Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketing služieb

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
13 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
5521
Posledná úprava
10.10.2017
Zobrazené
2 453 x
Autor:
aveeva
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
4P v prípade firmy REDBULL
1.Product- recept; balenie; plnenie; názov; grafické spracovanie obalu
Ø Place = miesto - cieľové skupiny-> extrémne športy
1. distribučné cesty- čerpacie stanice; športové podujatia
§ Price = cena
§ Promotion-reklama; osobný predaj; PR; podpora predaja; sponzoring
Event marketing - organizovanie akcií

Na vysokých školách pribúdajú ďalšie 3P
1) Personalities - osobnosti
Ø Procesné pedagogické prístupy - napr. 3 roky-Bc; ďalšie 2 roky prax a tak až na 2 roky na Mgr
1. u nás napr. 3 roky-Bc a 2 roky-Mgr, netreba žiadnu prax medzi
1. Participačná aktivizácia- jedná sa o zapojení do procesu, ako sa napr my študenti zapájame do štúdia a pod.

Kľúčové slová:

Marketing služieb

marketingový mix

reklama

politický marketing

pracovné postupy

marketingové vzťahy



Obsah:
  • Rozdiel medzi produktom a službou:
    Delenie služby podľa stupňa materiálnej povahy:
    Kategorizácia skupín na základe rozdielnych rolí zamestnancov, JUDD
    Určenie trhovej orientácie marketingu vzájomných vzťahov
    Stanovenie efektívneho poslania služieb pre marketing služieb (podľa Payna)
    V rámci podnikových poslaní je potrebné dodržiavať tieto požiadavky
    V rámci poslania je potrebné položiť si otázky
    Poslanie určuje špecifické ciele, a to v oblastiach
    Pri stanovení poslania existujú viaceré možnosti
    K základným zložkám marketingového mixu patria:
    Neziskový marketing a marketing politickej kampane a politický marketing
    Špecifický marketingový mix vzdelávacích inštitúcií