Popis:
Agentúra, ktorá sa zaoberá výskumom realizovala svoj výskum zameraný na vytvorenie auta budúcnosti. Prieskumu sa zúčastnilo 52 respondentov, ktorí odpovedali na otázky uvedené v dotazníku. Veľká väčšina z opýtaných vlastní vodičský preukaz a podľa finančních možností by si vedeli predstaviť nový model auta. Podľa ich predstáv by malo byť auto športového typu, v plnej výbave, malé a bezpečné. Skôr by sa malo zamerať na nižšiu až strednú triedu. Podľa ďaľších výsledkov výskumu ktorí bol zameraný hlavne na skupinu mladých ľudí vyplíva, že sú to prevažne ľudia vo vekovej skupine okolo 25 rokov, sú mladí a vzdelaní, ak majú možnosti chcú si splniť svoje sny. Za nový automobil by si vedeli predstaviť sumu do 500 000 sk ktoré by určite malo spĺňať ich kritéria. Za najdôležitejšiu vlastnosť auta pokladajú bezpečnosť, potom je na rade dizajn a cena automobilu.
Dúfame, že tento výskum pomôže automobilovej spoločnosti pri realizácii kvalitneho produktu, ktorý bude mať vysokú predávanosť a jeho marketingová komunikácia bude efektívna a kreatívna.
Kľúčové slová:
Výskum trhu
manežérske zrhnutie
marketingový výskum
prieskum
respondenti
Obsah:
- 1. Manažérske zhrnutie 2
2. Obsah 3
3. Účel prieskumu 4
4. Metodika prieskumu 4
5. Výsledky prieskumu 5
- základné údaje o respondentoch 5
- Frekvenčné tabuľky 7
- Krížové tabulky 12
6. Diskusia 13
7. Závery a odporúčania 13
8. Prílohy 14
- vzor dotazníka použitého pri prieskume 14
- výpočet veľkosti vzorky 16
- frekvenčné tabulky 17
- všetky vyplnené dotazníky
Zdroje: