Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Základy marketingového managementu - Marketing služieb

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
26 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
8755
Posledná úprava
19.04.2018
Zobrazené
2 075 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketingový mix

Prvky marketingového mixu sú:
- Produkt - kombinácia tovarov a služieb, ktoré podnik ponúka cieľovému trhu
- Cena - znamená sumu, za ktorú môže zákazník získať výrobok alebo službu
- Distribúcia - aktivity, ktoré zabezpečujú dodanie produktu až ku koncovým užívateľom
- Marketingová komunikácia - aktivity, ktoré sprostredkovávajú informácie o produkte a presviedčajú cieľových spotrebiteľov o výhodnosti jeho kúpy

Marketingový mix služieb

Marketingový mix služieb vychádza z tradičného marketingového mixu. Aplikácia marketingovej organizácie v podnikoch a organizáciach poskytujúcich služby ale ukázala, že tieto prvky nestačia na účinné vytváranie marketingových plánov. Oblasť služieb vyžaduje k marketingovému mixu pripojiť ešte ďalšie tri prvky:

Kľúčové slová:

produkt

cena

distribúcia

marketingová komunikácia

marketingový mix

produktové portfólio



Obsah:
  • Marketingový mix
    Marketingový mix služieb
    Implementácia rozšíreného marketingového mixu v podniku
    Produkt
    Cena
    Distribúcia
    Marketingová komunikácia
    Ľudia
    Materiálne vybavenie
    Procesy
    Implementácia marketingového mixu pri rozšírení produktového portfólia

Zdroje:
  • Kita j. a kol.: Marketing; Bratislava: IURA Edition s.r.o., 2005, 431s., ISBN 80-8078-049-8