Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketingový informačný systém a výskum

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
5843
Posledná úprava
30.11.2017
Zobrazené
1 232 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V každej oblasti hospodárstva dnes platí, že hlavnou podmienkou úspešného fungovania, výkonnosti a bohatstva sú informácie a dostatok znalostí.

Firmy sú priam nútené reagovať na potrebu ovládať rýchlo a stále sa meniace marketingové prostredie a spracovávať stále viac a viac informácií, pretože konkurenčné prostredie je veľmi veľké. V odbornej literatúre sa často uvádza, že marketingový výskum vnáša vedeckí poznatky do marketingu, ktorý je v mnohom umením. Dnes sa už výsledky marketingových štúdií stávajú jedným z bežných informačných vstupov rozhodovania marketingového manažmentu a slúžia zároveň aj ako podpora marketingového manažmentu na ceste za trhovým úspechom.

Ja sa v tejto práci pokúsim priblížiť význam marketingového informačného systému a výskumu pre spoločnosť a firmy a tiež rozobrať základné úlohy marketingu v súčasnosti.

Kľúčové slová:

marketingový systém

výskum

informačný systém

marketingový výskum



Obsah:
  • Úvod
    Základné úlohy marketingu, marketingový informačný systém a marketingový výskum
    Marketingový informačný systém
    Záver
    Použitá literatúra

Zdroje:
  • KOTLER, P.: Marketingový manažment. Praha, Victoria Publishing 1992.
  • KOTLER, P.- ARMSTRONG, G.: Marketing. Bratislava, SNP 1992.
  • KORMENDY, V. - OTRUBČÁK, P.: Marketing. Trenčín, Trenčianska univerzita A. Dubčeka 2004
  • RICHTEROVÁ, K. - KLEPOCHOVÁ, D. - VOKOUNOVÁ, D.: Metódy marketingového výskumu. Bratislava, vydavateľstvo EKONÓM 1999.
  • RICHTEROVÁ, K. a kolektív: Kapitoly z marketingového výskumu. Bratislava, vydavateľstvo EKONÓM 1999