Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

GARFILD EXPRES, s. r. o - zásielková služba

«»
Prípona
.rar
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
9,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
44264
Posledná úprava
21.02.2014
Zobrazené
1 206 x
Autor:
unizak
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Projekt vypracovaný podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu Marketing služieb. Projekt je formou scanovaných strán. Obsah projektu je na zobrazenie v náhľadoch.

Kľúčové slová:

marketing služieb

marketingové plánovanie

marketingové prostredie

segmentácia

SWOT

marketingový mix

ľudia

procesy

materiálne prostredie



Obsah:
  • Charakteristika elektronického obchodu..........................................................2
    Charakteristika vytvoreného elektronického obchodu.......................................2
    Marketingové plánovanie................................................................................5
    Ciele podniku.......................................................................................................5
    Poslanie podniku (príp. vízia)...............................................................................5
    Strategické ciele...................................................................................................5
    Marketingové prostredie.................................................................................7
    Analýza marketingového prostredia...................................................................8
    Segmentácia........................................................................................................8
    SWOT analýza....................................................................................................10
    Marketingový mix..........................................................................................14
    Charakteristika poskytovaných služieb..............................................................14
    Úrovne služby....................................................................................................15
    Distribúcia v službách........................................................................................16
    Cena...................................................................................................................17
    Integrovaná marketingová komunikácia...........................................................17
    Ľudia, procesy, materiálne prostredie...............................................................19
    Záver.............................................................................................................24
    Zoznam obrázkov a tabuliek...........................................................................25

Zdroje: