Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketing služieb - ZUNO

«»
Prípona
.docx
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
47 x
Veľkosť
1,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
40510
Posledná úprava
15.07.2012
Zobrazené
1 340 x
Autor:
stevogubik
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Charakteristika banky
ZUNO vstúpila na slovenský trh v novembri 2010. Aktuálne ponúka tieto okruhy produktov: bežné účty vedené bezplatne, sporiace účty, pôžičky – úvery a kreditné karty.

ZUNO je súčasťou silnej finančnej skupiny Raiffeisen Bank International:
• Je jednou z vedúcich bankových skupín v regióne strednej a východnej Európy
• Má zastúpenie v 17 krajinách prostredníctvom širokej siete bánk, lízingových a iných finančných spoločností
• Banka poskytuje služby 13,5 miliónom klientov vo svojich 3 000 pobočkách
• V roku 2010 dosiahla banka zisk pred zdanením takmer 1,3 mld. €
• Má korene v rakúskej bankovej skupine Raiffeisen, ktorá má už 125-ročné skúsenosti

Obchodnú sieť ZUNO banky tvoria 3 ZUNO ZÓNY. Sú situované v Bratislave, Žiline a Košiciach. Návštevník v nich nájde terminály s prístupom k internetu, ktoré mu zabezpečia jednoduchú obsluhu svojich účtov a telefóny s priamym spojením s call-centrom. Taktiež môže využiť služby finančných poradcov. Primárnym prevádzkovým a predajným kanálom ZUNO banky je však naďalej internet a telefón, pomocou ktorých môžu mať klienti neprežitý prehlaď o svojich financiách. ZUNO banka je transparentná a otvorená banka, ktorá chce poznať názory a požiadavky ľudí. Preto na svojich webových stránkach používa moderné komunikačné nástroj. Budúci aj súčasní klienti tu môžu pohodlne a aktívne diskutovať medzi sebou, ako aj so špecialistami a zamestnancami.
...

Kľúčové slová:

marketing služieb

ZUNO

banka



Obsah:
  • 1. Charakteristika banky
    2. Poslanie a predmet činnosti
    3. Klasifikácie služby
    4. Špecifiká služby
    5. Produkt
    6. Cena
    7. Distribúcia a miesto
    8. Materiálne prostredie
    9. Marketingová komunikácia
    10. Ľudia
    11. Procesy
    12. Kvalita
    13. Faktory celkového hodnotenia služby
    13.1 Kvalita
    13.2 Počet zákazníkov
    13.3 Cena poskytovaných služieb
    14. Použitá literatúra