila 1. čiernobiely televízor. V 70. rokoch spoločnosť Samsung položila strategické základy pre svoj budúci rast investíciami do ťažkého, chemického a petrochemického priemyslu... 

Kľúčové slová:

Samsung

televízory

kamkordéry

DVD prehrávače a rekordéry

prenosné audio prístroje

trhy

elektronika



Obsah:
  • 1. Strategický kontext firmy
    2. Vývoj odvetvia
    3. Motívy internacionalizácie
    4. Výber zahraničného trhu (segmentačné tabuľky)
    5. Analýza makroprostredia
    6. Analýza mikroprostredia
    7. SWOT analýza zahraničného trhu
    8. Forma vstupu na zahraničný trh
    9. Marketingový mix
    9.1. Produktová politika
    9.2. Cenová politika
    9.3. Distribučná politika
    9.4. Komunikačná politika
    10. Zdroje

Zdroje: