Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

Marketingový výskum v neziskovej organizácií (B2C)

«»
Prípona
.pdf
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
41394
Posledná úprava
20.01.2013
Zobrazené
1 134 x
Autor:
erika.kovacova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1 Úvod
Marketing bol pred rokmi jednoduchší, pretože trhy boli monolitické a dostatočne veľké. Konkurentov nebolo veľa a nákupné chovanie spotrebiteľov bolo jednoduchšie. V dnešnej dobe sa na svetovom trhu neustále objavujú noví výrobcovia s novými produktami. Dnes už nie je takou vedou vyrobiť, ale vytvoriť záujem a loajalitu u spotrebiteľov práve o naše výrobky. Dlhodobo úspešné firmy môžu byť len tie, ktoré majú k dispozícii správne informácie o zákazníkovi a o trhoch, na ktorých pôsobí. Pre podnik, medzi najdôležitejšie formy získavania informácií, patrý marketingový výskum, ktorý je súčasťou podnikových marketingových aktivít.

Kľúčové slová:

marketingový výskum

analýza

marketingová komunikácia

metódy marketingového výskumu



Obsah:
  • 1 Úvod 3
    2 Zadanie práce 4
    3 Cieľ práce 4
    4 Projekt marketingový výskum 4
    4.1 Popis vstupnej situácie 4
    4.2 Ciele a hypotézy 5
    4.3 Cieľová skupina 6
    4.4 Design projektu - návrh metód a postup riešenia 6
    4.5 Popis metód – voľba a popis techniky zberu dát 7
    4.6 Varianty, kombinácie 8
    4.7 Rozsah predpokladanej analýzy 9
    5 Záver 9
    6 Použitá literatúra 9

Zdroje:
  • FORET, M. Marketingový průzkum – poznáváme svoje zákazníky. Brno: Computer press, 2008. 124 s. ISBN 978-80-251-2183-2