Analýza príčin negatívnych postojov zákazníkov k reklame priameho marketingu
Diplomová práca77 s. / 5. roč. / doc
Cieľom tejto diplomovej práce je, ako to už z názvu vyplýva, zistiť aké sú príčiny negatívnych postojov zákazníkov k reklame priameho marketingu, keďže ako negatívny faktor sa javí nedôvera zákazníkov k reklame priameho marketingu. Jedná sa však o reklamu, ktorá je zameraná na predaj produktov a služieb.
Pri vypracovaní diplomovej práce boli použité informácie z odbornej literatúry, z tlače a z elektronických médií. Samotné názory a postoje zákazníkov sme zisťovali metódou skupinového rozhovor...
|
|
2,5 |
20x |
|
Marketingový výskum na internete
Diplomová práca80 s. / 5. roč. / pdf
Internet si za krátku dobu svojej existencie vytvoril veľmi silnú
pozíciu nielen v samotnom marketingovom mixe, ale i v oblasti
marketingového výskumu. Túto skutočnosť potvrdzujú nielen novo
vznikajúce spoločnosti, ktoré sa zaoberajú predovšetkým
marketingovým výskumom na Internete, ale taktiež aj fakt, že sa
v posledných rokoch čoraz viac celosvetových konferencií venuje tejto
problematike. Najcennejšia a najpodstatnejšia je však odozva od
klientov, ktorí túto novú výskumnú a marketingov...
|
|
1,0 |
29x |
|
Marketing v cestovnom ruchu
Skriptá101 s. / 2. roč. / pdf
Marketing je často mylne chápaný len ako predávanie, alebo agresívna obchodná politika
a promotion (reklama). Predaj je však iba jednou z funkcií marketingu a mnohokrát nie
najvýznamnejšou. Zásadný rozdiel medzi predajnou a marketingovou koncepciou uplatňovanou
v praxi je následovný : ak uplatňuje firma predajnú koncepciu, najprv produkt vytvorí a až potom
rôznymi metódami presviedča zákazníka aby ho kúpil, snaží sa teda prispôsobiť požiadavky zákazníka
svojej ponuke. Marketing je presným o...
|
|
0,8 |
80x |
|
Hodnocení nákupních zvyklostí bonbonů JOJO
Seminárna práca38 s. / 3. roč. / doc
1. ÚvodTématem naší seminární práce je analýza nákupních zvyklostí spotřebitelů bonbonů Jojo. Tento druh výrobku jsme si zvolily proto, že všechny máme rády sladké a navíc si tyto bonbony všichni pamatujeme ze svého dětství. Líbil se nám také pestrobarevný obal výrobku, který na první pohled upoutá pozornost.Cílem naší práce je na základě údajů získaných dotazováním navrhnout vhodné řešení ke zvýšení prodeje bonbonů Jojo.Historie a vynálezy firmy NestléKe vzniku společnosti Nestlé vedl vynález n...
|
|
9,4 |
2x |
|
Práca na tému Dotazník (marketingový výskum, druhy dotazníkov, výhody, nevýhody, vyhodnotenie atď.)
Semestrálna práca10 s. / 2. roč. / docx
Marketingový výskum
Manažéri nemôžu vždy čakať na informácie, ktoré postupne prichádzajú z marketingového spravodajského systému, alebo potrebujú informácie, ktoré sú zamerané na špecifické problémy a tie nie sú k dispozícii. Potrebujú napr. vedieť koľko a aké skupiny ľudí a firiem bude kupovať ich nový výrobok. Manažéri zvyčajne nemajú kvalifikáciu alebo čas, aby si ich sami získavali a preto potrebujú formalizovaný marketingový výskum.
Pri zbere primárnych informácií môžu byť použité tieto z...
|
|
0,5 |
5x |
|
Marketing - prednášky 2022/2023, (prof. Ing. Vanda Lieskovská, PhD. Katedra obchodného podnikania)
Prednášky552 s. / 1. roč. / pdf
Marketingové makroprostredie - Odpoveď do prípadovej štúdie• Demografické Ktoré demografické trendy predstavujú pre našu spoločnosť príležitosti a ktoré hrozbu?• Ekonomické Aký vplyv na našu spoločnosť bude mať vývoj príjmov, cenovej hladiny, úspor a úverov?• Prírodné Aká je prognóza nákladov a dostupnosti prírodných zdrojov a energie? Je spoločnosť ohľaduplná k životnému prostrediu?• Technologické K akým technologickým zmenám dochádza? Aká je pozícia spoločnosti, pokiaľ sa jedná o technológie?•...
|
|
18,4 |
2x |
|
Marketingový výskum - účinnosť prednášok neziskovej organizácie Proti drogám
Semestrálna práca21 s. / 4. roč. / docx
Marketingový výskum zameraný na účinnosť prednášok neziskovej organizácie Proti drogám.
1. Projekt prieskumu
Predmetom nášho projektu je marketingový výskum pre neziskovú organizáciu Proti drogám, cieľom ktorej je zistenie, čí má takáto forma prednášok na školách uplatnenie u študentov. Ide o analýzu názorov a vedomostí v súvislosti s problematikou drog a zachytenie miery skúseností s drogami u skúmanej vzorky respondentov. Zároveň sa pokúsime zachytiť druh prostredia, v ktorom je najvyššie ri...
|
|
0,3 |
23x |
|
Marketing - Ekonomika a manažment verejných služieb
Prednášky17 s. / 1. roč. / doc
Na makroúrovni sa služby členia podľa:
» charakteru činností - členenie služieb podľa odvetví (Hotely a reštaurácie, Dopra-va, skladovanie a spoje, Obrana a povinné sociálne zabezpečenie)
»
funkcie:
- výrobné služby (služby peňažníctva, činnosti v oblasti nehnuteľností, výs-kum a vývoj, ...) - distribučné služby (distribúcia, rozdeľovanie a skladovanie výrobkov, infor-mácií a preprava osôb) - osobné a pre domácnosť (hotelové, reštauračné, kultúrne, zábavné, hy-gienické, kadernícke, ...) - ...
|
|
0,2 |
5x |
|
Marketingový prieskum spokojnosti zákazníkov jazykovej školy
Projekt32 s. / 4. roč. / docx
Projekt vypracovaný k predmetu Marketingový výskum.
1. Úvod
1.1 Manažérske zhrnutie Cieľom marketingového výskumu je poukázanie na spokojnosť klientov s ponúkanými službami Jazykovej školy START, príčiny využívania služieb ponúkanej podnikom, dôvody využívania služieb ponúkaných konkurenciou, organizáciu práce zamestnancov a vedenia spoločnosti, ich znalosti a schopnosti, ktoré sú veľmi dôležité pri práci s ľuďmi a s uspokojovaním ich potrieb. Jazyková škola START sa snaží reagovať na usta...
|
|
0,1 |
11x |
|
Marketingový výskum v spoločnosti SKI F, s.r.o. po ukončení zimnej sezóny
Projekt40 s. / - roč. / docx
Cieľom marketingového výskumu je poukázanie na spokojnosť klientov s ponúkanými službami spoločnosti Ski F, s.r.o. , príčiny využívania služieb ponúkanej podnikom, dôvody využívania služieb ponúkaných konkurenciou, organizáciu práce zamestnancov a vedenia spoločnosti, ich znalosti a schopnosti, ktoré sú veľmi dôležité pri práci s ľuďmi a s uspokojovaním ich potrieb.
Spoločnosť SKI F, s.r.o. sa snaží reagovať na ustavičné zmeny v očakávaniach, zvyšujúcich sa požiadavkách a nárokoch spotrebit...
|
|
0,1 |
49x |
|
Marketingový výskum - semestrálna práca
Semestrálna práca27 s. / 3. roč. / doc
Agentúra, ktorá sa zaoberá výskumom realizovala svoj výskum zameraný na vytvorenie auta budúcnosti. Prieskumu sa zúčastnilo 52 respondentov, ktorí odpovedali na otázky uvedené v dotazníku. Veľká väčšina z opýtaných vlastní vodičský preukaz a podľa finančních možností by si vedeli predstaviť nový model auta. Podľa ich predstáv by malo byť auto športového typu, v plnej výbave, malé a bezpečné. Skôr by sa malo zamerať na nižšiu až strednú triedu. Podľa ďaľších výsledkov výskumu ktorí bol zameraný h...
|
|
0,3 |
60x |
|
Marketing - vypracované otázky na štátnice
Štátnicové otázky56 s. / 3. roč. / doc
Vypracované štátnicové otázky z predmetu Marketing (SPU - FEM).
1. Charakterizujte stručný vývoj marketingu, obsah pojmu marketing, úlohy a zásady vykonávania marketingu, znaky a funkcie.
Termín marketing je odvodený od anglického slova “market” trh alebo “práca s trhom”. V skutočnosti vznik marketingu súvisí so vznikom tovarovej výroby. Za základ vzniku marketingu možno považovať základný rozpor medzi výrobou a trhom. Marketing vzniká ako reakcia na túto situáciu.
V polovici minulého storoči...
|
|
0,4 |
23x |
|
Marketingový informačný systém
Semestrálna práca9 s. / 3. roč. / doc
1. MARKETINGOVÝ INFORMAČNÝ SYSTÉM
Úlohou marketingového informačného systému je zhromaždiť, triediť, analyzovať, vyhodnotiť a poskytnúť informácie marketingovému manažmentu. Informácie musia byť užitočné, aktuálne a spracované vo forme, ktorá môže slúžiť ako podklad pre rozhodovanie.
Marketingový informačný systém pracuje s troma základnými zdrojmi informácií:
- interné záznamy firmy,
- marketingové spravodajstvo,
- marketingový výskum
|
|
0,1 |
53x |
|
Marketingový informačný systém a výskum
Semestrálna práca9 s. / 1. roč. / doc
V každej oblasti hospodárstva dnes platí, že hlavnou podmienkou úspešného fungovania, výkonnosti a bohatstva sú informácie a dostatok znalostí.Firmy sú priam nútené reagovať na potrebu ovládať rýchlo a stále sa meniace marketingové prostredie a spracovávať stále viac a viac informácií, pretože konkurenčné prostredie je veľmi veľké. V odbornej literatúre sa často uvádza, že marketingový výskum vnáša vedeckí poznatky do marketingu, ktorý je v mnohom umením. Dnes sa už výsledky marketingových štúdi...
|
|
0,1 |
1x |
|
Analýza dopytu a ponuky ekologických potravín
Diplomová práca81 s. / 5. roč. / docx
Diplomová práca sa zameriava na analýzu ponuky a dopytu po ekologických potravinách. Jej cieľom je na základe analýzy ponuky a dopytu po
ekologických potravinách v mestách Nitra a Trenčín identifikovať možnú medzeru na týchto trhoch. Výskumný problém vychádza z obecnej teórie dopytu a ponuky, kedy v prípade ich nesúladu vzniká medzera na trhu. Štruktúra práce pozostáva z troch základných častí - teoretickej, praktickej a návrhovej. Výsledky vlastnej práce poskytujú prehľad súčasného stavu rieše...
|
|
1,6 |
5x |
|
Marketingový výskum trhu
Semestrálna práca9 s. / 3. roč. / doc
Základná charakteristikaKomplexnosť pohľadu na trhové problémy patrí k základných charakteristikám súboru činností, ktoré tvoria marketingový výskum. Šírka problematiky, ktorá je obsiahnutá v tomto výskume zahrňuje okrem základných kategórií trhu aj všetky ekonomické, sociálne, ekologické či iné súvislosti spojené s potrebami a ich uspokojovaním prostredníctvom trhu.Ph. Kotler definuje marketingový výskum ako systematické určovanie, zber, analýzu, vyhodnocovanie informácií a záverov, ktoré zodpo...
|
|
0,1 |
19x |
|
Marketingový výskum (pozorovanie, prieskum, testovanie reklamy...)
Testy6 s. / 1. roč. / doc
3.4. b) Stručne charakterizujte metódy segmentácie trhu.Segmentácia trhu = identifikuje skupiny zákazníkov, ktoré sú relatívne homogénne z hľadiska reakcie na marketingové inputy.Pri segmentácii trhu sa využívajú 3 špecifické metodické postupy marketingového výskumu:- postup a priori (dopredu sa vyberie tak súbor deskriptorov, ktorými sa budú charakterizovať segmenty, ako aj ukazovateľov marketingovej odozvy, ktorými sa budú merať očakávané reakcie spotrebiteľov. Okrem toho sa v rámci prípravy v...
|
|
0,1 |
15x |
|
Primárny kvantitatívny marketingový výskum s cieľom kvantifikovať dôvody výberu štúdia na unipo fmeo dennými študentami odboru obchodný manažment a marketing
Semestrálna práca22 s. / 1. roč. / docx
MANAŽÉRSKE ZHRNUTIECharakteristika relevantných aspektov výskumu Primárny kvantitatívny marketingový výskum o kvantifkovaní dôvodov výberu štúdia na UNIPO FMEO medzi dennými študentmi odboru obchodného manažmentu a marketingu bol uskutočnený s cieľom zistiť, aké faktory ovplyvňujú výber tejto fakulty a akým spôsobom sa študenti dozvedeli o UNIPO FMEO. Výskum sa uskutočňoval dotazníkom, ktorý bol realizovaný prostredníctvom online formulára.Jedným z hlavných aspektov výskumu bolo zistiť primárny ...
|
|
1,1 |
0x |
|
Význam marketingového výskumu v činnosti firmy
Ekonomický plán6 s. / 2. roč. / docx
Opis predmetu činnosti firmySpoločnosť Biofood s.r.o vznikla zápisom do obchodného registra so sídlom v Lučenci dňa 1. 5. 2008 ako subjekt s ručením obmedzeným. Firma Biofood s.r.o chce na trhu ponúkať Biopotraviny a Bioprodukty pre rozličné firmy, s ktorými bola uzatvorená zmluva. Očakávame uzavretie ďalších zmlúv a rozšírenie obchodného reťazca po celej Slovenskej republike, ale i v zahraničí. Spoločnosť Biofood s.r.o sa nachádza vo výstavbe plánovaného priemyselného parku.Definícia marketingo...
|
|
0,1 |
28x |
|
Marketingový informačný systém a marketingový výskum trhu
Seminárna práca9 s. / 3. roč. / doc
Praktická seminárna práca - Marketingový informačný systém spoločnosti Ryanair. Výsledky tohto a podobných marketingových výskumov viedli k upevňovaniu marketingovej stratégie firmy a tiež ku konštatovaniu, že na európskom trhu je momentálne spoločnosť Ryanair veľmi stabilnou firmou, ktorá sa stále rozvíja. Dobré postavenie tejto firmy je navyše ovplyvnené produktivitou práce jej zamestnancov, snahou ignorovať pozície odborov, výborným geografickým postavením (dôležitou súčasťou príjmov spoločn...
|
|
0,1 |
18x |
|
Marketing (15 prednášok)
Prednášky80 s. / 3. roč. / rtf
Definícia vychádza z nasledujúcich zákl. pojmov: 1.) potreby - ľudská potreba je stav pocižovaného nedostatku 2.) želania - ľudské želania reprezentujú formu ľudských potrieb 3.) dopyt 4.) produkt - človek uspokojuje svoje potreby prostredníctvom produktov 5.) výmena a transakcia - výmenou sa rozumie ľudská činnosť, ktorou možno požadovaný produkt získať za protihodnotu; poznáme barterovú transakciu a peňažnú transakciu 6.) hodnota, náklad a spokojnosť - hodnota produktu znamená schopnosť produk...
|
|
2,0 |
2x |
|
Marketingový informačný systém, marketingový výskum a nákupné správanie v spoločnosti MANON, s.r.o.
Semestrálna práca7 s. / 2. roč. / rar
Spoločnosť MANON, s.r.o. je spoločnosť s ručením obmedzeným, so sídlom Cesta na Senec 5/A, 821 04 Bratislava, IČO: 24 459 874, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka č. 54291/B. Predmetom jej podnikania je výroba a následná distribúcia a predaj športovej obuvi. Spoločnosť bola založená koncom roka 1995 a v súčasnosti patrí medzi popredných výrobcov športovej obuvi na Slovensku. Činnosť firmy v začiatkoch spočívala vo výrobe a predaji bežeckej a tzv. outdoor...
|
|
0,5 |
17x |
|
Marketingový výskum v neziskovej organizácií (B2C)
Seminárna práca9 s. / 4. roč. / pdf
1 ÚvodMarketing bol pred rokmi jednoduchší, pretože trhy boli monolitické a dostatočne veľké. Konkurentov nebolo veľa a nákupné chovanie spotrebiteľov bolo jednoduchšie. V dnešnej dobe sa na svetovom trhu neustále objavujú noví výrobcovia s novými produktami. Dnes už nie je takou vedou vyrobiť, ale vytvoriť záujem a loajalitu u spotrebiteľov práve o naše výrobky. Dlhodobo úspešné firmy môžu byť len tie, ktoré majú k dispozícii správne informácie o zákazníkovi a o trhoch, na ktorých pôsobí. Pre p...
|
|
0,2 |
3x |
|
Marketingový informačný systém firmy
Seminárna práca3 s. / 2. roč. / doc
Keďže aj v tejto oblasti ide trend a konkurencia stále dopredu, informácie o preferenciách a želaniach zákazníkov, či informácie o konkurencii a jej nových službách sú pre Centrum pohybu Hopi nevyhnutné. Centrum pohybu Hopi potrebuje byť informované predovšetkým o spokojnosti, resp. nespokojnosti zákazníkov, a preto sa už po niekoľkých mesiacoch od otvorenia rozhodlo získať informácie z marketingového výskumu.Ako prvé pre získanie relevantných informácií je potreba určiť informačné potreby - čo ...
|
|
0,1 |
18x |
|
Marketingový výskum - firma BioHealth s. r. o. - Návrh na marketingový výskum, plán, proces segmentácie a analyzovanie správania spotrebiteľov
Seminárna práca12 s. / - roč. / doc
Návrh na marketingový výskumPotreba Bio potravín sa týka vlastne len priemyslovo vyspelých krajín, odhaduje sa že svetový trh je 25 miliárd USD (!!!). Takmer polovicu spotreby zabezpečuje západná Európa. Trh rastie v priemere 8% ročne. Typickým spotrebiteľom je stredná trieda bývajúca meste, veľkomeste, s vyšším vzdelaním a so slušným životným štandardom. Je to spotrebiteľ dávajúci prednosť kvalite, zaujíma ho pôvod produktu aj spôsob prípravy. Nemecko je krajinou s najväčším obratom v predaji B...
|
|
1,2 |
85x |
|
Agentúrne poradenské výskumy a štatistiky
Seminárna práca13 s. / 5. roč. / doc
Ukážka:Agentúra pre marketingový a sociálny výskum Markant začala svoju činnosť v januári 1997. Stavia na bohatých skúsenostiach špičkových slovenských odborníkov v oblasti marketingovej komunikácie, výskumu trhu a sociálneho výskumu.
|
|
0,3 |
3x |
|
Marketing - podstata marketingu ako vednej disciplíny
Vypracované otázky35 s. / - roč. / doc
1. Podstata marketingu ako vednej disciplíny
Marketing je vedná disciplína, ktorá sa od všeobecnej ekonomiky odčlenila so zámerom zmapovať trh s všetkými podmienkami a s cieľom efektívneho predaja.
Ako vedná disciplína nie je veľmi stará. Pochádza z Ameriky z 20. - 30. rokov.
Je ho možné aplikovať len v trhovej ekonomike. Marketing neexistuje, keď je nadbytok ponuky.
Marketing je spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny pro...
|
|
0,3 |
7x |
|
Marketing otázky z testu
Testy6 s. / 3. roč. / docx
Marketing - môžeme charakterizovať mnohými spôsobmi: ako systém podnikateľskej činnosti, ako komplex vzájomne prepojených prvkov obchodných aktivít, ako filozofiu podnikania, či ako komplexnú ekonomickú činnosť vo sfére trhuKoncepcia podnikania:- výrobná koncepcia - výrobná koncepcia je jednou z najstarších marketingových koncepcií, ktorými sa riadia producenti. Hlavnou myšlienkou tejto koncepcie je presvedčenie výrobcu, že spotrebiteľ dáva prednosť tým produktom, ktoré sú bežne dostupné a lacné...
|
|
0,1 |
13x |
|
Internet ako nástroj marketingového trhu
Seminárna práca8 s. / - roč. / doc
Marketingový výskum Špecifikuje informácie požadované na uvedené ciele, utvára metódy zberu informácií, riadi a uskutočňuje proces zberu údajov, analyzuje výsledky, sprostredkuje zistené poznatky a ich dôsledky.
Marketingový výskum: je súbor techník a princípov na systematický zber, zaznamenávanie, analýzu a interpretáciu údajov, ktoré môže pomôcť rozhodovateľom pri marketingu výrobkov, služieb alebo myšlienok.
|
|
0,1 |
10x |
|
Marketingový informačný systém a postavenie marketingového výskumu
Štátnicové otázky2 s. / 3. roč. / doc
Marketingový informačný systém možno definovať ako súbor personálnych (manažéri a pracovníci) a vecných (zariadenia metódy a nástroje) prvkov, ktorými firma zabezpečuje dostatočnú kvantitu a kvalitu informácii, ktoré sú potrebné pri marketingovom rozhodovaní.Jeho jestvovanie a využívanie zabezpečujú kompetentní odborníci, pretože v trhovej ekonomike bez relevantných informácií nemá firma v konečnom dôsledku žiadnu šancu na úspech na konkurenčne výdatnom trhu.Pri vytváraní MIS treba rešpektovať u...
|
|
0,1 |
6x |
|
Marketing služieb - poznámky k ústnej skúške
Poznámky5 s. / 3. roč. / doc
Ciele predmetu:
- definovať službu
- popísať charakteristiky, ktoré majú vplyv na marketing služieb
- identifikovať ďalšie faktory, ktoré je potrebné v marketingu zobrať do úvahy
- definovať stratégie marketingu služieb na zvýšenie diferenciácie, kvality a produktivity firiem
- charakterizovať marketingový mix služiebSlužba – akákoľvek aktivita alebo výhoda, ktorú môže jedna strana ponúknuť druhej, je v zásade nehmotná a neprináša vlastníctvo. Jej produkcia môže ale nemusí byť spojená s fyz...
|
|
0,1 |
29x |
|
Marketing - primárny výskum, cenotvorba, segmentácia trhu
Semestrálna práca31 s. / 2. roč. / doc
I.časť - primárny výskum na zmenu nákupného spráavania zákazníka
II.časť - segmentácia trhu, určšnie cieľovej skupiny , stratégia predaja
III.časť - cenotvorba, komunikačný marketingový mix, marketingový mix
CHARAKTERISTIKA SPOLOČNOSTI : 2
SORTIMENT : 5
ČASŤ I. : MARKETINGOVÝ INFORMAČNÝ SYSTÉM , 9
MARKETINGOVÝ VÝSKUM A NÁKUPNÉ SPRÁVANIE 9
DOTAZNÍK 15
II. ČASŤ : SEGEMENTACIA TRHU, VYBER CIELOVYCH SKUPIN, TVORBA TRHOVEJ POZICIE 17
III.ČASŤ : MARKETINGOVY MIX 23
PRODUKT, JEHO STRUKTURA,...
|
|
0,9 |
61x |
|
Marketingový výskum + dotazník
Seminárna práca48 s. / - roč. / doc
Úlohou marketingového výskumu bolo poskytnúť zadávateľovi informácie o nákupnom správaní sa spotrebiteľa s cieľom zistiť objem predaja výrobkov. Na základe výsledkov marketingového výskumu zadávateľ by mal rozhodnúť o objeme sortimentu jednotlivých výrobkov a pri novom druhu jogurtov by mal zvážiť vhodné komunikačné nástroje. Najskôr sme skúmali, či oslovení respondenti nakupujú jogurty. Oslovili sme 90 respondentov, z ktorých veľmi často nakupuje jogurty 40 respondentov, čo predstavovalo 44 %,...
|
|
1,4 |
173x |
|
Marketingový výskum a informačné systémy - Základy marketingu
Poznámky6 s. / 1. roč. / doc
MARKETINGOVÝ VÝSKUM A INFORMAČNÉ SYSTÉMY
Charakteristika:
- potreba budovania -
→ Marketingový informačný systém = súhrn ľudí, zariadení a procedúr na zber, triedenie, analýzu, hodnotenie a distribúciu včasných a presných informácií.
Proces získavania informácií
I. URČENIE INFORMAČNÝCH POTRIEB
- efektívny prístup pri určovaní informačných potrieb (kto - manažér ľudských zdrojov, finančný manažér, ...) - efektívne (ani veľa informácií, ani málo, definovať iba to, čo potrebujeme zist...
|
|
0,1 |
10x |
|
Marketingový plán spoločnosti Športcentrum Oščadnica
Seminárna práca20 s. / 1. roč. / doc
Cestovný ruch je významným prvkom rozvoja ekonomiky hospodárstva. V súčasnom období sa do popredia na trhu cestovného ruchu dostávajú najmä individuálne formy cestovného ruchu, orientované na tiché a pokojné miesta, kde si rekreant môže nielen oddýchnuť, regenerovať svoje sily, ale má i priamy kontakt s prírodou resp. s vidieckym prostredím, môže sa oboznamovať s množstvom zaujímavých kultúrnohistorických pamiatok.
|
|
0,2 |
19x |
|
Výskum trhu
Referát4 s. / 1. roč. / doc
Výskum trhuVýskum trhu je jednou zo základných súčastí marketingového riadenia podniku. Praktické marketingové úlohy musí riešiť každý podnik, ktorý sa akýmkoľvek spôsobom pokúša svoje výrobky predať. Výskum trhu je prakticky vždy spojený priamo, či nepriamo so spoznávaním potrieb, požiadaviek, či iných prejavov chovania sa spotrebiteľa alebo kupujúceho.
Pod marketingovým výskumom rozumieme získavanie, spracovanie, resp. znázornenie informácií, ktoré sú potrebné k identifikovaniu a analýze mark...
|
|
0,1 |
16x |
|
Metódy marketingového výskumu
Seminárna práca8 s. / 1. roč. / doc
Potrebujeme vôbec výskum? Odpoveď na túto otázku nie je vždy jednoznačná. Problém môže byť riešiteľný už aj za pomoci predchádzajúcich realizovaných výskumov, prípadne s pomocou starších dát a analýz bez toho, aby sme zbytočne plytvali časom a finančnými prostriedkami z rozpočtu. Je možné, že v nich nenájdeme priamo odpoveď na otázku, ktorú chceme riešiť, môžu nám však prinajmenšom poslúžiť ako odrazový mostík pre formulovanie hypotéz. Marketingoví manažéri môžu získavať marketingové informácie ...
|
|
0,1 |
25x |
|
Marketingový výskum trhu a odbytová stratégia
Semestrálna práca13 s. / 1. roč. / doc
Efektívna komunikácia medzi dodávateľmi a spotrebiteľmi tovaru a služieb všetkých druhov je nevyhnutnou podmienkou každej modernej spoločnosti. Vyžadujú si to i narastajúce medzinárodné prepojenia. Dodávatelia potrebujú porozumieť požiadavkám spotrebiteľov, aby mohli zefektívniť ponuku svojich služieb, čo najlepšie vyhovieť požiadavkám spotrebiteľov a efektívne skombinovať vlastnosti produktov a služieb, ktoré ponúkajú. Toto všetko tvorí ciele marketingového výskumu.
|
|
0,1 |
5x |
|
Metódy výskumu marketingu
Ročníková práca11 s. / 1. roč. / doc
Účelom výskumu je poskytnúť zadávateľovi informácie o nákupnom správaní sa spotrebiteľa s cieľom zistiť objem predaja výrobkov. Na základe výsledkov marketingového výskumu by mal zadávateľ rozhodnúť o objeme sortimentu jednotlivých výrobkov a pri novom druhu výrobkov by mal zvážiť vhodné komunikačné nástroje.
. Zadávateľ potrebuje zistiť nákupné správanie spotrebiteľa a zvoliť vhodné marketingové komunikačné nástroje a tým zvýšiť odbyt po výrobku.
Marketingové oddelenie zadávatelia pove...
|
|
0,1 |
9x |
|
Prehľad plnenia podnikateľskej stratégie a aktivít - semestrálna práca
Semestrálna práca6 s. / 3. roč. / doc
Táto práca vychádza z teoretických znalostí učebnice Marketing od Philipa Kotlera a Garyho Armstronga.Ako príklad pre aplikáciu teoretických znalostí do praxe, je použitá štúdia plnenia podnikaťeľského cieľa a jeho ďalšieho rozvoja akciovej spoločnosti Duslo Šaľa.Táto štúdia obsahuje priebeh podnikateľského cieľa až po kontrolu jeho realizácie, postup strategického plánovania ako aj marketingový výskum v danej oblasti.Nosné informácie vychádzajú z výročných správ podniku za obdobie štyroch rokov...
|
|
0,1 |
4x |
|