Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Študijný materiál na Marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
17 x
Veľkosť
0,6 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
3739
Posledná úprava
15.05.2017
Zobrazené
1 308 x
Autor:
kozakker
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Def.: koncepcia, filozofia, (podnik prístup) založená na dosahovanie cieľov prostredníctvom uspokojenia potrieb trhu.
- môže ísť o
1. finančné ciele (zisk)
2. existencia, realizácia činností, pre ktoré boli zriadené (neziskové organizácie)

Potreby
- pocit nedostatku niečoho. Každý človek má v každom okamihu potrebu. (Maslowova pyramída),
- človek sa začne uspokojovaním potrieb vyšších stupňov až vtedy, keď sú uspokojené potreby na nižšom stupni,
- výrobcovia, ktorí sa orientujú na výrobky uspokojujúce základné potreby, môžu počítať s dlhodobým, stálym dopytom po svojich výrobkoch,
- Výrobcovia na vyšších stupňoch musia počítať, že dopyt nebude stály.

Požiadavky
- keď z ponuky vyberieme konkrétny výrobok, ktorým chceme uspokojiť potrebu, hovoríme už o požiadavke,
- je to konkretizovaná potreba.

Kľúčové slová:

marketing

mix

zaklady marketingu

makroprostredie

mikroprostredie



Obsah:
  • Dopyt
    Ponuka - produkt
    Orientácia firmy na trh
    Analýza trhu
    Segmentácia trhu
    Postup pri umiestňovaní produktov
    Analýza trhov organizácii
    SWOT ANALÝZA
    Model BCG
    Model GE
    Spracovanie stratégie rastu (plán nových aktivít)
    Marketingový informačný systém (MIS)
    Marketingový mix