Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Význam marketingového výskumu v činnosti firmy

«»
Prípona
.docx
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
28 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
13225
Posledná úprava
05.11.2020
Zobrazené
1 699 x
Autor:
lilinocka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Opis predmetu činnosti firmy

Spoločnosť Biofood s.r.o vznikla zápisom do obchodného registra so sídlom v Lučenci dňa 1. 5. 2008 ako subjekt s ručením obmedzeným. Firma Biofood s.r.o chce na trhu ponúkať Biopotraviny a Bioprodukty pre rozličné firmy, s ktorými bola uzatvorená zmluva. Očakávame uzavretie ďalších zmlúv a rozšírenie obchodného reťazca po celej Slovenskej republike, ale i v zahraničí. Spoločnosť Biofood s.r.o sa nachádza vo výstavbe plánovaného priemyselného parku.

Definícia marketingového problému

Spotreba Bio potravín zaznamenala výrazný rast najmä v poslednom desaťročí. Tento trend, ktorý k nám prišiel zo západu sa čoraz viac udomácňuje aj na slovenskom trhu. Typickým spotrebiteľom biopotravín sú ľudia s vyšším vzdelaním, kladúci dôraz na kvalitu za poskytované ceny. Ďalšími kritériami pri výbere sú pôvod produktu a spôsob jeho prípravy. Trh s biopotravinami ešte nie je taký silný ako napr. v západnej Európe, kde je najväčším odberateľom Nemecko, no pomaly sa snažíme budovať si silný a produktívny trh aj na Slovensku, čomu napomáha hlavne zahraničná konkurencia.
...

Kľúčové slová:

marketing

výskum

marketingový výskum

analýza

správanie

zákazník

správanie zákazníkov

analýza správania zákazníkov

dotazník

segmentácia

trh

segmentácia trhu

dopyt

dopytovanie



Obsah:
  • Charakteristika a základné údaje o spoločnosti
    Opis predmetu činnosti firmy
    Definícia marketingového problému
    Aká forma dopytovania sa je najvhodnejšia
    Podľa zdroja informácií výskum členíme na dve skupiny
    Marketingový prieskum poskytuje informácie o
    Dotazník

Zdroje:
  • CIBÁKOVÁ, V., BARTÁKOVÁ, G.: Základy Marketingu, 3. vyd. Bratislava : Iura Edition 2007, 228 s. ISBN 978-80-8078-156-9