Popis:
I.časť - primárny výskum na zmenu nákupného spráavania zákazníka
II.časť - segmentácia trhu, určšnie cieľovej skupiny , stratégia predaja
III.časť - cenotvorba, komunikačný marketingový mix, marketingový mix
CHARAKTERISTIKA SPOLOČNOSTI : 2
SORTIMENT : 5
ČASŤ I. : MARKETINGOVÝ INFORMAČNÝ SYSTÉM , 9
MARKETINGOVÝ VÝSKUM A NÁKUPNÉ SPRÁVANIE 9
DOTAZNÍK 15
II. ČASŤ : SEGEMENTACIA TRHU, VYBER CIELOVYCH SKUPIN, TVORBA TRHOVEJ POZICIE 17
III.ČASŤ : MARKETINGOVY MIX 23
PRODUKT, JEHO STRUKTURA, PRODUKTOVY RAD A MIX 23
DISTRIBUCNE KANALY 25
CENOTVORBA 26
KOMUNIKACNY MIX, INZERAT 27
ZDROJE : 30
Kľúčové slová:
cenotvorba
marketingový mix
primárny výskum
segmentácia trhu
Zdroje:
- 1 – CIBAKOVA, V.- BARTAKOVA ,G.: IURA EDITION ,2007 , s.114
- 2 – DORLING KINDERSLEY LIMITED , LONDON 2001 , IKAR 2002 , s.82
- www.bandag.com
- www.arspneu.sk