Analýza Ústredného inštitútu vzdelávania a psychológie Bratislava
Semestrálna práca35 s. / 2. roč. / doc
Téma mojej seminárnej práce je analýza Ústredného inštitútu vzdelávania a psychológie Bratislava, ktorý zabezpečuje vzdelávanie a overovanie odbornej a psychologickej spôsobilosti na výkon práce v železničnej prevádzke. V nasledujúcich kapitolách som sa snažila prakticky aplikovať získané vedomosti z teórie strategického marketingu a pozrieť sa ako sa tieto premietajú do konkrétnych činností mnou vybranej firmy.Prvé kapitoly sa zaoberajú definovaním hierarchických stratégií a situačnou analýzou ...
|
|
0,5 |
1x |
|
Apple - seminárna práca + prezentácia z marketingu
Seminárna práca22 s. / 1. roč. / zip
Spoločnosť Apple každý dobre pozná, Apple sa sústredí na výrobu a vývoj osobných počítačov Macintosh, Macbookov, smartfonov iphone, tabletov ipad, televízorov apple tv a ďalších vecí ako ipodov, airpodov a applewatch, taktiež poskytujú aj predaj hudky, tv relácií a filmov prostredníctvom itunes store.Apple je americká technologická spoločnosť založená v roku 1976 v kalifornskom meste Cupertino, USA. Za zakladateľov sa nepovažuje len najznámejší Steve Jobs, ktorému budem neskor venovať viac pozor...
|
|
12,7 |
16x |
|
Podnikateľský plán - výstavba rodinných domov na kľúč
Ekonomický plán17 s. / 3. roč. / doc
Papula Jozef. Podnikanie. Pre úspešné podnikanie je veľmi dôležité, aby podnik dôkladne zvážil príležitosti a riziká, ktoré mu prostredie poskytuje a využil ich vzhľadom na svoje silné, slabé stránky, resp. špecifické prednosti v porovnaní s konkurenciou. K tomu, aby firma bola úspešná, bude musieť vytvárať príťažlivú ponuku pre cieľové trhy a prispôsobiť svoje aktivity trendom. Cieľom tejto analýzy je zistiť a zhodnotiť oblasti, v ktorých bude mať podnik svoje slabiny a naopak, v ktorých bude s...
|
|
0,3 |
63x |
|
Marketingové prostredie - seminárna práca
Seminárna práca12 s. / 1. roč. / docx
ÚVOD Pre svoju seminárnu prácu som si zvolila tému marketingové prostredie. Tuto tému som zvolila predovšetkým preto, že je zaujímavá a veľmi obsiahla. V prvej časti seminárnej práce popíšem podstatu marketingového prostredia. V druhej časti popíšem delenie marketingového prostredia, analýzy, cielený marketing, segmentáciu trhu. V závere práce popíšem čo bolo mojím cieľom. 1 MARKETINGOVÉ PROSTREDIE Firmy pôsobia v komplexe trhového prostredia. Kto si chce na trhu udržať pozíciu, musí starostli...
|
|
0,1 |
26x |
|
Založenie fiktívnej firmy - Marketing
Seminárna práca23 s. / 1. roč. / rar
Seminárna práca z marketingu. Založenie fiktívnej firmy.1 ZALOŽENIE FIRMY Naša firma bola založená 12.01.1999 na základe spoločenskej zmluvy spísanej spoločníkmi o založení spoločnosti s názvom VODREVO s. r. o. v zmysle zákona číslo 513/1991 Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.Definícia marketinguPodľa The American Marketing Association je marketing definovaný ako organizačná funkcia a súbor procesov pre tvorbu, komunikáciu a dodávanie hodnôt zákazníkom, a tiež pre riadenie vzťahov...
|
|
0,7 |
176x |
|
Apple Inc. (seminárna práca - Strategický marketing)
Seminárna práca67 s. / 4. roč. / zip
Seminárna práca sa zaoberá rozborom spoločnosti APPLE Inc., jeho históriou, charakteristikou z ekonomického hľadiska, vývojovými etapami, postavením na trhu, rozborom vyrábaných produktov, analýzou jeho mikro a makroprostredia, SWOT analýzou danej spoločnosti a analýzou konkurencie a stratégií. Práca obsahuje word (28 strán) a tiež prezentáciu (39 strán).
|
|
9,4 |
47x |
|
Marketingová analýza spoločnosti Yves Rocher
Semestrálna práca29 s. / 2. roč. / doc
Yves Rocher est à l’origine une entreprise familiale bretonne crée en 1956. Depuis cette date Yves Rocher a fait un énorme succès puisqu’il bénéficie aujourd’hui d’une renommée tant nationale qu’internationale. Le groupe Yves Rocher rassemble 7 marques de l’enseigne: Yves Rocher, Daniel Jouvance, Docteur Pierre Ricaud, Isabel Derroisné, Kiotis, Galerie Noémie et Petit Bateau. «Yves Rocher est actuellement la première marque de produit de beauté naturelle et soins esthétiques en France, elle est ...
|
|
0,3 |
10x |
|
SENIOR - geriatrické centrum v Modre
Seminárna práca16 s. / 3. roč. / doc
SENIOR - geriatrické centrum, je neziskovou organizáciou, ktorej hlavným cieľom je vytvárať dôstojný domov starším ľuďom. Organizácia je presvedčená, že poskytovanie sociálnej starostlivosti starším ľuďom by malo patriť do oblasti ľudskej činnosti, v ktorej primárne nejde o zisk. Činnosť organizácie je financovaná výhradne z prostriedkov, ktoré vložili do neziskovej spoločnosti zakladatelia, neskôr pribudli dobrí sponzori a samospráva. Zariadenie poskytuje svoje služby už 4. rok v moderných, čer...
|
|
0,2 |
21x |
|
Marketingová stratégia podniku Kovotvar Kúty
Projekt14 s. / 4. roč. / docx
Charakteristika podnikuVýrobné družstvo Kovotvar Kúty vzniklo na Slovensku dňa 1.10.1953 pod názvom TOPĽA. Od doby založenia po dnešné dni družstvo prešlo obrovským vývojom a mnohými zmenami ako nutnosť prispôsobiť sa podmienkam spoločnosti a trhu. V roku 1964 bol stanovený názov KOVOTVAR KÚTY, ktorý mal prevádzky okrem Kútov aj v Šaštíne, Holíči a Jablonici. Družstvo sa tak stalo jedným z najvýznamnejších podnikov v regióne – Západné Slovensko. Pre celkový vývoj družstva a jeho smerovanie boli ...
|
|
0,6 |
48x |
|
Strategický marketing - študijný materiál, prehľad
Poznámky22 s. / 1. roč. / docx
1. Definícia Strategický marketingStrategický marketing môžeme charakterizovať ako proces, ktorý je spojený hlavne s vypracovaním:• Analýz faktorov vnútorných podmienok podniku• Analýz faktorov príležitostí a ohrozenia podniku• Analýz faktorov konkurencie• S participáciou na vytvorení súboru cieľov podniku a na formulovaní podnikových stratégií na ich dosiahnutie• So stanovením marketingových cieľov• S voľbou marketingových stratégií na dosiahnutie marketingových plánov• S komplexným riadením ma...
|
|
0,2 |
11x |
|
Kvalitné poznámky z prednášok - predmet Podnik a podnikanie
Prednášky28 s. / 1. roč. / docx
Poznámky z prednášok sú kvalitne a hlavne prehľadne spracované. Doplnené modelmi, schémami, vzorcami a pod.Ukážka:Podnikanie - strategické myslenie a preberanie rizika, ktoré vedie k vytváraniu nových možností pre jednotlivcov a organizácie Podnikateľ - jednotlivec, ktorý preberá riziko, dokáže sledovať a rozpoznať príležitosť, ktorú ostatní nevedia identifikovať alebo ich vnímajú ako problémy alebo hrozbyCharakteristické črty podnikateľa:• vnútorne zameraný na kontrolu (seba)• energetickí ľudia...
|
|
1,8 |
8x |
|
Marketingové prostredie - Marketingové mikroprostredie, Makroprostredie, Proces monitorovania prostredia
Skriptá14 s. / 3. roč. / pdf
Podnik musí pri hľadaní príležitostí a skúmaní rizík1/ začínať s marketingovým prostredím, s jeho monitorovaním (skúmaním). Toto prostredie tvoria všetky činitele a vplyvy, ktoré podmieňujú schopnosť efektívnej výmeny s cieľovým trhom. Práve z tohto dôvodu je tejto kapitole venovaná mimoriadna pozornosť. Marketingové prostredie podniku v literatúre býva rôzne členené. Spomenieme aspoň dva prístupy.1. Mikro-, mezo- a makroprostredie.2. Mikro- a makroprostredie.Na naše účely budeme vychádzať z P. ...
|
|
0,4 |
26x |
|
Marketingový projekt - Coca cola
Seminárna práca17 s. / 1. roč. / doc
V roku 1886 v USA v Atlante, vyrobil lékarnik John Styth Pemberton vtedy ešte bezmenný nápojový sirup. Svoj prvý zárobok ,ktorý činil v tej dobe 50$,utratil na niekoľko skromných novinových inzerátov. Reklamu považoval za nesmierne dôležitú súčasť jeho začínajúceho podnikania. V roku 1892 bola firma zapísaná na obchodnom súde v štáte Georgia ,s kapitálom 100 tisíc dolárov. V roku 1893 sa uskutočnila registrácia ochrannej známky Coca-Cola Company na Patentovom úrade v USA. Do dvoch rokov bola kon...
|
|
0,4 |
108x |
|
Podnikateľský plán - Relaxačno-regeneračné centrum FITs.r.o.
Ročníková práca14 s. / 2. roč. / doc
V dnešnom uponáhľanom svete sa čoraz viac dostáva do popredia zdravý životný štýl, starostlivosť o vlastné telo, aktívny relax a oddych. Aj to toto bolo jedným z hlavných dôvodov pre vytvorenie relaxačno- regeneračného centra. Toto centrum je svojim vybavením, charakterom služieb ako aj celkovou atmosférou prispôsobené špecifickým potrebám našich zákazníkov. Ponúka služby sauny, suchej pary, bylinkových kúpeľov, masáži, solária, doplnené o vybavenie základným fitness programom. Veríme, že naši z...
|
|
0,1 |
21x |
|
Prípadová štúdia z marketingu - cena
Seminárna práca14 s. / 1. roč. / doc
Cenová politika je druhým najsilnejším nástrojom marketingového mixu. V poradí dôležitosti je však tretia. Cena výrobku je protihodnota, ktorú musí zákazník zaplatiť za získanie výrobku. Je odmenou podniku za výrobu produktu alebo poskytnutie služby. Jedine cena je nástroj, ktorý je schopný tvoriť príjmy podniku a vytvárať pre podnik zdroje jeho ďalšieho rastu. Cena je často hlavným nástrojom konkurenčného boja. Cenu ako marketingový nástroj zaraďujem ako druhý najsilnejší nástroj marketingového...
|
|
0,1 |
40x |
|
Malé a stredné podnikanie - História podnikania, Podnikateľské prostredie, Kríza a zánik podnikania...
Prednášky12 s. / 3. roč. / doc
Prvá zmienka o podnikaní spadá do obdobia staroveku. Veľká časť populácie vtedajšej bola tvorená drobnými podnikateľmi. Podnikaniu sa darilo. Začínali sa tvoriť výrobky rôznej kvality. Vznikli prvé zárodky o právnu úpravu podnikania.Obdobie stredoveku - podnikatelia neboli uznávaní, silný vplyv cirkvi - obviňovala ich z hriešneho obohacovania.Obdobie Rakúsko-Uhorsko - podmienky na podnikanie neboli najlepšie, podnikatelia sa začali združovať, zakladali bratstva remeselníkov, neskôr cechy - mali ...
|
|
0,2 |
14x |
|
SWOT analýza - Cerealix s.r.o.
Analýza21 s. / 2. roč. / doc
Spoločnosť Cerealix s.r.o. vznikla v roku 1996 v Martine. Začiatky firmy súviseli s výrobou arašidových chrumiek v domácich priestoroch a ich predajom na lokálnom trhu. Postupne sme sa vzdelávali v oblasti potravinárskej výroby a získané skúsenosti nás viedli k úvahe o výrobe rozsiahlejšieho sortimentu potravín vyrábaných modernou technológiou, s možnosťou rozvoja a expanzie na zahraničné trhy. V apríli 1998 sme uviedli do prevádzky moderné výrobné zariadenie s cieľom ponúknuť spotrebiteľovi výr...
|
|
0,4 |
84x |
|
Medzinárodný marketingový plán- Rajo, a.s.
Semestrálna práca39 s. / 5. roč. / doc
Každý existujúci podnik má svoju vlastnú históriu, ktorú je potrebné poznať. Spoločnosť RAJO, a.s. bola vybudovaná na dlhoročnej tradícii poľnohospodárstva a mliekárenstva na západnom Slovensku. Počas svojej existencie firma postupne prechádzala týmito medzníkmi:r. 1992 - z bývalého štátneho podniku MILEX vznikla akciová spoločnosť MILEX Slovakia.r. 1993 - časť kapitálového objemu kúpila rakúska firma Schärdinger Milch AG a firma sa premenovala na MILEX Schärdinger Slovakia, a.s.r. 1996 - v súvi...
|
|
0,7 |
182x |
|
Aplikovaný marketing - vypracované otázky
Vypracované otázky30 s. / 2. roč. / doc
1. Definovanie pojmu „marketing“, základné pojmy, základné činnosti marketinguPredstavuje súhrn činností, ktoré zabezpečujú, aby sa dostal správny produkt, správnemu spotrebiteľovi, v správnom čase, na správne miesto, v správnej kvalite a za správnu cenu. Je sociálny proces, v ktorom ľudia alebo skupiny ľudí získavajú, čo potrebujú a čo chcú, a to prostredníctvom tvorby a výmeny produktov a hodnôt.Potreba je vyjadrením objektívneho stavu. Stručne ju možno chápať ako pociťovaný nedostatok niečoho...
|
|
1,7 |
3x |
|
Vypracované skúškové otázky na Marketing
Študijný materiál20 s. / 3. roč. / docx
1. Definícia marketinguMarketing znamená uspokojenie zákazníka so ziskom. Marketing je cieľavedomá činnosť firmy zameraná na uspokojovanie potrieb a želaní zákazníkov, čo dosahuje prostredníctvom ekonomických. technologických a psychologických prostriedkov.Cieľom marketingu je, aby bol predaj zbytočný. Dodať správny tovar k správnym ľuďom na správnom mieste v správny čas za správnu cenu so správnou mierou komunikácie a zarobiť na tom.Všetky definície majú spoločnú filozofiu: zistite čo zákazníci...
|
|
0,2 |
3x |
|
Podnikové financie - celá učebnica
Študijný materiál178 s. / 3. roč. / pdf
Jedná sa o komplentý prepis celej učebnice z predmetu Podnikové plánovanie.Manažment je vedný odbor patriaci medzi spoločenské vedy. Predstavuje ucelený súbor poznatkov o princípoch, metódach a postupoch riadenia všetkých podnikových činností.Manažment možno chápať aj ako organizovaný súbor aktivít na dosahovanie stanovených cieľov.Plánovanie je častou manažmentu, ktoré sa v dôsledku deľby práce a špecializácie v ňom osamostatnilo a predstavuje jednu zo základných manažérskych funkcií. Manažérsk...
|
|
2,8 |
2x |
|
Seminárna práca z marketingu - Firma KVETY s.r.o.
Seminárna práca10 s. / 1. roč. / doc
Firma KVETY, s.r.o., vznikla na základe dôkladného rozhodnutia majiteľky za účelom predaja rôznych druhov kvetov a kytíc. Pôsobí prevažne na národnom trhu a zaoberá sa predovšetkým činnosťami, akými sú napríklad predaj rezaných a črepníkových kvetov, predaj drevín či záhradníckych potrieb, alebo aj aranžovaním kvetov. Zo všetkého najdôležitejším objektom firmy sú samozrejme zákazníci. Ide o širokú škálu ľudí s rôznymi potrebami a želaniami. Predovšetkým, sú to ľudia so záujmom o prírodu, ľudia k...
|
|
0,1 |
48x |
|
Analýza marketingového prostredia - interné faktory
Semestrálna práca10 s. / 1. roč. / doc
ÚvodPodnik obklopujú nekontrolovateľné faktory, ktoré tvoria marketingové prostredie. Ak chce byť podnik úspešný, musí prispôsobiť svoj marketingový mix trendom a vývoju svojho prostredia. Marketingové prostredie tvoria činitele a faktory mimo marketingu, ktoré ovplyvňujú schopnosť marketingového manažmentu spracovať a udržiavať úspešnú výmenu s cieľovými zákazníkmi. Na podnik majú veľký vplyv neisté marketingové prostredie a dynamické zmeny. Toto prostredie sa nedá prognózovať a často prináša ...
|
|
0,2 |
2x |
|
Marketingový audit - Sociálna poisťovňa
Semestrálna práca24 s. / 1. roč. / doc
Cieľom Prvej Česko-Slovenskej poisťovne, RAPID a. s. je zaujať popredné miesto na slovenskom trhu životného poistenia, pričom pôsobí aj na českom poistnom trhu. Skúma však aj trhy Poľska, Maďarska, Rumunska a Ukrajiny.
Prvá Česko-Slovenská poisťovňa, RAPID a. s. chce byť výrazne profilovaná stredoeurópska poisťovňa.
Blaho a všestranný rozvoj človeka pokladá poisťovňa za najvznešenejší cieľ civilizácie. Ide o úctu k človeku prostredníctvom spoločnosti. Tento cieľ chce dosahovať prácou v prospe...
|
|
0,3 |
32x |
|
Prípadová štúdia z marketingu - Segment trhu
Projekt13 s. / 1. roč. / doc
Podnik bude situovaný v oblasti s rozvinutým cestovným ruchom a vysokým dopytom po jeho službách, medzi ktoré patria aj stravovacie služby. Reštaurácia bude súčasťou hotelového komplexu. Podnik bude uspokojovať potrebu hladu zákazníka špecifickým produktom - predovšetkým tradičnými slovenskými jedlami a nápojmi, a tým sa bude líšiť od konkurencie, s cieľom dosiahnuť určitý zisk a byť konkurencieschopný na trhu. Bude mať výhodnú pozíciu a ľahkú dostupnosť pre zákazníkov aj dodávateľov. Klientelu ...
|
|
0,1 |
22x |
|
Marketing - Leoni Slowakia
Seminárna práca21 s. / 1. roč. / doc
V tejto smestrálnej práci Vám na úvod poskytneme stručnú charakteristiku histórie nemeckej spoločnosti Leoni AG so sídlom v Norimbergu, ktorej obchodné organizácie pôsobia na celom svete. Svoju medzinárodnú sieť výrobných závodov od roku 1992 začala rozširovať aj na Slovensku. Spoločnosť Leoni AG od tohto obdobia vybudovala na Slovensku 4 závody. Tieto závody vznikli v Trenčianskej Teplej – Dobrá, Trenčíne, Starej Turej a Ilave. Každý z týchto závodov pôsobí na trhu ako samostatný subjekt so zam...
|
|
0,4 |
6x |
|
Podnikateľský plán - Pizza Ham
Ekonomický plán16 s. / 1. roč. / doc
V mojej práci by som Vám rada predstavila firmu Pizza Hamm, ktorá sa zaoberá donáškovou službou predovšetkým pizz a taktiež ďalšieho rozšíreného sortimentu. V dnešnej dobe ľudia žijú veľmi hekticky a uponáhľane, a preto majú tendenciu stravovať sa nepravidelne alebo dokonca jedlá vynechávať, čo zdôvodňujú „nedostatkom času“. A práve vtedy, keď ľudia neprídu za jedlom, príde jedlo za nimi prostredníctvom našej donáškovej služby.
|
|
0,1 |
90x |
|
Ekonomika a manažment verejných služieb - Význam služieb v ekonomike
Vypracované otázky7 s. / 1. roč. / doc
-1. a) Význam služieb v ekonomike
- moderná ekonomika je ekonomika služieb
- meria sa % podielom na HDP, zamestnanosti a investíciách
- 1. b) Faktory dopytu
- dopyt po verejných službách majú nielen občania ale aj rôzne organizácie (verejné aj súkromné) a podnikatelia
* demografický vek obyvateľstva, urbanizácia
* sociálno-ekonomický príjmy, väčšia zamestnanosť žien, zmeny v socíálnej orientácií, celoživotné vzdelávanie
*ekonomické externalizácia (outsourcing),
* politické *právne
Č...
|
|
0,1 |
64x |
|
Študijný materiál na Marketing
Prednášky53 s. / 2. roč. / doc
Def.: koncepcia, filozofia, (podnik prístup) založená na dosahovanie cieľov prostredníctvom uspokojenia potrieb trhu.- môže ísť o1. finančné ciele (zisk)2. existencia, realizácia činností, pre ktoré boli zriadené (neziskové organizácie)Potreby - pocit nedostatku niečoho. Každý človek má v každom okamihu potrebu. (Maslowova pyramída),- človek sa začne uspokojovaním potrieb vyšších stupňov až vtedy, keď sú uspokojené potreby na nižšom stupni,- výrobcovia, ktorí sa orientujú na výrobky uspokojujúce...
|
|
0,6 |
17x |
|
Marketing - poznámky z rôznych kapitol prednášok
Prednášky20 s. / 1. roč. / doc
Zisťovanie potrieb- všetky činnosti spojené so zhromažďovaním vstupov marketingu sú zamerané na zisťovanie potrieb a želaní zákazníkov. Marketing sa snaží tieto potreby uspokojiť- úlohou účinného marketingu je pochopiť potreby zákazníkov, zistiť relatívny význam každej potreby a naplánovať postup úplného uspokojenia každej z nichPotreby• hmotné• nehmotnéhmotné - tieto potreby možno ľahko opísať a zmeraťnehmotné - sú postrehnuteľné, zistiteľnéPotreba je vyjadrením objektívneho stavu, je to pociťo...
|
|
0,2 |
4x |
|
Ekonomika podniku- prednášky
Prednášky88 s. / 1. roč. / rar
Cieľ predmetu:Získať komplexný pohľad na postavenie podniku v trhovej ekonomike, na druhy podnikov z rôznych hľadísk. Analyzovať výrobné činitele a objasniť ich význam. Charakterizovať podniková činnosti, poznať hodnotové ukazovatele.Stručná osnova predmetu:Charakteristika podnikania, podstata, ciele a okolie podniku. Klasifikácia podnikov a právne formy podnikov. Význam výrobných činiteľov. Charakteristika a hodnotenie transformačného procesu a ďalších podnikových činností. Finančná analýza a h...
|
|
0,1 |
22x |
|
Firma TAURIS, a.s. - marketingová analýza
Seminárna práca11 s. / 1. roč. / doc
TAURIS, a.s. je slovenská spoločnosť zaoberajúca sa spracovaním mäsa a výrobou mäsových výrobkov. Spoločnosť vznikla privatizáciou štátneho podniku Mäsový priemysel v r. 1992. Z mäsokombinátu regionálneho významu sa podarilo spoločnými silami zamestnancov a vedenia vybudovať moderný mäsokombinát. Spoločnosť Tauris vychádza z tradícií mäsiarstva a uvedomuje si svoju zodpovednosť k nim. Po dynamickom nástupe, ktorý zaznamenal TAURIS, a.s.v rokoch 1992-93 sa akcionári rozhodli vytvoriť rezortnou di...
|
|
0,1 |
8x |
|
Marketingová štúdia - PowerPC spol. s r. o.
Projekt8 s. / 1. roč. / doc
Marketingová štúdia - PowerPC spol. s r. o.Poslanie firmy PowerPC spol. s r. o.
Firma PowerPC je fiktívna firma , ktorá bola založená pred dvomi rokmi , s cieľom vyplniť medzeru na trhu v oblasti výpočtovej techniky a podnikových informačných systémov.Poslanie firmy PowerPC je predaj spoľahlivých počítačových zostáv a značkových komponentov s vyváženým výkonom. Ďalej chceme poskytovať rýchly servis hardvéru a softvéru u zákazníka. Medzi dôležité činnosti firmy patrí aj tvorba podnikových inf...
|
|
0,1 |
12x |
|
Marketing - ťahák / poznámky (Podstata marketingu, Základné definície marketingu + pojmy, prvky, Mikroprostredie podniku...)
Poznámky17 s. / 1. roč. / doc
Základné definície marketingu + pojmy, prvkyPojmy:Potreba - kľúčový pojem v M - pociťovanie nedostatku + snaha utlmiť ho, alebo mu zabrániť. Maslowa - základné ľudské potreby - hierarchické usporiadanie - pyramída - odspodu hore: - fyziologické potreby (jedlo, oblečenie, teplo a pod.) - potreby istoty (bezpečnosť,ochrana) - sociálne potreby (pocit náklonnosti, spolupatričnosti) - potreba uznania (postavenie, sebauvedomenie) - potrebu sebarealizácie (vlastný rozvoj a realizácia - vedomosti, jazyk...
|
|
0,2 |
5x |
|
Imaginárna drevárska firma
Seminárna práca11 s. / 1. roč. / doc
CHARAKTERISTIKA FIRMYFirma na výrobu nábytku 5M, ktorá má sídlo v Žiline, vznikla v roku 1994 za účelom výroby kvalitného nábytku a ponúkania kvalitných služieb na trhu výroby nábytku. Táto malá rodinná firma s tridsiatimi piatimi zamestnancami si pre veľkú snahu napĺňania svojej vízie stihla za 12 rokov vybudovať svoju stabilnú pozíciu.MARKETINGOVÉ PROSTREDIEInterné mikroprostredieFirma 5M je rozdelená do štyroch oddelení: vrcholový management, financie a evidencia, výroba a nákup spoločne s ko...
|
|
0,1 |
11x |
|
Marketingový audit konkrétneho podniku
Semestrálna práca22 s. / 3. roč. / doc
V práci je opísaná charakteristika podniku, jeho história až po súčasnosť. Snažila som sa urobiť audit marketingového prostredia (makroprostredie a mikroprostredie podniku). V charakteristike mikroprostredia som sa pokúsila analyzovať trh prostredníctvom Porterovho modelu piatich síl. Ďalej som v práci opísala audit marketingovej stratégie podniku, kde som charakterizovala dlhodobé ciele podniku, varianty stratégie, uskutočnila som SWOT analýzu interného a externého prostredia podniku. Ďalej so...
|
|
0,2 |
23x |
|
Podnikateľský zámer - K&K
Ekonomický plán14 s. / 2. roč. / doc
Firma K&K, s.r.o. vznikla v roku 2001 v Bratislave , kde má doteraz svoje sídlo a predajňu. Firma sa začala zaoberať predajom kosačiek a motorových píl, ich príslušenstvom, doplnkami a zároveň aj ich servisom. V tomto období si vytvárala svoje miesto na trhu a lákala svojich potenciálnych zákazníkov na svoje tovary nízkymi cenami v podobe rôznych akcií. V roku 2002 firma otvorila ďalšie dve pobočky v Malackách a v Nitre. Súčasne sa snažila prilákať viac zákazníkov a utlmovať silu svojej konk...
|
|
0,1 |
57x |
|
Marketingový plán firmy - Lux Prešov s.r.o
Ekonomický plán6 s. / 2. roč. / doc
Cieľom práce bolo poukázať na marketingovú stratégiu spoločnosti a jej aplikovanie v praxi. Taktiež som sa snažil zhrnúť odporúčanie, ktoré by spoločnosti Lux Prešov mohlo pomôcť pri dokonalejšom postavení na trhu. Spoločnosť Lux Prešov, s.r.o. si v Prešove na slovenskom trhu vybudovala stále miesto, v súčasnosti je v Prešove najväčším poskytovateľom čistiacích služieb a predajcom produktov značky KARCHER.
|
|
0,1 |
24x |
|
Agropotravinársky marketing
Študijný materiál11 s. / 2. roč. / doc
MAKROPROSTREDIE1. Demografické prostredie- Počet obyvateľov, hustota osídlenia, vek, pohlavie, rasa, zamestnanosťTrendy:- Klesajúca pôrodnosť- rastie trh starších ľudí a dôchodcov, zdravé potraviny- functional food (potraviny obohatené o vitamíny, minerály)- Priemerná veľkosť domácností a rodín ( 3-4 osoby) sa mení, stúpa počet domácností s jednou osobou ( singless), patchwork rodina: rodina tvorená manželským párom a deťmi z predchádzajúcich manželstiev- Mení sa výška príjmov domácností- Tenden...
|
|
0,1 |
70x |
|
Fiktívna firma Ornament
Seminárna práca16 s. / 1. roč. / doc
Seminárna práca z predmetu Úvod do Marketingu.
K 1.1.2006 bola založená firma Ornament. Majiteľom firmy je Veronika Cáfalová. Tento podnik je podnikom jednotlivca, takže majiteľ je aj konateľom.
Predmet podnikania
Fiktívna firma Ornament- Záhradné centrum sa zaoberá predajom okrasných stromov a rastlín, záhradného nábytku a techniky. Firma ďalej ponúka záhradnícke služby: zakladanie jazierok a ich údržba, montáž závlahových systémov a služby záhradného architekta.
|
|
0,1 |
15x |
|