Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Fox net marketing služieb

«»
Prípona
.rar
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
12,8 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
44228
Posledná úprava
21.02.2014
Zobrazené
1 107 x
Autor:
unizak
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Projekt vypracovaný podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu Marketing služieb. Projekt je formou scanovaných strán. Obsah projektu, použitá literatúra je na zobrazenie v náhľadoch.

Kľúčové slová:

marketing služieb

elektronický obchod

ľudia

procesy

materiálne prostredie

marketingové plánovanie

marketingový mix

marketingové prostredie



Obsah:
  • Úvod..................................................................................................................................3
    1. Charakteristika elektronického obchodu......................................................................4
    1.1. Charakteristika vytvoreného elektronického obchodu........................................4
    2. Marketingové plánovanie............................................................................................6
    2.1. Ciele podniku......................................................................................................6
    2.2. Poslanie podniku.................................................................................................6
    2.3. Strategické ciele podniku na roky 2011 - 2014...................................................6
    3. Marketingové prostredie..............................................................................................8
    3.1. Analýza marketingového prostredia metódou 5F (Five Forces).........................9
    3.2. Segmentácia......................................................................................................10
    3.3. Swot analýza..................................................................................................12
    4. Marketingový mix.....................................................................................................14
    4.1. Charakteristika poskytovaných služieb.............................................................14
    4.2. Úrovne služby...................................................................................................15
    4.3. Distribúcia v službách.......................................................................................16
    4.4. Cena..................................................................................................................17
    4.5. Marketingová komunikácia...............................................................................19
    5. Ľudia, procesy, materiálne prostredie........................................................................22
    6. Záver......................................................................................................................24
    7. Použité zdroje...................................................................................................25

Zdroje: