Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Manažment a marketing trhových služieb - výcuc

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
10 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
38883
Posledná úprava
01.12.2011
Zobrazené
1 567 x
Autor:
timuska001
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Vypracované otázky z MMTS ( zimný semester, 2. ročník) OF POCR (Podnikanie v obchode a cestovnom ruchu)

1. SLUŽBY AKO EKONOMICKE ČINNOSTI A PRODUKTY
1.1.Vymedzenie sluzieb

Služby mozno chapat ako:
1. -zmena stavu osoby alebo statku prinaleziaceho nejakej ekon. jednotke
2. -sposobenej cinnostou inych ekon.jednotiek
3. -uskutocnuje sa so suhlasom danej osoby alebo ekonom.jednotky prostrednictvom cinnosti jednej k druhej
4. -zmeny sa konaju na cudzom vlastnictve a nemozu byt skladovane

Predmetné vymedzenie služieb považuje služby za proces, rozlišuje ekonomické jednotky zapojené do tohto procesu a zdôrazňuje skutočnosť výskytu služby medzi dvoma ekonomickými subjektami, čím odráža ekonomickú organizáciu alebo štruktúru trhu. Od produkcie výrobkov sa služby líšia tým, že sa uskutočňujú na objekte, ktorý je vo vlastníctve spotrebiteľa a keďže sú služby neskladovateľné a spotrebúvajú sa v momente produkcie, musí nutne existovať interakcia medzi používateľom a poskytovateľom služieb...

Kľúčové slová:

marketing a manažment trhových služieb

manažment služieb

marketing



Obsah:
  • 1. sluzby ako ekonomicke činnosti a produkty
    2. pozicia a hybne sily sluzieb
    3. starostlivost o zakaznika v sluzbach
    4. kvalita sluzieb a spokojnost zakaznika
    5. hospodarnost podniku a spokojnost zakaznika
    6. manažment služieb
    7. marketing sluzieb a marketing vztahov
    8. riadenie vztahov so zakaznikmi (crm)
    9. riadenie marketingu sluzieb
    10. kultura a etika v sluzbach

Zdroje:
  • Kniha