Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

Medzinárodný marketing - semestrálna práca

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
13 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
7508
Posledná úprava
24.03.2018
Zobrazené
2 774 x
Autor:
michaels
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Spoločnosť RALF. sa zaoberá manažmentom pohľadávok na finančných trhoch v rôznych krajinách.
V roku 1979 bola v Nemeckom meste Hamburg založená spoločnosť RALF GmbH. & Co.
Od doby svojho založenia sa za pár rokov ustália na Nemeckom trhu vďaka presvedčivému obchodnému zmýšľaniu a dôslednej integrácii spracovania pohľadávok do pracovných tokov zákazníka.
Začala premýšľať o orientácii na zahraničný trh. V tejto dobe musela preskúmať a zvážiť základné rozhodnutia. Rozhodla sa presiahnuť národné hranice Začať sa zaoberať medzinárodným marketingom, ktorý predstavuje pevný bod, na ktorý musia byť zamerané zamerane všetky aktivity podniku fungujúceho v medzinárodných podmienkach.
Pre to aby bola firma úspešná aj v iných štátoch bolo potrebné a nevyhnutné pochopiť kultúrne, ekonomické, politické a geografické odlišnosti tohto trhu.
Dôležité bolo taktiež zistiť a samozrejme uspokojiť potreby globálnych zákazníkov lepšie ako to dokáže domáca i zahraničná konkurencia zároveň koordinovanie marketingových aktivít v rámci podmienok globálneho prostredia.
Začala rozvíjať aktivity spojené s plánovaním, výrobou, oceňovaním, podporou a distribúciou výrobkov a služieb k spotrebiteľom alebo priemyselným užívateľom vo viac ako jednej krajine za účelom dosahovania zisku prostredníctvom uspokojovania potrieb týchto zákazníkov.


Kľúčové slová:

expanzia

zahraničie

trh

marketing

rozhodovanie

zákazník



Obsah:
  • Základné rozhodnutia v MM:
    Skúmanie medzinárodného prostredia
    Rozhodovanie o expanzii do zahraničia
    Rozhodovanie o výbere trhu
    Rozhodovanie o spôsobe vstupu na trh
    Rozhodovanie o marketingovom programe
    Rozhodovanie o organizácii marketingu
    Použitá literatúra:

Zdroje:
  • Kotler, Ph. -Armstrong-Marketing. Praha:Grada 2003