Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Marketing ako komplex

«»
Prípona
.doc
Typ
poznámky
Stiahnuté
9 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
6113
Posledná úprava
14.08.2017
Zobrazené
1 761 x
Autor:
ada24
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketing ako komplex = zabezpečiť uspokojovanie potrieb zákazníka a splnenie cieľov podniku
- marketing vychádza z marketingového mixu - produkt, place, promotions, price
- komunikačný mix - podpora predaja, osobný predaj, public relations, reklama

Služba
= nehmotný výsledok výrobnej činnosti, ktorý uspokojuje ľudské potreby
= okamih, v ktorom marketingové pracovné postupy ale aj ľudský činiteľ majú spoločne podporiť vytvorenie a dodanie služby, ktorá zodpovedá zákazníkovým /klientovým/ požiadavkám i potrebám, ale teda i rizikám a očakávaniam.

Kľúčové slová:

klienti

klasifikácia služieb

nehmotnosť

neoddeliteľnosť

public relations

relačný marketing

transakčný marketing

marketingový mix

reklama

podpora predaja



Obsah:
  • Služba
    4 skupiny produktov, ktoré sú charakteristické ako čistá služba
    Podstata marketingu služieb pozostáva z viacerých hľadísk
    Vzťah personálneho manažmentu k marketingu služieb
    Klasifikácia služieb
    Marketing spotrebného tovaru
    Marketing vzťahov - relačný marketing
    Model 6-tich trhov
    Transakčný marketing
    Marketing vzťahov
    Určenie trhovej orientácie marketingu vzťahov
    2 metódy, ktoré nám pomáhajú pre stanovenie poslania
    Alokácia ľudských zdrojov v oblasti služieb
    Marketing služieb sa člení
    Kategorizácia skupín na základe rozdielnych rolí zamestnancov
    4 stupne citlivosti vzdelávacej organizácie na potreby, želania a dopyt
    Vývesné štítky /štíty/ a výklady v maloobchodných službách
    Klasický marketingový mix
    Špecifický marketingový mix vzdelávacích služieb vysokej školy
    Komunikačný mix v maloobchodných službách