Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

44 750   projektov
8 nových

SENIOR - geriatrické centrum v Modre

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
21 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
8217
Posledná úprava
07.02.2018
Zobrazené
1 187 x
Autor:
-
Facebook icon
Detaily projektu
Popis:
SENIOR - geriatrické centrum, je neziskovou organizáciou, ktorej hlavným cieľom je vytvárať dôstojný domov starším ľuďom. Organizácia je presvedčená, že poskytovanie sociálnej starostlivosti starším ľuďom by malo patriť do oblasti ľudskej činnosti, v ktorej primárne nejde o zisk. Činnosť organizácie je financovaná výhradne z prostriedkov, ktoré vložili do neziskovej spoločnosti zakladatelia, neskôr pribudli dobrí sponzori a samospráva.
Zariadenie poskytuje svoje služby už 4. rok v moderných, čerstvo zrekonštruovaných, bývalých nemocničných priestoroch v Modre. Poskytuje nepretržitú 24 hodinovú starostlivosť občanom, o ktorých sa nemôžu ich príbuzných z akýkoľvek dôvodov postarať alebo, ktorí si vyžadujú celodenný dohľad skúsených odborníkov a s tým súvisiacu profesionálnu opateru.
Zaradenie začalo svoju činnosť prevádzkovať od 1. júna 2002 a to na 12 lôžkach. V tomto období sa o klientov zariadenia staralo 9 sociálnych pracovníkov a 3 zdravotné sestry pod vedením kvalifikovanej sociálnej sestry. V priebehu roku 2003 sa rozšírili priestory vhodné na poskytovanie opatrovateľskej sociálnej služby. Do roku 2006 rozšírilo zariadenie svoju kapacitu o viac ako trojnásobok na dnešných 47 lôžok, pričom dopyt po starostlivosti tohto typu stále stúpa. Na základe tohto ukazovateľa sa ráta s ďalším rozšírení zariadenia. Zariadenie plánuje zvýšiť kapacitu o ďalších cca 45 lôžok a nových 10 miest v dennom stacionári.

Kľúčové slová:

SWOT analýza

mikroprostredie podniku

makroprostredie

konkurenčná analýza



Obsah:
  • Charakteristika podniku 3
    Situačná analýza 4
    SWOT analýza 6
    Hierarchická stratégia 7
    Konkurenčná analýza 7
    Konkurenčné stratégie 8
    Analýza zákazníkov 9
    Zákaznícke stratégie 10
    Stratégie podniku z hľadiska podielu na trhu 11
    Marketingová organizácia 11
    Hybné sily konkurencie 12
    Stratégie marketingového mixu 13
    Strategický plán 14
    Marketingový plán 15

Zdroje:
  • Kita J.: Marketing, Edícia ekonómia, Bratislava, 2005
  • Lesáková D.: Strategický marketingový manažment, Netri, Bratislava, 2004