Tvorba marketingovej stratégie v slovenských liečebných kúpeľoch, a.s. Piešťany
Bakalárska práca60 s. / 3. roč. / doc
Cieľom bakalárskej práce bolo analyzovať jednotlivé marketingové stratégie Kúpeľov Piešťany a navrhnúť možnosti ich zlepšenia. Práca je rozdelená na tri kapitoly. Obsahuje 3 obrázky, 8 tabuliek a 4 prílohy. Prvá kapitola je venovaná pojmu stratégia, charakteristike marketingovej stratégie, jednotlivým typom marketingových stratégií podnikov služieb, špecifickým znakom služieb a marketingovému mixu služieb. V ďalšej časti je charakterizovaný súčasný stav Kúpeľov Piešťany, čo zahŕňa postavenie kúp...
|
|
1,0 |
64x |
|
Marketingový mix vo vybranom podniku
Bakalárska práca66 s. / 3. roč. / pdf
Cieľom bakalárskej práce je poukázať na dôleţitosť udrţania sa podnikov na
trhu na základe vhodne vypracovaného marketingového mixu. Poukázať na marketing a
marketingový mix v danom podniku. Je mnoho spoločností ktoré sa snaţia o udrţanie
sa na trhu a o to aby získali čo najviac potenciálnych zákazníkov. Avšak nie kaţdá
spoločnosť má natoľko vybudovaný marketing a marketingový mix aby mohla zaujať
čo najväčšie mnoţstvo zákazníkov a taktieţ prispôsobiť ceny a cenovú reláciu výrobkov
...
|
|
1,6 |
37x |
|
Marketing služieb - Internet banking (mBank)
Semestrálna práca15 s. / 4. roč. / docx
Opis služieb v marketingu, konkretne sa jedna o poskytovanie sluzieb internet bankingu
Primárnym prevádzkovým a predajným kanálom mBank je však naďalej internet a telefón, pomocou ktorých môžu mať klienti neprežitý prehlaď o svojich financiách. mBank je transparentná a otvorená banka, ktorá chce poznať názory a požiadavky ľudí. Preto na svojich webových stránkach používa moderné komunikačné nástroje – mFórum a mBlog. Budúci aj súčasní klienti tu môžu pohodlne a aktívne diskutovať medzi sebou, ...
|
|
1,6 |
54x |
|
Marketing - Ekonomika a manažment verejných služieb
Prednášky17 s. / 1. roč. / doc
Na makroúrovni sa služby členia podľa:
» charakteru činností - členenie služieb podľa odvetví (Hotely a reštaurácie, Dopra-va, skladovanie a spoje, Obrana a povinné sociálne zabezpečenie)
»
funkcie:
- výrobné služby (služby peňažníctva, činnosti v oblasti nehnuteľností, výs-kum a vývoj, ...) - distribučné služby (distribúcia, rozdeľovanie a skladovanie výrobkov, infor-mácií a preprava osôb) - osobné a pre domácnosť (hotelové, reštauračné, kultúrne, zábavné, hy-gienické, kadernícke, ...) - ...
|
|
0,2 |
3x |
|
Poskytovanie servisu a služieb v oblasti opráv porúch osobných výťahov a iných osobných dopravníkov
Ekonomický plán17 s. / 2. roč. / doc
Firma „Anna Šúňová - výťahový servis“, zahájila svoju činnosť v apríli 2007. Poskytuje servis a služby v oblasti opráv porúch osobných výťahov a iných osobných dopravníkov v zmysle vyhlášky č. 718/2002 Z. z., STN 27 4002, STN EN 81-1 a ostatných platných predpisov pre výťahy.
Odbornosť pracovníkov, strojné zariadenie, a používané pracovné náradia umožňujú vykonávať náročné opravy zdvíhacích zariadení, rozvodov, včítane prevádzkových
a zabezpečovacích zariadení výťahov a dopravníkov.
...
|
|
0,2 |
8x |
|
Manažment a marketing trhových služieb - výcuc
Vypracované otázky30 s. / 2. roč. / doc
Vypracované otázky z MMTS ( zimný semester, 2. ročník) OF POCR (Podnikanie v obchode a cestovnom ruchu)
1. SLUŽBY AKO EKONOMICKE ČINNOSTI A PRODUKTY
1.1.Vymedzenie sluzieb
Služby mozno chapat ako:
1. -zmena stavu osoby alebo statku prinaleziaceho nejakej ekon. jednotke
2. -sposobenej cinnostou inych ekon.jednotiek
3. -uskutocnuje sa so suhlasom danej osoby alebo ekonom.jednotky prostrednictvom cinnosti jednej k druhej
4. -zmeny sa konaju na cudzom vlastnictve a nemozu byt skladovane
Pr...
|
|
0,3 |
9x |
|
Šarišský región
Semestrálna práca13 s. / 3. roč. / doc
ŠARIŠSKÝ REGIÓN(Marketing služieb a cestovného ruchu)Šarišský región na severe susedí s Poľskom, západné hranice regiónu tvorí bývalá Spišská župa, na východe hraničí so Zemplínskou župou a na juhu s Abovsko-turnianskou župou. Región Šariš je tvorený povodiami riek Torysa, Topľa a Ondava. Preteká ním i rieka Poprad a Hornád. Na juhozápade sa rozprestiera Šarišská vrchovina. Najvyšším vrchom regiónu je Minčol (1 157 m n.m.) v Čergovskom pohorí. V letných mesiacoch je najnavštevovanejším miestom d...
|
|
0,2 |
8x |
|
Prezentácia k predmetu Marketing služieb
Prezentácia47 s. / 3. roč. / ppt
Marketing služieb
Služba – je to akákoľvek aktivita alebo výhoda, ktorú môže jedna strana ponúknuť druhej, je v zásade nehmotná a neprináša vlastníctvo. Jej produkcia môže, ale nemusí byť spojená s fyzickým výrobkom (napr. prenájom hotelovej izby, vloženie peňazí do banky, strihanie, oprava automobilu, rady advokáta, atď.).
Ďalšie definície služieb
Služba ako ekonomická kategória predstavuje:
druh produktu
podstatou je činnosť – výkon
vytvára hodnotu
prináša úžitok spotrebiteľovi ak...
|
|
0,7 |
32x |
|
Coraline, s. r. o., poštový podnik - Marketing služieb
Semestrálna práca21 s. / 4. roč. / rar
Projekt vypracovaný podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu marketing služieb. Projekt je formou scanovaných strán. Použitá literatúra je na zobrazenie v náhľadoch.
|
|
7,0 |
1x |
|
Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb
Seminárna práca12 s. / 1. roč. / doc
3. Marketingová koncepcia a jej uplatnenie vo vybranej službe
3.1. Charakterizovanie potreby, želania, dopytu
Každý človek pociťuje množstvo potrieb, ktoré definujeme ako stav nedostatku alebo pocit neuspokojenia, preto je potrebné poskytnúť starostlivosť tým, ktorí ju naozaj potrebujú.
Sú to dospelí poberatelia starobného dôchodku, dospelí zdravotne postihnutí občania
s duševnými poruchami, ale aj zmyslovými a telesnými poruchami.
Túto potrebu by som v Maslowovej pyramíde zaradila do potr...
|
|
0,2 |
29x |
|
DovePost, s.r.o, Žilina - poštový podnik - Marketing služieb
Semestrálna práca17 s. / 4. roč. / rar
Projekt vypracovaný podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu marketing služieb. Projekt je formou scanovaných strán.
|
|
7,9 |
1x |
|
Marketing - zhrnutie na skúšku
Poznámky27 s. / 2. roč. / doc
Podstata marketingu
- marketing je súhrn činností orientovaných na trh
- marketing predstavuje manažérsky (riadiaci) proces
- podstatou marketingu je uspokojovanie potrieb zákazníka na pozadí vzájomnej výmeny hodnôt
- marketing kladie výrazný aspekt na opakovaný nákup a dlhodobé vzťahy
- marketing sústreďuje pozornosť nielen na identifikáciu zákazníka , ale aj na jeho udržanie
- marketing napomáha k optimálnemu uplatneniu sa na trhu a dosahovaniu cieľov
- marketing umožňuje vytvárať a udr...
|
|
0,3 |
8x |
|
Prednášky na Marketing služieb
Prednášky16 s. / 5. roč. / doc
Služby ako ekonomické činnostiVymedzenie služiebSlužby je možné vymedziť z viacerých hľadísk. Uvedieme hľadiská potrebné z pohľadu marketingu:a) V marketingovej teórii sa služby vymedzujú týmito prvkami:» služba je činnosť, ktorú môže jedna strana ponúknuť druhej» je nehmatateľná» nevytvára nadobudnutie vlastníctva» jej realizácia môže ale nemusí byť spojená s fyzickým výrobkom.V praxi však existujú výnimky spočívajúce v tom, že zákazníci posudzujú služby podľa hmatateľných prvkov, napr. reštaur...
|
|
0,3 |
35x |
|
Cestovná kancelária Sunny - Marketing služieb
Semestrálna práca31 s. / 4. roč. / rar
Projekt vypracovaný podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu Manažment. Projekt je formou scanovaných strán. Obsah projektu, použitá literatúra je na zobrazenie v náhľadoch.
|
|
11,0 |
11x |
|
Základy marketingového managementu - Marketing služieb
Seminárna práca5 s. / 3. roč. / doc
Marketingový mixPrvky marketingového mixu sú:- Produkt - kombinácia tovarov a služieb, ktoré podnik ponúka cieľovému trhu- Cena - znamená sumu, za ktorú môže zákazník získať výrobok alebo službu- Distribúcia - aktivity, ktoré zabezpečujú dodanie produktu až ku koncovým užívateľom- Marketingová komunikácia - aktivity, ktoré sprostredkovávajú informácie o produkte a presviedčajú cieľových spotrebiteľov o výhodnosti jeho kúpyMarketingový mix služiebMarketingový mix služieb vychádza z tradičného mar...
|
|
0,1 |
23x |
|
UPV s.r.o. opravárenská a údržbárska činnosť vozidiel
Semestrálna práca21 s. / 4. roč. / rar
Projekt vypracovaný podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu marketing služieb. Projekt je formou scanovaných strán.
|
|
5,5 |
0x |
|
Prednášky z Marketingu služieb
Prednášky72 s. / 5. roč. / doc
Pojem služby je frekventovanou kategóriou teórie a praxe modernej ekonomiky s mnohostranným uplatňovaním a viacvýznamovým chápaním. V odbornej literatúre je možné nájsť viacero definícií služieb, ktoré je možné uplatniť v hospodárskej a najmä obchodnej praxi.. Žiadna z nich však nenadobudla všeobecnú platnosť. Do istej miery je to možné vysvetliť veľkou rôznorodosťou služieb. Veď do ich rámca zahrňujeme služby hotelové a reštauračné, dopravné, telekomunikačné, bankovníctva, poisťovníctva, porad...
|
|
0,5 |
13x |
|
Omnia, s. r. o. - projekt na Marketing služieb
Semestrálna práca27 s. / 5. roč. / rar
Projekt vypracovaný podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu Marketing služieb. Projekt je formou scanovaných strán.
|
|
9,4 |
4x |
|
Marketing služieb
Poznámky25 s. / 3. roč. / doc
1. Služby a ich špecifické vlastnosti, komplex ich výrazných odlišností oproti výrobkom. Kontinuum hmatateľnosti a nehmatateľnosti. Podstata marketingu služieb a charakteristika jeho 6 základných dimenzií. Vzťah personálneho manažmentu k marketingu služieb. Klasifikácia služieb. Služba je okamih v ktorom marketing, pracovné postupy a ľudský činiteľ, majú spoločne podporiť vytvorenie a dodanie služby, ktorá zodpovedá zákazníkovým potrebám, vedomým rizikám a očakávaniam. Možno konštatovať, že v ob...
|
|
0,2 |
33x |
|
GARFILD EXPRES, s. r. o - zásielková služba
Semestrálna práca26 s. / 4. roč. / rar
Projekt vypracovaný podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu Marketing služieb. Projekt je formou scanovaných strán. Obsah projektu je na zobrazenie v náhľadoch.
|
|
9,4 |
1x |
|
Otázky na Manažment a marketing trhových služieb
Vypracované otázky4 s. / 2. roč. / doc
Funkčná trhová ekonomika môže byť založená na existencií troch síl: súťaž, spolupráca a inštitúcie. Súťaž sa chápe ako riadiaca sila pre ekonomický úspech a dobré životné a pracovné podmienky. V takejto zidealizovanej forme trh dosahuje rovnovážny bod prostredníctvom neviditeľnej ruky ponuky a dopytu pomocou ceny ako rozhodujúceho činiteľa. Z pohľadu marketingu a manažmentu sa milióny rozhodnutí, ktoré vedú k trhovému rovnovážnemu bodu, vykonáva jednotlivcami a dnes už aj počítačmi. Doplňujúci t...
|
|
0,4 |
4x |
|
Marketing služieb Ten Expres
Seminárna práca21 s. / 1. roč. / doc
Projekt sa zaoberá spoločnosťou Ten Expres a rieši 4P (product, price, place, promotion)
1. CHARAKTERISTIKA POŠTOVÉHO PODNIKU
1.1. Všeobecné informácie o poštovom podniku
Poštový podnik je podnik, ktorý poskytuje poštové služby v súlade so zákonom o poštových službách a poštovými podmienkami. Poštový podnik musí byť držiteľom poštovej licencie alebo všeobecného povolenia. Držiteľ poštovej licencie je oprávnený, resp. povinný poskytovať univerzálnu službu, všeobecné povolenie určuje všeobecné ...
|
|
0,2 |
26x |
|
Fox net marketing služieb
Semestrálna práca25 s. / 4. roč. / rar
Projekt vypracovaný podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu Marketing služieb. Projekt je formou scanovaných strán. Obsah projektu, použitá literatúra je na zobrazenie v náhľadoch.
|
|
12,8 |
1x |
|
Marketing ako komplex
Poznámky14 s. / 3. roč. / doc
Marketing ako komplex = zabezpečiť uspokojovanie potrieb zákazníka a splnenie cieľov podniku
- marketing vychádza z marketingového mixu - produkt, place, promotions, price
- komunikačný mix - podpora predaja, osobný predaj, public relations, reklama
Služba = nehmotný výsledok výrobnej činnosti, ktorý uspokojuje ľudské potreby
= okamih, v ktorom marketingové pracovné postupy ale aj ľudský činiteľ majú spoločne podporiť vytvorenie a dodanie služby, ktorá zodpovedá zákazníkovým /klientovým/ p...
|
|
0,1 |
9x |
|
Dé-Tech, s. r. o. poštová technika
Semestrálna práca21 s. / 4. roč. / rar
Projekt vypracovaný podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu marketing služieb. Projekt je formou scanovaných strán.
|
|
6,6 |
0x |
|
Marketing služieb - ZUNO
Semestrálna práca15 s. / 4. roč. / docx
1. Charakteristika bankyZUNO vstúpila na slovenský trh v novembri 2010. Aktuálne ponúka tieto okruhy produktov: bežné účty vedené bezplatne, sporiace účty, pôžičky – úvery a kreditné karty.
ZUNO je súčasťou silnej finančnej skupiny Raiffeisen Bank International:
• Je jednou z vedúcich bankových skupín v regióne strednej a východnej Európy
• Má zastúpenie v 17 krajinách prostredníctvom širokej siete bánk, lízingových a iných finančných spoločností
• Banka poskytuje služby 13,5 miliónom klie...
|
|
1,3 |
47x |
|
Marketing služieb
Prednášky10 s. / 3. roč. / doc
4P v prípade firmy REDBULL1.Product- recept; balenie; plnenie; názov; grafické spracovanie obaluØ Place = miesto - cieľové skupiny-> extrémne športy1. distribučné cesty- čerpacie stanice; športové podujatia§ Price = cena§ Promotion-reklama; osobný predaj; PR; podpora predaja; sponzoringEvent marketing - organizovanie akciíNa vysokých školách pribúdajú ďalšie 3P1) Personalities - osobnostiØ Procesné pedagogické prístupy - napr. 3 roky-Bc; ďalšie 2 roky prax a tak až na 2 roky na Mgr1. u nás na...
|
|
0,1 |
12x |
|
Poskytovanie služieb v oblasti mechanického zabezpečenia
Semestrálna práca23 s. / - roč. / doc
V dnešnej dobe pri množstve firiem, ktoré pôsobia na jednotlivých trhoch je potrebné, ak firma chce byť rovnocenným konkurentom musí vedieť, v čom sú ich silné a slabé stránky. Je potrebné, aby si uvedomila, čo je možné zlepšiť, aby sa skvalitnilo a upevnilo postavenie firmy na trhu. Firma SYTELI, s.r.o. Michalovce je stabilnou a dynamicky sa rozvíjajúcou firmou, ktorá pôsobí v oblasti bezpečnostných technológií od roku 1990. Je jednou z mála firiem na slovenskom trhu, ktorá vie svojim zákazníko...
|
|
0,2 |
1x |
|
Marketingová stratégia poisťovne
Seminárna práca6 s. / 2. roč. / doc
Marketingová stratégia poisťovne
Charakteristickým rysom úspešnej firmy v konkurenčnom prostredí je vysoká kvalita jej riadenia. Prevedené do prakticky realizovateľnej podoby to znamená osvojiť si a zaviesť spôsob riadenia, založený na riadení výkonnosti od vrcholových manažérov počnúc a „posledným“ zamestnancom končiac. Všetky tieto aspekty vytvárajú identitu spoločnosti - jej kultúru, ktorú spoločnosť uplatňuje tak vo vzťahu k svojim klientom, zamestnancom ako aj finančným konzultantom. Iná c...
|
|
0,1 |
14x |
|
Finančný a bankový marketing
Vypracované otázky36 s. / 2. roč. / doc
Ukážka:MARKETING - je spoločenský a riadiaci proces, ktorým jednotlivci a skupiny získavajú to, čo potrebujú a požadujú prostredníctvom tvorby, ponuky a výmeny výrobkov a hodnôt s ostatnými (P. Kotler).
|
|
0,3 |
23x |
|
Marketing služieb - kniha, prezentácie, testy
Testy50 s. / 3. roč. / zip
všetko potrebné ku skúške z predmetu marketing služieb(obsahuje i testy, skúška prebiehala cez moodle)Od čoho závisí rôzne pomenovanie cien služieb ? Vyberte jednu:a. od pomenovania cien konkurencioub. ani jedna odpoveď nie je správnac. od typov zákazníkov, ktorí túto službu kupujúd. od druhu služby, ktorá je poskytovanáPred realizáciou marketingového výskumu by mal podnik služieb definovať : Vyberte jednu:a. cieľ tohto výskumu, či dané informácie nemožno získať z existujúcich databáz údajov, ak...
|
|
0,3 |
24x |
|
Základy marketingového managementu - Marketing a spoločnosť
Seminárna práca4 s. / 3. roč. / doc
Marketing a spoločnosťMarketing je podnikateľská nástroj orientovaný na zákazníka, na uspokojenie jeho potrieb. Marketing má za úlohu identifikovať nenaplnené potreby, definuje a meria ich veľkosť a rozhoduje o tom, ktoré produkty majú tieto potreby naplniť. Pri uspokojovaní potrieb zákazníka a budovaní úspechu a zisku pre podnik používajú niektoré podnikateľské subjekty prinajmenšom diskutabilnú marketingovú prax. Ide o také aktivity, ktoré poškodzujú spotrebiteľov. Vnímanie marketingu spoločno...
|
|
0,1 |
29x |
|
Medzinárodný marketing
Seminárna práca5 s. / 3. roč. / doc
Medzinárodný marketingMedzinárodný marketing je marketing produktov presahujúci národné hranice. Spoločnosť rozširuje pole pôsobnosti geograficky a snaží sa svoj produkt umiestniť na iných trhoch v zahraničí. Dôvodov vstupu spoločností na zahraničné trhy je viacero:• Zvýšenie zisku - domáci trh je pre spoločnosti obmedzený a neposkytuje možnosť na expanziu. Akonáhle spoločnosť dosiahne uspokojenie dopytu po produkte, ktorý dodáva na trh, začne hľadať iné možnosti, ako tento produkt predávať aj n...
|
|
0,1 |
37x |
|
Marketing služieb - poznámky k ústnej skúške
Poznámky5 s. / 3. roč. / doc
Ciele predmetu:
- definovať službu
- popísať charakteristiky, ktoré majú vplyv na marketing služieb
- identifikovať ďalšie faktory, ktoré je potrebné v marketingu zobrať do úvahy
- definovať stratégie marketingu služieb na zvýšenie diferenciácie, kvality a produktivity firiem
- charakterizovať marketingový mix služiebSlužba – akákoľvek aktivita alebo výhoda, ktorú môže jedna strana ponúknuť druhej, je v zásade nehmotná a neprináša vlastníctvo. Jej produkcia môže ale nemusí byť spojená s fyz...
|
|
0,1 |
25x |
|
Marketing služieb - prednášky
Prednášky14 s. / - roč. / doc
Marketing ako komplex = zabezpečiť uspokojovanie potrieb zákazníka a splnenie cieľov podniku - marketing vychádza z marketingového mixu - produkt, place, promotions, price - komunikačný mix - podpora predaja, osobný predaj, public relations, reklama Služba = nehmotný výsledok výrobnej činnosti, ktorý uspokojuje ľudské potreby
= okamih, v ktorom marketingové pracovné postupy ale aj ľudský činiteľ majú spoločne podporiť vytvorenie a dodanie služby, ktorá zodpovedá zákazníkovým /klientovým/ požia...
|
|
0,2 |
14x |
|
Špecifiká marketingového mixu v podniku služieb
Prednášky21 s. / - roč. / doc
Marketingový mix: je súbor marketingových nástrojov, ktoré firma využíva k tomu, aby dosiahla požadovanú odozvu na cieľovom trhu.
Klasický marketingový mix pozostáva zo štyroch základných nástrojov:
· produkt
· cena
· distribúcie
· marketingová komunikácia
Marketingový mix podniku služieb sa rozširuje o ďalšie prvky:
· ľudský faktor
· procesy (postupy, techniky predaja, predvádzanie a pod.)
· technológie
· služba zákazníkom
· fyzické prostredie (interiér, exteriér, logo)
|
|
0,2 |
47x |
|
Riadenie vzťahov so zákazníkmi - Orange Slovensko
Seminárna práca11 s. / 2. roč. / doc
Cieľom tejto prípadovej štúdie je predstaviť služby, konkurenčnú výhodu a prínosy riadenia vzťahov so zákazníkmi v spoločnosti Orange Slovensko, a. s..
Využívanie nástroja Riadenia vzťahov so zákazníkmi (Customer Relationship Management - CRM) je pre každú spoločnosť poskytujúcu telekomunikačné služby veľkým prínosom a v dnešnej dobe nevyhnutnosťou na udržanie a posilnenie svojej pozície, resp. na vybudovanie konkurenčných výhod.
Myšlienka Henryho Forda je výstižná, tam kde je poroz...
|
|
0,1 |
57x |
|
Marketing služieb - prípadová štúdia z marketingu služieb
Semestrálna práca13 s. / - roč. / doc
Podnik bude situovaný v oblasti s rozvinutým cestovným ruchom a vysokým dopytom po jeho službách, medzi ktoré patria aj stravovacie služby. Reštaurácia bude súčasťou hotelového komplexu. Podnik bude uspokojovať potrebu hladu zákazníka špecifickým produktom - predovšetkým tradičnými slovenskými jedlami a nápojmi, a tým sa bude líšiť od konkurencie, s cieľom dosiahnuť určitý zisk a byť konkurencieschopný na trhu. Bude mať výhodnú pozíciu a ľahkú dostupnosť pre zákazníkov aj dodávateľov. Klientelu ...
|
|
0,1 |
43x |
|
Poznámky z predmetu Marketing
Poznámky12 s. / - roč. / doc
Bankový marketing - podstata, vymedzenieMarketing je proces plánovania a realizácie koncepcie, tvorby cien, propagácie a rozširovania myšlienok, tovaru a služieb, za účelom vyvolania výmeny, ktorá uspokojí požiadavky jednotlivcov a organizácií. (Americká marketingová asociácia) Marketing je spoločenský a riadiaci proces, ktorým jednotlivci a skupiny získavajú to, čo potrebujú a požadujú prostredníctvom tvorby, ponuky a výmeny výrobkov a hodnôt s ostatnými. (P. Kotler) Marketing je proces manažme...
|
|
0,1 |
0x |
|
Prednášky pre 5 ročník na Žilinskej univerzite
Prednášky200 s. / 5. roč. / rar
Daň z príjmu fyzických osôbPosledná úprava číslo zákona 688/2006 Z.z.Daňovník je fyzická alebo právnická osobaDaňovníka môžeme rozdeliť na:a) daňovník s neobmedzenou daňovou povinnosťou- fyzická osoba, ktorá má na území SR trvalý pobyt alebo sa tu obvykle zdržiava po dobu aspoň 183 dní, pričom sa započítava každý aj začatý deň- právnická osoba, ktorá má na území SR sídlo alebo miesto skutočného vedenia podniku (miesto skutočného vedenia je miestom, kde sa prijímajú rozhodujúce, riadiace a obchod...
|
|
2,9 |
20x |
|