Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketing - Leoni Slowakia

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
5 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
26183
Posledná úprava
11.03.2012
Zobrazené
3 085 x
Autor:
chimena92
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V tejto smestrálnej práci Vám na úvod poskytneme stručnú charakteristiku histórie nemeckej spoločnosti Leoni AG so sídlom v Norimbergu, ktorej obchodné organizácie pôsobia na celom svete. Svoju medzinárodnú sieť výrobných závodov od roku 1992 začala rozširovať aj na Slovensku. Spoločnosť Leoni AG od tohto obdobia vybudovala na Slovensku 4 závody. Tieto závody vznikli v Trenčianskej Teplej – Dobrá, Trenčíne, Starej Turej a Ilave. Každý z týchto závodov pôsobí na trhu ako samostatný subjekt so zameraním na určitý trhový segment automobilového priemyslu alebo elektrotechnického priemyslu.

V tejto práci budeme svoju pozornosť sústrediť na závod, ktorý vznikol v Trenčianskej Teplej – Dobrej a špecializuje sa na výrobu vodičov a káblov pre elektrotechnický priemysel.

Kľúčové slová:

SWOT analýza

BCG analýza

Porterov model 5 konkurenčných síl

externé mikroprostredie

makroprostredie



Obsah:
  • 1. Úvod 1
    2. Charakteristika firmy, produktu 2
    2.1. Charakteristika firmy 2
    2.1.1. Súčasnosť Leoni Slowakia 3
    2.2. Charakteristika produktu 3
    3. Analýza marketingového prostredia 4
    3.1. Externé mikroprostredie 4
    3.2. Makroprostredie 6
    4. Marketingové analýzy 11
    4.1. SWOT analýza 11
    4.2. Porterov model 5 konkurenčných síl 12
    4.3. BCG analýza 13
    5. Nákupné správanie organizácií 14
    5.1. Nákupné správanie organizácií na trhu produktov elektrotechnického odvetvia 14
    5.2. Faktory nákupného správania na trhu výrobnej sféry 14
    5.3. Etapy nákupu na trhu výrobnej sféry 15
    6. Cielený marketing firmy 17
    6.1. Kritéria segmentácie trhu produktov na spracovateľské a investičné účely 17
    6.2. Výber cieľového trhu 18
    6.3. Identifikácia trhovej pozície 19
    7. Marketingové stratégie 20
    8. Marketingový mix 21
    8.1. Produkt 21
    8.2. Cena 21
    8.3. Distribúcia 22
    8.4. Marketingová komunikácia 23
    9. Záver 24

Zdroje:
  • Kita, J.: Marketing