Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Marketingový výskum - firma BioHealth s. r. o. - Návrh na marketingový výskum, plán, proces segmentácie a analyzovanie správania spotrebiteľov

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
85 x
Veľkosť
1,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
2507
Posledná úprava
20.02.2017
Zobrazené
2 541 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Návrh na marketingový výskum

Potreba Bio potravín sa týka vlastne len priemyslovo vyspelých krajín, odhaduje sa že svetový trh je 25 miliárd USD (!!!). Takmer polovicu spotreby zabezpečuje západná Európa. Trh rastie v priemere 8% ročne. Typickým spotrebiteľom je stredná trieda bývajúca meste, veľkomeste, s vyšším vzdelaním a so slušným životným štandardom. Je to spotrebiteľ dávajúci prednosť kvalite, zaujíma ho pôvod produktu aj spôsob prípravy. Nemecko je krajinou s najväčším obratom v predaji Bio produktov, obrat je dvojnásobne vyšší než napr. v Anglicku, Francúzsku či v Taliansku. Ale najviac utrácajú na tieto produkty Švajčiari, je to zhruba 110 dolárov ročne na jedinca.

Kľúčové slová:

spoločnosť

predmet podnikania

marketingový prieskum

správanie zákazníkov

marketingový plán



Obsah:
  • Charakteristika a základné údaje o spoločnosti 3
    Identifikačne údaje : 3
    Opis spoločnosti a jej predmetu podnikania: 3
    Návrh na marketingový výskum 4
    Analýza nákupného správania zákazníkov 5
    Tvoríme vzorku 5
    Aká metóda? 7
    Bude výsledok dôveryhodný? 7
    Dotazník 8
    VYtvorenie marketingového plánu 11
    Použitá literatúra 12

Zdroje:
  • Bartáková • Cibáková • Štarchoň: Základy marketingu,228, s. r. o. Bratislava 2007 ISBN 780-80-969588-3-2