Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketingové stratégie - Marketing služieb

«»
Prípona
.docx
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
48304
Posledná úprava
17.02.2023
Zobrazené
209 x
Autor:
danielaj
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1 Produkt

1.1 Charakteristika produktu

Vidíme to všade a čoraz častejšie. Nálepky z názvom 100% vegan sú medzi ľuďmi čoraz populárnejšie. Z tohto dôvodu som sa rozhodla, pre otvorenie vegánskej reštaurácie Eatgreen vo Zvolene. Toto odvetvie vnímam, ako zatiaľ nedostatočne vyvinuté aj napriek narastajúcemu trendu tohto druhu stravovania v spoločnosti. Z môjho uhla pohľadu bude tento spôsob stravovania stále populárnejší a ľudia budú mať záujem zvoliť si zdravšiu formu stravovania a aj týmto spôsobom sa starať o svoje zdravie. Mnohé celosvetovo uznávané dietetické či zdravotné organizácie považujú vyváženú čisto rastlinnú stravu za vhodnú pre všetky vekové kategórie a/alebo za základ zdravej stravy. Jedlá pozostávajúce zo strukovín, obilnín, zeleniny, ovocia, orechov a semienok môžu odľahčiť organizmus a zlepšiť trávenie. Taktiež slúžia ako prevencia srdcovo-cievnych chorôb, cukrovky typu B, niektorých druhov rakoviny a obezity.

Rastlinná strava

Rastlinná strava je farebná, bohatá a rozmanitá. Využíva všetky chutné plody Zeme, presne tak, ako to robili naše staré mamy. Obsahuje strukoviny, obilniny, zeleninu, ovocie, orechy, semienka a z nich vyrobené rastlinné produkty. Nie je to však diétna ani bezlepková strava, s ktorými sa často zamieňa. Jadro zdravej rastlinnej stravy tvoria čerstvé a nespracované potraviny. Zvyšok nášho stravovania môžeme doplniť o bohaté rastlinné produkty, ktoré chutne a jednoducho nahradia zaužívané živočíšne výrobky. Rastlinná strava je naša každodenná príležitosť pozitívne prispieť nášmu zdraviu a zároveň životnému prostrediu, v ktorom žijeme.
...

Kľúčové slová:

marketing

marketingové stratégie

projekt

produkt

služba

hodnota

customer scenario

zákazník

klient

persóna

cena

cenová politika

marketing služieb

podnikanie

reštaurácia

vegán

vegánstvo



Obsah:
  • 1 Produkt 3
    1.1 Charakteristika produktu 3
    1.2 Charakteristika služby 4
    2 Proces 5
    2.1 Charakteristika hodnoty 5
    2.2 Proces poskytnutia služby 6
    3 Zadefinujte proces poskytnutia služby 6
    3.1 Mapa procesu 6
    4 Skvalitňovanie služieb 7
    5 People 8
    5.1 Customer scenario 8
    6 Persóna 9
    7 Cena 11
    7.1 Cenová politika 11
    7.2 Cenník 12

Zdroje:
  • prednášky
  • semináre
  • prezentácie
  • poznámky
  • odborná literatúra
  • internet