Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Otázky na Manažment a marketing trhových služieb

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
26143
Posledná úprava
01.12.2011
Zobrazené
1 989 x
Autor:
zuzkaaa69
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Funkčná trhová ekonomika môže byť založená na existencií troch síl: súťaž, spolupráca a inštitúcie. Súťaž sa chápe ako riadiaca sila pre ekonomický úspech a dobré životné a pracovné podmienky. V takejto zidealizovanej forme trh dosahuje rovnovážny bod prostredníctvom neviditeľnej ruky ponuky a dopytu pomocou ceny ako rozhodujúceho činiteľa. Z pohľadu marketingu a manažmentu sa milióny rozhodnutí, ktoré vedú k trhovému rovnovážnemu bodu, vykonáva jednotlivcami a dnes už aj počítačmi.
Doplňujúci typ rovnovážneho bodu je založený na už uvedených troch silách: súťaži, spolupráci a regulácii inštitúciami. Nazýva sa marketingovým rovnovážnym bodom a je časťou konceptu marketingu vzťahov. Jeho základným aspektom je dôraz na spoluprácu ako dynamickú silu. Marketing vzťahov sa chápe teda ako úsilie udržať harmonickú rovnováhu trhových síl.

Kľúčové slová:

marketing

služby

starostlivosť o zákazníka

marketing vzťahov



Obsah:
  • 1. Charakterizuj produkt v službách a dôsledky vlastností služieb v praxi
    2. Náprava služby a ekonomický dôsledok pre firmu
    3. Výhody a nevýhody splnomocnenia a kontroly
    4. Formovanie etiky (asymetrické informácie, morálny hazard, nesprávny výber)
    1. Charakterizuj produkt v službách a dôsledky vlastnosti služieb v praxi
    2. Zásady hospodárnosti podniku
    3. Rozdiel medzi transakčným a vzťahovým marketingom
    4. Ďalšie prvky rozšíreného marketingového mixu
    1. Starostlivosť o externého zákazníka
    2. Nová kultúra
    3. Obchod zákazníka
    4. Vzťahový marketing
    1. Potreby a výhody starostlivosti o zákazníka
    2. Systém riadenia služieb z hľadiska zložiek riadenia
    3. Kultúra v manažmente podniku služieb
    4. Dodávka, záruka a náprava služieb
    1. Makroprístup k marketingu vzťahov