Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketingový audit - Sociálna poisťovňa

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
32 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
4898
Posledná úprava
28.10.2017
Zobrazené
3 871 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cieľom Prvej Česko-Slovenskej poisťovne, RAPID a. s. je zaujať popredné miesto na slovenskom trhu životného poistenia, pričom pôsobí aj na českom poistnom trhu. Skúma však aj trhy Poľska, Maďarska, Rumunska a Ukrajiny.
Prvá Česko-Slovenská poisťovňa, RAPID a. s. chce byť výrazne profilovaná stredoeurópska poisťovňa.
Blaho a všestranný rozvoj človeka pokladá poisťovňa za najvznešenejší cieľ civilizácie. Ide o úctu k človeku prostredníctvom spoločnosti. Tento cieľ chce dosahovať prácou v prospech klienta, ale aj odstraňovaním nešťastia a biedy zo života všetkých jedincov spoločnosti.

Kľúčové slová:

marketingový audit

audit

marketing

mikroprostredie

makroprostredie

klasifikácie produktov



Obsah:
  • 1. Synopsis
    2. Základná charakteristika subjektu - Prvej Česko-Slovenskej poisťovňe, RAPID a. s.
    3. Poslanie a ciele subjektu
    4. Právna forma subjektu
    5. Organizačná štruktúra
    6. Marketingové mikroprostredie a makroprostredie
    7. Zatriedenie produktu do klasifikácie produktov

Zdroje:
  • Interné materiály PČSP, RAPID a.s.
  • Sadzobník produktov PČSP, RAPID a. s.