Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Metódy výskumu marketingu

«»
Prípona
.doc
Typ
ročníková práca
Stiahnuté
9 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
22070
Posledná úprava
05.04.2009
Zobrazené
5 777 x
Autor:
levix
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Účelom výskumu je poskytnúť zadávateľovi informácie o nákupnom správaní sa spotrebiteľa s cieľom zistiť objem predaja výrobkov. Na základe výsledkov marketingového výskumu by mal zadávateľ rozhodnúť o objeme sortimentu jednotlivých výrobkov a pri novom druhu výrobkov by mal zvážiť vhodné komunikačné nástroje.
. Zadávateľ potrebuje zistiť nákupné správanie spotrebiteľa a zvoliť vhodné marketingové komunikačné nástroje a tým zvýšiť odbyt po výrobku.
Marketingové oddelenie zadávatelia poverujú analýzou správania sa zákazníkov, aby zistili objem predaja výrobkov, zistili, aký postoj majú zákazníci k určitým druhom výrobkov a aké najvhodnejšie komunikačné nástroje by mali zvoliť, aby zvýšili objem predaja výrobkov.

Kľúčové slová:

marketing

marketingový výskum

zber údajov

reprezentatívny výskum



Zdroje:
  • 1. Richterová Kornélia a kol.: Marketingový výskum. Bratislava: Ekonóm, 2006.
  • 2. Benčo, J. 2001. Metodológia vedeckého výskumu. Bratislava: Iris, 1993. ISBN 80-89018-27-0.
  • 3. Ferner, F. K. 1993. Marketing cestovného ruchu v praxi. Bratislava: SPN, 1993. ISBN 80-08-01978-6.
  • 4. Kozel, R. 2006. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-0966-X
  • 5. Nový, I. 1997. Sociologie pro ekonomy. Praha: Grada, 1997. ISBN 80-7169-433-9
  • 6. Polonský, D. 1999. Sociologické metódy poznávania spoločenských javov. Banská Bystrica: Ekonomická fakulta UMB, 1999. ISBN 80-8055-222-3.
  • 7. Szostkiewicz, S. 1965. Sociologický výskum – Techniky a procedúry. Bratislava: Vydavateľstvo politickej literatúry, 1965.